Старт Опубліковано: 11.07.2022

Підготовка сайту для продажів за кордон

Як продавати за кордон: підготовка сайту в деталях

Для продажів за кордоном можна запустити окремий сайт або використовувати існуючий, якщо підготувати його належним чином. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися, що для цього потрібно.

Зміст статті
  1. Локалізація сайту
  2. Варіанти доставки
  3. Підключення онлайн-оплати
  4. Валюта
  5. Угода користувача
  6. SEO-оптимізація
  7. Контактна інформація
  8. Висновок

Перед виходом на європейський ринок, продавцю потрібно заздалегідь підготувати свій інтернет-магазин. Сайт має враховувати особливості нового ринку та бути зручним для місцевих покупців. У цій статті ми розповімо про основні технічні моменти, які слід враховувати перед початком продажів за кордоном.

Локалізація сайту

У статті про запуск інтернет-магазину у Польщі ми розповідали про три варіанти виходу на закордонний ринок. Найкращі з них містили переклад сайту іноземною мовою. Локалізація сайту — це те, без чого не досягти повноцінних продажів за кордоном. Інакше вашими клієнтами будуть лише носії української та російської мови, які живуть за кордоном.

Перекладіть інтерфейс, опис товарів та інформаційні сторінки. Для якісного перекладу зверніться до носіїв мови. Так зробив український інтернет-магазин RechiDoRechi, який успішно продає в Польщі. Якщо ж ви плануєте перекладати сайт самостійно, то хоча б знайдіть людину, яка перевірить коректність перекладу.

Клієнти Хорошопа можуть створити декілька мовних версій сайту. За замовчуванням, в адмін-панелі реалізовано українську, польську, англійську та російську мовні версії. Кожну з них можна:

  • вимкнути повністю;

  • включити тільки в адмін-панелі для роботи з контентом;

  • увімкнути на сайті для покупців;

  • заборонити індексацію пошуковими системами.

Для повної локалізації бажано підключити регіональний чи міжнародний домен. Іноді під кожен домен краще створювати окремий сайт, тому що вони можуть відрізнятися асортиментом, умовами оплати і доставки, контактними даними та іншими деталями. Ці відмінності набагато простіше реалізувати на окремих сайтах під кожну країну. При цьому ви зможете об'єднати облік, оновлення залишків та обробку замовлень через CRM для інтернет-магазину, до якої будуть підключені всі сайти. Наприклад, клієнт Хорошопу, інтернет-магазин ZakazKnig, запустив на платформі ще один сайт на польському домені та локалізував його під польський ринок.

Варіанти доставки

Найкраще, коли на вашому сайті є інтеграція з сервісами доставки, які дозволяють відправляти товари за кордон. Українські поштові оператори Нова Пошта і Укрпошта, з якими Хорошоп має інтеграцію, дозволяє надсилати посилки майже у будь-яку країну світу. А Нова Пошта навіть має свої відділення у закордонних країнах, наприклад у Молдові та Чехії, що дозволяє швидко та зручно доставляти туди свої товари. Також Хорошоп має інтеграцію з одним з найбільших поштових операторів Польщі InPost. При оформлені замовлення в будь-яке з польських міст можна обрати поштомат або відділення InPost з списку — це дуже важливо для тих, хто має покупців в Польщі.

Для зручності оформлення замовлення іноземними покупцями, на Хорошоп реалізована можливість вибору країни та населеного пункту. В базі присутні майже всі міста, містечка та селища із населенням понад 500 осіб. Обравши свій населений пункт, користувач побачить доступні варіанти доставки для себе. За бажанням, власник сайту може налаштовувати окремі способи доставки для різних країн і вказувати свою фіксовану вартість послуги. Більше про можливості, які надає ця функція, читайте в інструкції.

Підключення онлайн-оплати

Найпростіший спосіб налаштувати онлайн-оплату для продажів за кордон — використовувати українські системи Liqpay, Portmone та Wayforpay. Сторінка оплати для клієнтів за межами України відкриватиметься англійською мовою, при цьому вам не потрібно нічого додатково налаштовувати. Але цей варіант не ідеальний, тому що іноземні клієнти з настороженістю ставляться до незнайомих платіжних систем і це може відштовхнути їх від покупки.

 

Для підключення локальних платіжних сервісів у більшості країн потрібно відкрити фірму і створити банківський рахунок. Тільки після цього можна подавати заявку на підключення платіжної системи. Використання місцевої системи для оплати — найкращий варіант для продажів, адже сервіс викликає у покупців довіру через знайомство з ним.

Ще один варіант — це підключення всесвітніх платіжних систем, які працюють у багатьох країнах і відомі кожному. Тут також є свої нюанси, наприклад, для підключення оплати через PayPal потрібно зареєструвати бізнес-кабінет. Цей варіант можна розглядати як додатковий до локальних способів оплати. Хорошоп має інтеграцію з всесвітніми платіжними системами Stripe, PayPal і PayU, а також польською платіжною системою Przelewy24.

Валюта

Встановіть на своєму сайті різні валюти для різних мовних версій, щоб клієнти розуміли ціну товару. У Хорошоп реалізовано таку можливість, як і управління курсами валют. Встановити валюту для нової мовної версії допоможе техпідтримка платформи.

Угода користувача

Виконання правил GDPR є важливою умовою роботи інтернет-магазину, який продає товари в Європі. GDPR — це загальний регламент захисту даних, який діє на території Європейського Союзу та Європейської економічної зони. Як мінімум, ви повинні попереджати клієнтів про використання cookies у браузері для збереження деяких клієнтських даних. Усю інформацію зафіксуйте в угоді користувача, яка розміщена у відкритому доступі на сайті. Без цієї угоди не вийде підключити онлайн-оплату на сайті.

SEO-оптимізація

Якщо ви хочете просуватися в закордонній органічній видачі, то, окрім перекладу сайту, потрібно оптимізувати зміст текстів. Ключові фрази в різних країнах відрізняються, тому одразу готуйте контент, який підходить під регіональні запити користувачів. Для цього необхідно зібрати відповідне семантичне ядро. Це не обов'язково робити на початковому етапі, але згодом, якщо ви хочете отримувати органічний трафік, без цього не обійтись. На Хорошопі є можливість налаштувати всі необхідні SEO-шаблони автоматичної генерації (h1, title, description тощо) для окремої мовної версії сайту.

Контактна інформація

Додайте на сайт контактну інформацію, наприклад, локальний номер телефону та поштову адресу, якщо вони у вас є. Так ви викличите більше довіри у клієнтів. Також, по можливості, ведіть соціальні мережі. Знаючи місцеву мову, ви зможете активно спілкуватися від імені магазину Facebook та Instagram, залучаючи нових клієнтів. А сторінки в соцмережах розмістіть на сайті, як додатковий канал зв'язку з продавцем.

Висновок

Перед виходом на іноземний ринок, перевірте готовність свого сайту. Вивчіть сайти своїх іноземних конкурентів та подивіться, як у них оформлена інформація. Перейнявши їхній досвід, ви зможете максимально адаптувати свій сайт для місцевих клієнтів. Докладніше про можливості Хорошопа для продажів в інших країнах читайте у нашій інструкції

Продавайте за кордон з України

Обирайте доступні методи оплати, доставки, створюйте сайт та стартуйте продажі

img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів