Сайт інтернет-магазину складається з багатьох сторінок і важливо подбати про те, щоб кожна з них несла користь для клієнтів. Тоді вони сформують цілісну картину, яка працюватиме на успіх інтернет-магазину.
Коли підприємці створюють сайт інтернет-магазину, то основну увагу вони приділяють декільком сторінкам — це головна сторінка, каталог та картка товарів. Такий підхід є логічним, адже від цих сторінок багато в чому залежить ефективність продажів. Водночас не слід забувати про додаткові сторінки, які можуть принести чимало користі покупцям. В цій статті ми розкажемо які сторінки мають бути на сайті інтернет-магазина.
Про компанію
Зробіть сторінку на якій ви розкажете клієнтам про свій інтернет-магазин. В розділі «Про компанію» або «Про нас» можна написати коротку історію бізнеса, яка познайомить відвідувачів сайту з вами. На сторінці зазначте які товари продаєте, в чому ваші досягнення та чим ви відрізняєтесь від інших. Наприклад, ви продаєте товари виключно українського походження — вкажіть про це, тому що для багатьох це важливо.
Зробіть текст сторінки лаконічними, тому що фоліанти нікто не буде читати. Якщо ваш інтернет-магазин новий та вам ще нічого розповідати, то напишіть про цінності вашого бізнесу. Розкажіть, що спонукало вас створити інтернет-магазин та що ви хочете дати своїм покупцям. Ці тези стануть вашими аргументами на користь того, чому купувати товари варто саме у вас.
Блог
Блог інтернет-магазину може стати одним з джерел трафіку та залучати на сайт користувачів з органічного пошуку. Блог перетворить ваш сайт, з місця де лише продаються товари, в портал з різноматнітною корисною інформацією. Для ведення блогу, вам, скоріш за все, знадобиться допомога копірайтерів. На створення статей може уходити велика кількість часу, якого у власника бізнесу не так багато. До того ж, статті мають бути якісними та релевантними.
Програма лояльності
Якщо в інтернет-магазині є програма лояльності, то у вас обов’язково має бути сторінка присвячена їй. На цій сторінці опишіть в чому полягає суть програми та як клієнти можуть взяти у ній участь. Підкресліть вигоду, яку отримають користувачі доєднавшись до програми. Окрема сторінка дозволяє максимально детально описати умови приєднання, щоб заохочувати покупців до участі.
Оплата та доставка
Створіть сторінку, де буде розміщена вичерпна інформація про оплату та доставку товарів. Розкажіть які варіанти оплати є на вашому сайті. Перелічіть всі сервіси інтернет-еквайринга з якими ви маєте інтеграцію. Також надайте власні реквізити, якщо приймаєте оплату на звичайну картку або IBAN-рахунок. Якщо для якогось з видів оплати присутня комісія, то обов’язково вкажіть це.
Детально розпишіть всі способи доставки товарів з вашого інтернет-магазину. Якщо інтеграцій з поштовими операторами декілька, то опишіть умови використання для кожного з них. Наприклад, вкажіть орієнтовну ціну та терміни доставки, можливість післяоплати тощо. Після відвідування цієї сторінки у покупця не має виникати додаткових питань щодо оплати та доставки.
Обмін і повернення
В деяких випадках покупці можуть хвилюватися, що їх не влаштує товар та вони втратять гроші. Наприклад, не підійде розмір одягу або товар виявиться з браком. Для того, щоб заспокоїти потенційних клієнтів та мінімізувати ризики для них — створіть сторінку «Обмін і повернення». На ній детально опишіть за яких умов покупець зможе обміняти чи повернути товар. Якщо ви продаєте товари, які не підлягають поверненню, то посилайтесь на закон «Про захист прав споживачів», щоб зняти можливі питання.
На цій же сторінці ви можете вказати гарантійні умови, якщо вони передбачені для товарів, які ви продаєте. Опишіть в яких випадках клієнт здатний скористатися гарантією і що для цього потрібно. Чітко описана процедура надання гарантійних послуг допоможе уникати конфліктів з клієнтами. Ви завжди зможете посилатися на умови гарантії, які є на сайті, якщо випадок покупця буде не гарантійним.
Контакти
На сторінці з контактами має бути зібрана вся інформація, яка допоможе клієнтам зв’язатися з інтернет-магазином. Розкажіть про всі можливі канали комунікації, якими ви користуєтесь. Додайте клікабельні посилання на соцмережі, месенджери, номери телефонів, а якщо маєте офлайн-магазин — адресу та мітку на Google Maps. Для помітності розділ з контактами варто розташувати у хедері сайту. Після чого клієнтам більше не знадобиться шукати вашу контактну інформацію по сайту — все буде зібрано в одному місці.
Акції та знижки
Якщо ви регулярно проводите акції в своєму інтернет-магазині, то зробіть окрему сторінку на якій буде зберігатися інформація про них. На цій сторінці ви зможете детально розказати про умови акції. Наприклад, скільки вона буде тривати, як взяти у ній участь, що отримують покупці. Сторінка стане у нагоді тим, хто не знає про ваші акції та не помітили акційних банерів на сайті. Головне вчасно оновлювати інформацію на сторінці, щоб не вводити в оману покупців, коли акція вже недійсна.
Висновок
Під час створення сайту, не обмежуйтесь лише основними сторінками інтернет-магазину. Додаткові сторінки виконують важливу роль в інформуванні клієнтів та можуть принести багато користі. Окрім сторінок, які перелічені в статті, ви можете додавати на сайт інші. Наприклад, таблицю розмірів, угоду користувача тощо. Головне, щоб вони були інформативними для клієнтів.