Безкоштовний вебінар "Як збільшити прибуток інтернет-магазину за допомогою веб-аналітики"

Інтернет-магазин Willson мав декілька завдань, вирішити які потрібно було за допомогою інтеграції з OneBox. По-перше, систематизувати всі замовлення від клієнтів і телефонні дзвінки. Всі звернення від одного клієнта мали збиратися в одному місці, щоб в будь-який момент можна було переглянути комунікацію з кожним клієнтом: пошту, смс, дзвінки тощо. По-друге, зробити так, щоб ціна на товар змінювалася в одному місці, а потім вивантажувалася на Хорошоп та інші платформи. По-третє, спростити процес проведення клієнта через воронку продажів: слідкувати, на якому етапі знаходиться клієнт, і як з ним взаємодіяти.

интеграция Хорошоп и OneBox

Так виглядає воронка продажів після впровадження інтеграції

Чому саме OneBox? 

OneBox — система, в якій налаштовується все: архітектура, інтерфейс, бізнес-процеси та автоматизація. У порівнянні з конкурентами, OneBox — це програмний комплекс, який включає в себе відразу CRM-систему, ERP-систему та управління бізнес-процесами (BPM). Вона підходить для бізнесу, адже допомагає автоматизувати низку процесів, для яких довелося б наймати додатковий персонал. А саме:

  • обробка прайсів від виробників у автоматичному режимі;
  • розширені функції складського обліку для відстеження переміщення товарів;
  • бази даних клієнтів, з яких можна отримувати інформацію за допомогою кількох кліків;
  • відстеження доходів і витрат;
  • постановка і контроль задач.

Як проходила і скільки коштувала інтеграція з OneBox? 

Інтеграція зайняла приблизно два тижні. Використовувалося стандартне API Хорошопу. Впровадженням займалися фахівці компанії NSpace.

Вартість впровадження залежить від проекту і кількості функцій, які необхідно налаштувати. Вартість налаштування базових процесів та інтеграцій — від 1000$. Терміни реалізації — від 2 тижнів.

Що змінилося після впровадження OneBox?

  1. За кожним етапом бізнес-процесу закріплено відповідального співробітника. На етапі формування замовлення — менеджера, на етапі оплати — касира, на етапі доставки — логіста. У звіті можна подивитися, на якому з етапів виникла затримка. Це допомагає оперативно вирішити проблему із замовленням і не втратити клієнта.
  2. Після доставки замовлення, клієнт отримує форму зворотного зв'язку з кількома питаннями щодо якості обслуговування. Всі відповіді клієнтів збираються в автоматичному звіті.

интеграция Хорошоп и OneBox

3. Запроваджено мотивацію співробітників за виконання KPI. Менеджеру автоматично нараховуються бонуси з кожної угоди і за виконання плану продажів. До цього не було можливості визначити продуктивність праці кожного менеджера окремо. Тому у всіх була ставка, і, відповідно, небагато продажів. Після впровадження CRM все стало справедливо і прозоро.

интеграция Хорошоп и OneBox

4. Прайси від постачальників оновлюються за один клік, ціни на сайті завжди актуальні.

5. Керівник моніторить роботу співробітників за звітами та показниками.

интеграция Хорошоп и OneBox

6. Не втрачаються клієнти, адже кожне звернення через соціальні мережі, дзвінки та електронну пошту перетворюються на завдання певного типу з відповідальним менеджером і терміном виконання.

7. З’явилася фільтрація клієнтів за замовленими товарами. Це допомагає надсилати ефективні листи з описом акцій та розіграшів.

8. Функціонал керування складом дозволяє автоматично створювати замовлення постачальникам на підставі вказаних ними залишків на складі. Це допомагає оптимізувати роботу менеджера із закупівель та підвищити якість товарів на складі. Тепер товар надсилається без затримок, адже всі топові позиції є в наявності.

9. Всі комунікації з клієнтом проходять в одній програмі.

10. Система нагадує про важливі дати і пропонує відправляти клієнтам листи з привітаннями на основі шаблону.

11. Процес виставлення рахунків вдвічі прискорився.

Як інтеграція з OneBox вплинула на розвиток інтернет-магазину? 

Автоматизація процесів зробила роботу простішою і швидшою. Інтернет-магазин перестав втрачати звернення клієнтів і налагодив з ними комунікацію. Роботу менеджерів стало легше оцінити, що, безумовно, вплинуло на продуктивність кожного співробітника.

Комментарии