Перенесемо ваш сайт з Prom на Хорошоп. Вартість - від 0 грн

Перед виходом на європейський ринок, продавцю потрібно заздалегідь підготувати свій інтернет-магазин. Сайт має враховувати особливості нового ринку та бути зручним для місцевих покупців. У цій статті ми розповімо про основні технічні моменти, які слід враховувати перед початком продажів за кордоном.

Локалізація сайту

У статті про запуск інтернет-магазину у Польщі ми розповідали про три варіанти виходу на закордонний ринок. Найкращі з них містили переклад сайту іноземною мовою. Локалізація сайту — це те, без чого не досягти повноцінних продажів за кордоном. Інакше вашими клієнтами будуть лише носії української та російської мови, які живуть за кордоном.

Перекладіть інтерфейс, опис товарів та інформаційні сторінки. Для якісного перекладу зверніться до носіїв мови. Так зробив український інтернет-магазин RechiDoRechi, який успішно продає в Польщі. Якщо ж ви плануєте перекладати сайт самостійно, то хоча б знайдіть людину, яка перевірить коректність перекладу.

Клієнти Хорошопа можуть створити декілька мовних версій сайту. За замовчуванням, в адмін-панелі реалізовано українську, польську, англійську та російську мовні версії. Кожну з них можна:

  • вимкнути повністю;

  • включити тільки в адмін-панелі для роботи з контентом;

  • увімкнути на сайті для покупців;

  • заборонити індексацію пошуковими системами.

Для повної локалізації бажано підключити регіональний чи міжнародний домен. Іноді під кожен домен краще створювати окремий сайт, тому що вони можуть відрізнятися асортиментом, умовами оплати і доставки, контактними даними та іншими деталями. Ці відмінності набагато простіше реалізувати на окремих сайтах під кожну країну. При цьому ви зможете об'єднати облік, оновлення залишків та обробку замовлень через CRM для інтернет-магазину, до якої будуть підключені всі сайти. Наприклад, клієнт Хорошопу, інтернет-магазин ZakazKnig, запустив на платформі ще один сайт на польському домені та локалізував його під польський ринок.

Варіанти доставки

Найкраще, коли на вашому сайті є готова інтеграція із локальними сервісами доставки. У цьому випадку клієнту не доведеться самостійно вписувати адресу і він зможе вибрати точку доставки з меню, що випадає. Якщо з потрібним оператором немає інтеграції, то уточнюйте у клієнта адресу в текстовому форматі. Після цього вручну переносіть його дані в особистий кабінет на сайті оператора, при формуванні відправки. Клієнти Хорошопу можуть реалізувати цю схему за допомогою створення нових варіантів доставки. Для цього існує два універсальні способи «Повна адреса в декілька рядків» або «Скорочена адреса в один рядок».

Підключення онлайн-оплати

Найпростіший спосіб налаштувати онлайн-оплату для продажів за кордон — використовувати українські системи Liqpay, Portmone та Wayforpay. Сторінка оплати для клієнтів за межами України відкриватиметься англійською мовою, при цьому вам не потрібно нічого додатково налаштовувати. Але цей варіант не ідеальний, тому що іноземні клієнти з настороженістю ставляться до незнайомих платіжних систем і це може відштовхнути їх від покупки.

 

Для підключення локальних платіжних сервісів у більшості країн потрібно відкрити фірму і створити банківський рахунок. Тільки після цього можна подавати заявку на підключення платіжної системи. Використання місцевої системи для оплати — найкращий варіант для продажів, адже сервіс викликає у покупців довіру через знайомство з ним.

Ще один варіант — це підключення всесвітніх платіжних систем, які працюють у багатьох країнах і відомі кожному. Тут також є свої нюанси, наприклад, для підключення оплати через PayPal потрібно зареєструвати бізнес-кабінет. Цей варіант можна розглядати як додатковий до локальних способів оплати. Хорошоп має інтеграцію з польською платіжною системою Przelewy24 і PayPal, які можна підключити на ваш сайт.

Валюта

Встановіть на своєму сайті різні валюти для різних мовних версій, щоб клієнти розуміли ціну товару. У Хорошоп реалізовано таку можливість, як і управління курсами валют. Встановити валюту для нової мовної версії допоможе техпідтримка платформи.

Угода користувача

Виконання правил GDPR є важливою умовою роботи інтернет-магазину, який продає товари в Європі. GDPR — це загальний регламент захисту даних, який діє на території Європейського Союзу та Європейської економічної зони. Як мінімум, ви повинні попереджати клієнтів про використання cookies у браузері для збереження деяких клієнтських даних. Усю інформацію зафіксуйте в угоді користувача, яка розміщена у відкритому доступі на сайті. Без цієї угоди не вийде підключити онлайн-оплату на сайті.

Приєднуйтесь до чату з міжнародних продажів з Хорошопом, обмінюйтесь досвідом та ставте питання
Посилання на чат
image

SEO-оптимізація

Якщо ви хочете просуватися в закордонній органічній видачі, то, окрім перекладу сайту, потрібно оптимізувати зміст текстів. Ключові фрази в різних країнах відрізняються, тому одразу готуйте контент, який підходить під регіональні запити користувачів. Для цього необхідно зібрати відповідне семантичне ядро. Це не обов'язково робити на початковому етапі, але згодом, якщо ви хочете отримувати органічний трафік, без цього не обійтись. На Хорошопі є можливість налаштувати всі необхідні SEO-шаблони автоматичної генерації (h1, title, description тощо) для окремої мовної версії сайту.

Контактна інформація

Додайте на сайт контактну інформацію, наприклад, локальний номер телефону та поштову адресу, якщо вони у вас є. Так ви викличите більше довіри у клієнтів. Також, по можливості, ведіть соціальні мережі. Знаючи місцеву мову, ви зможете активно спілкуватися від імені магазину Facebook та Instagram, залучаючи нових клієнтів. А сторінки в соцмережах розмістіть на сайті, як додатковий канал зв'язку з продавцем.

Висновок

Перед виходом на іноземний ринок, перевірте готовність свого сайту. Вивчіть сайти своїх іноземних конкурентів та подивіться, як у них оформлена інформація. Перейнявши їхній досвід, ви зможете максимально адаптувати свій сайт для місцевих клієнтів. Докладніше про можливості Хорошопа для продажів в інших країнах читайте у нашій інструкції

Новий коментар
Оцінка