Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Інтернет-магазин Willson мав декілька завдань, вирішити які потрібно було за допомогою інтеграції з OneBox. По-перше, систематизувати всі замовлення від клієнтів і телефонні дзвінки. Всі звернення від одного клієнта мали збиратися в одному місці, щоб в будь-який момент можна було переглянути комунікацію з кожним клієнтом: пошту, смс, дзвінки тощо. По-друге, зробити так, щоб ціна на товар змінювалася в одному місці, а потім вивантажувалася на Хорошоп та інші платформи. По-третє, спростити процес проведення клієнта через воронку продажів: слідкувати, на якому етапі знаходиться клієнт, і як з ним взаємодіяти.

интеграция Хорошоп и OneBox

Так виглядає воронка продажів після впровадження інтеграції

Чому саме OneBox? 

OneBox — система, в якій налаштовується все: архітектура, інтерфейс, бізнес-процеси та автоматизація. У порівнянні з конкурентами, OneBox — це програмний комплекс, який включає в себе відразу CRM-систему, ERP-систему та управління бізнес-процесами (BPM). Вона підходить для бізнесу, адже допомагає автоматизувати низку процесів, для яких довелося б наймати додатковий персонал. А саме:

  • обробка прайсів від виробників у автоматичному режимі;
  • розширені функції складського обліку для відстеження переміщення товарів;
  • бази даних клієнтів, з яких можна отримувати інформацію за допомогою кількох кліків;
  • відстеження доходів і витрат;
  • постановка і контроль задач.

Як проходила і скільки коштувала інтеграція з OneBox? 

Інтеграція зайняла приблизно два тижні. Використовувалося стандартне API Хорошопу. Впровадженням займалися фахівці компанії NSpace.

Вартість впровадження залежить від проекту і кількості функцій, які необхідно налаштувати. Вартість налаштування базових процесів та інтеграцій — від 1000$. Терміни реалізації — від 2 тижнів.

Що змінилося після впровадження OneBox?

  1. За кожним етапом бізнес-процесу закріплено відповідального співробітника. На етапі формування замовлення — менеджера, на етапі оплати — касира, на етапі доставки — логіста. У звіті можна подивитися, на якому з етапів виникла затримка. Це допомагає оперативно вирішити проблему із замовленням і не втратити клієнта.
  2. Після доставки замовлення, клієнт отримує форму зворотного зв'язку з кількома питаннями щодо якості обслуговування. Всі відповіді клієнтів збираються в автоматичному звіті.

интеграция Хорошоп и OneBox

3. Запроваджено мотивацію співробітників за виконання KPI. Менеджеру автоматично нараховуються бонуси з кожної угоди і за виконання плану продажів. До цього не було можливості визначити продуктивність праці кожного менеджера окремо. Тому у всіх була ставка, і, відповідно, небагато продажів. Після впровадження CRM все стало справедливо і прозоро.

интеграция Хорошоп и OneBox

4. Прайси від постачальників оновлюються за один клік, ціни на сайті завжди актуальні.

5. Керівник моніторить роботу співробітників за звітами та показниками.

интеграция Хорошоп и OneBox

6. Не втрачаються клієнти, адже кожне звернення через соціальні мережі, дзвінки та електронну пошту перетворюються на завдання певного типу з відповідальним менеджером і терміном виконання.

7. З’явилася фільтрація клієнтів за замовленими товарами. Це допомагає надсилати ефективні листи з описом акцій та розіграшів.

8. Функціонал керування складом дозволяє автоматично створювати замовлення постачальникам на підставі вказаних ними залишків на складі. Це допомагає оптимізувати роботу менеджера із закупівель та підвищити якість товарів на складі. Тепер товар надсилається без затримок, адже всі топові позиції є в наявності.

9. Всі комунікації з клієнтом проходять в одній програмі.

10. Система нагадує про важливі дати і пропонує відправляти клієнтам листи з привітаннями на основі шаблону.

11. Процес виставлення рахунків вдвічі прискорився.

Як інтеграція з OneBox вплинула на розвиток інтернет-магазину? 

Автоматизація процесів зробила роботу простішою і швидшою. Інтернет-магазин перестав втрачати звернення клієнтів і налагодив з ними комунікацію. Роботу менеджерів стало легше оцінити, що, безумовно, вплинуло на продуктивність кожного співробітника.

Коментарі

Работаю в компании по добыче и продаже природного газа. На своей должности проработала 10 лет - был ексель, самописная программа, 1с и прочее. Представьте себе ад когда у тебя на рабочем столе 10 ярлыков и это все разные программы и нужно мониторить все одновременно - это просто ужасно - я просто напросто не успевала и очень часто по данному поводу попадала под выговоры от руководителя. Но время идет и все меняется - год назад директор ездил на IT форум и там узнал про ванбокс. Скажу честно - когда мне показали демо версию - я ничего не поняла. Потом было обучение, внедрение и еще пару кругов ада для меня лично. Но по итогу мы смогли перенести всю рутину в одно место. Лично мне стало проще работать - все в одном месте, ексель конечно же остался но только в виде онлайн приложения для табличек. За 10 лет я пока ничего более удобного не использовала в своей деятельности. На данный момент общение с компанией ванбокс лежит на мне и данным отзывом я хотела бы выразить им свою благодарность.

Узнали о ванбоксе на какой-то конференции в Киеве, уже не помню точно на какой - вроде IT Forum. Тогда была мощная презентация после которой захотелось опробовать данный продукт.

На данный момент мы перенесли всю работу в их среду - точнее в нашу - мы же купили систему.

Активно используем автоматизацию бизнес-процессов.

Ранее не могла подумать, что система подобного рода станет на столько мне нужна. Мне не нужны стикеры и запиcи в блокноте - свои личные дела я веду в системе. Нужно сходить на тренировку или в магазин - распланировал себе клендарь и все. Вышла с дома, открыла телефон, посмотрела, что на день - ничего не забыла - отлично же. У меня салон свадебных платьев и мне по работе всегда нужно быть в движении и очень часто втречаться с клиентками - вот именно то, что я могу проверить все в телефоне - для меня самый большой плюс. Муж настраивал интеграции и подключал сервиси рассылок - все работает и письма уходят - клиенты довольны.

Повторные продажи в моем бизнесе бывают редко - но бывают. Вот именно благодаря системе получилось напомнить о себе клиентке которая второй раз собиралась замуж - и платье она пришла покупать к нам.

Мне система нравиться - даже как личный планер - это отлично!

Ольга Трасова, спасибо за подробный отзыв! Уверена, ваш опыт будет очень полезен людям, которые еще думают, устанавливать OneBox на сайт или нет.

Новий коментар
Оцінка