Google Ads Опубліковано: 28.04.2025

Оновлення та зміни Performance Max у 2025 році

Оновлення та зміни Performance Max у 2025 році

У 2025 році Performance Max перестає бути «чорною скринькою» автоматизації — Google відкрив більше контролю, інсайтів і нових фішок для кампаній з товарним фідом. Це особливо важливо для інтернет-магазинів, які хочуть витиснути максимум з Google Shopping у рамках PMax.

Зміст статті
  1. Як відрізняється робота Performance Max у новому році
  2. Нові можливості Performance Max у 2025 році
  3. Як оновити фід під нові вимоги
  4. Що далі?
  5. Висновок

Performance Max – формат кампанії в Google Ads, який був представлений на бета-тест в грудні 2021 року. Його мета – зробити запуск реклами в мережі Google швидким, інтуїтивним та універсальним. Мультиканальність інструменту забезпечує перевагу перед більшістю інших рекламних форматів в Google.

В цій статті ми розберемо оновлену роботу Performance Max з фідом. Спеціалісти Art Marketing Studio розкажуть, що змінилося в порівнянні з 2024 роком та які нові можливості з’явились у вас.

Як відрізняється робота Performance Max у новому році

Коли зʼявився цей формат, запуск кампанії був дуже спрощений та не потребував додаткових зусиль. Єдиною складністю була потреба заповнювати всі обʼєкти в групу обʼєктів рекламної кампанії. Тоді не було жодного зручного інструменту для аналізу роботи саме цих обʼєктів. Тому повноцінно оцінити якість використання рекламного бюджету було неможливо. В 2022 році зʼявився скрипт, який виправив це і, в той же час, зʼявилась можливість створювати вже shopping only групи обʼєктів без обовʼязкового заповнення текстових та медійних обʼєктів. Це був прорив, завдяки якому формат збільшив свою ефективність використання рекламного бюджету.

Що вже не працює, як у 2024

  1. Одна група обʼєктів (asset group) на кампанію. Тепер це неефективно. Якщо раніше одна група без сигналів та медійної складової працювала добре, то вже ні. Наша агенція використовує формат запуску, де є 4 групи з різним сигналом: без сигналу, сигнал на ремаркетинг, сигнал на пошукові запити, сигнал на інтереси та демографічні дані, сигнал на сайти конкурентів. Це дозволяє алгоритму більш точніше зрозуміти хто ваша цільова аудиторія та привести вам якомога більше якісний та цінних конверсій.

  2. Відсутність аудиторійних сигналів. У 2025 році група без сигналів працює гірше.

  3. Автоматична робота без мінус-слів. Призводить до нерелевантного трафіку. Про мінус слова поговоримо згодом – це одне з оновлень Perfomance Max

Що працює у 2025 році: ефективна структура кампанії

Одна кампанія PMax → 4 asset group з різними сигналами.

  1. Пуста група (без сигналів) — для тестування нової аудиторії.

  2. Ремаркетинг — must-have, тому що це користувачі, які були на сайті.

  3. Пошукові терміни — на основі Search Term Insights.

  4. Конкуренти — через інтереси, URL або ключі.

группа объектов перформанс макс

Нові можливості Performance Max у 2025 році

Перегляд пошукових термінів

Тепер система показує за якими запитами були покази оголошень. На вибір користувачам доступні джерела: органічна поведінка чи доданий Search Theme. Знайти звіт можна в меню зліва: Статистика та звіти → Статистика.

ключевые слова перформанс макс

Мінус-слова

Обов’язковий для використання інструмент, якщо ви хочете підвищити ефективність реклами. Особливо корисний для висококонкурентних ніш, де широкі пошукові запити не дають якісних конверсій. Додавати мінус-слова можна прямо в кампанії, поточний ліміт – до 100 слів, але Google обіцяє його збільшити. Щоб знайти перелік мінус-слів відкрийте Аудиторії, ключові слова та контент → Ключові слова.

минус слова перформанс макс

Перегляд ефективності об'єктів

У частини акаунтів видно, чи дала конверсію аудиторія, ремаркетинг чи конкретний запит.

показатели кампании перформанс макс

аудитории перформанс макс

Таргетинг за пристроями

Довгоочікуване оновлення, яке дозволяє обрати показ реклами для конкретних пристроїв. Наприклад, показувати рекламу лише на комп’ютерах, телефонах або планшетах. Якщо у вас більшість покупців саме з мобільних пристроїв – це варто використати.

Розмежування брендового трафіку

Виключайте брендові запити з текстової реклами, залишивши тільки Shopping. Таким чином ви зможете точно керувати ставками брендових запитів і будете більш раціонально використовувати бюджет. Також можна виключити відомі бренди, як «Rozetka», або інші назви великих магазинів, щоб оптимізувати витрати. Інструмент знаходиться в налаштуваннях кампанії.

Search Themes Usefulness Indicator

Показує наскільки додані теми реально впливають на охоплення. Ви зможете визначити чи принесуть обрані ключові слова додатковий трафік або ж вони вже і так покриваються існуючими сигналами. Інструмент допоможе вам підібрати теми, які залучать якомога більше користувачів.

бренды перформанс макс

Правила «URL contains»

Створюйте групи товарів на основі сторінок вашого сайту. Наприклад, ви хочете просувати всі сонцезахисні окуляри, що є у вашому інтернет-магазині. Використайте для цього адресу: site.com/sunglasess.

Нові цілі для залучення нових клієнтів

High Value Mode означає, що PMax ставить в пріоритет користувачів з потенційно високим LTV. Система буде витрачати на них більше бюджету та робити вищі ставки. Зауважимо, що High Value Mode не працює для медичних та алкогольних товарів.

Як оновити фід під нові вимоги

Для того, щоб Performance Max приносив результат в 2025 році недостатньо користуватися новими інструментами. Потрібно адаптуватися під нові реалії, а значить – ретельно працювати з фідом:

  • використовуйте розширені атрибути: product_type, custom_labels, condition, size, color;

  • створюйте Listing Groups для глибшого аналізу;

  • сегментуйте фід за: маржинальністю, категоріями і поведінкою користувачів.

Що далі?

Google не планує зупинятися та вже готує нові оновлення для Performance Max. Серед найбільш очікуваних оновлень PMax у майбутньому:

  • розширення інтеграції GA4 із PMax (сегменти в один клік);

  • більше кастомізації в asset group звітах.

  • підтримка «Campaign-Level Asset Exclusions», тобто блокування окремих креативів або сторінок.

Висновок

У 2025 році спостерігається збільшення брендового трафіку через PMax. Це свідчить про те, що Google активніше показує Shopping-рекламу за брендовими запитами. Через це важливо інвестувати в розвиток бренду, адже наявність впізнаваного бренду підвищує конверсію та знижує вартість кліка.

Performance Max 2025 — це не автомат, який «просто крутить рекламу». Це інструмент, який дає гнучкість у керуванні аудиторіями, дозволяє глибоко аналізувати результати просування, фільтрувати бренд і конкурентів, та контролювати товари. Поєднавши ці можливості просування зі своїм інтернет-магазином на Хорошоп – ви будете ефективніше залучати покупців і підвищете свої продажі.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів