Instagram має особливий попит серед інтернет-магазинів. Багато продавців-початківців вибирають соцмережу, як місце старту для їхнього бізнесу. Склали для вас 8 порад, які допоможуть збільшити продажі в Instagram.
В 2020 році Instagram сягнув позначки в 1 мільярд користувачів і така популярність соцмережі привертає увагу бізнесу. Просто створити інтернет-магазин в Instagram недостатньо, щоб почати продавати. Підприємець має використовувати інструменти, які генерують продажі та розуміти як працює соцмережа.
В цій статті ми розкажемо як продавати товари в Instagram та збільшувати продажі.
Оптимізуйте профіль
Переключіть профіль у режим бізнес-аккаунта. Візуально підписники не помітять змін, але ви отримаєте додаткові інструменти просування магазину. Наприклад, у вас з'являться нові опції налаштування реклами та розширена статистика щодо аудиторії.
Оформлення профілю має показувати, що у вас серйозний магазин, а не аккаунт схожий на барахолку. Картинка та назва профілю повинні співпадати з вашим основним сайтом, а якщо його ще немає — розробити якісний логотип, який не завантажено з інтернету.
Особливу увагу приділіть опису профілю. За 150 знаків потрібно розповісти, чим ви займаєтеся і що пропонуєте покупцям. Обов'язково додайте посилання на сайт. Користувачі можуть не вивчати ваш профіль повністю, щоб щось купити — вони одразу перейдуть на сайт і ознайомляться з усім асортиментом магазину.
Рекламуйте аккаунт
Не варто сподіватися, що для реклами профілю достатньо безкоштовних способів. Продають ті, хто інвестує в просування інтернет-магазину. За допомогою інструментів Facebook, ви можете запустити рекламу у стрічці Instagram, сторіс, живих трансляціях та інших розділах соцмережі. А налаштування таргетингу допоможуть досягти цільової аудиторії. Про те, як налаштувати рекламу в Instagram через Facebook читайте в нашому матеріалі.
Продавайте через stories
Stories — головний інструмент сучасних Instagram-блогерів. Історії дивляться частіше, ніж звичайні пости, а їхня кількість необмежена. Велика кількість сторіс не здадуться вашим читачам спамом. Крім того, вони мають кілька інших переваг.
-
Ефективність. Робота стрічки Instagram не дає гарантії, що користувач побачить ваш пост, а сторіс завжди займуть своє місце у видачі.
-
Нативність. Звичайні пости виходять штучними, через що до них може бути менше довіри. А сторіс, навіть за серйозної підготовки, виглядають не так нав'язливо. Спілкування в них неформальне, хоч і на серйозні теми.
-
Сюжетність. Сторіс дозволяють побудувати цілий сюжет, який привабить покупця. Уявімо, що у першій історії ви показуєте кадри з виробництва, у другій — упаковку товару, у третій — відгук задоволеного клієнта. Така подача набагато цікавіша, ніж сухий пост з декількома фото.
-
Інтерактивність. У форматі історій зручно проводити конкурси, опитування та інші заходи, спрямовані на залучення користувачів.
Ці переваги не означають, що про звичайні пости можна забути. Вони не менш важливі, просто не обділяйте своєю увагою історії.
Вічні сторіс
Якщо звичайні сторіс виконують роль розважального контенту, то у вічних — інформативна функція. Додайте у вічні сторіс всю інформацію, яка може бути важливою для клієнтів. Наприклад, умови доставки та оплати, акційні пропозиції, відповіді на поширені запитання тощо. Це позбавить вас від частини однотипних питань. А клієнти отримають потрібну інформацію та швидше приймуть рішення про покупку.
Вивчайте алгоритми Instagram
Робота стрічки Instagram регулюється штучним інтелектом, що оцінює релевантність постів. Якщо ви не потраплятимете у видачу, то продажів чекати не варто. Для того, щоб завжди бути поміченими, і навіть опинятися на Explore Page, потрібно знати як працює соцмережа. У статті про алгоритми інстаграму в 2022 році ми розповіли про те, як влаштована соцмережа та що робити для успішного просування.
Співпрацюйте з інфлюєнсерами
Просування через інфлюєнсерів це, можливо, найефективніший інструмент реклами в Instagram. Вони збирають навколо себе багатотисячні аудиторії людей, на думку яких впливають. Якщо вони порекомендують вас та скористаються вашим товаром, залишивши про нього відгук, це залучить нових покупців. Реклама у блогерів коштує недешево, але спробувати її варто. Засновниця інтернет-магазину Tattooshka розповіла, що одна рекламна stories у блогера з 3 мільйонами аудиторії принесла 10 тисяч нових підписників.
Powerliking
Powerliking — це спосіб просування публікації, коли її лайкає профіль з великою аудиторією. Сенс у тому, що завдяки лайку пост стає видимим для читачів інфлюєнсера. Користувачі звертають увагу на публікацію та ваш магазин. Ненав'язлива, але все ж таки реклама.
Застосовуйте каруселі
Карусель в Instagram — це пост, який складається з кількох зображень чи відео. Зазвичай каруселі застосовують для візуального контенту, наприклад показують товар з різних ракурсів. Не менш ефективно застосовувати каруселі для тексту, розбиваючи його на невеликі частини. Інформативні пости потрібні для просування профілю, але люди не хочуть читати стіни тексту в Instagram. Текст у форматі каруселі набагато краще сприймається користувачами, а це сприяє залученню та продажам.
Підіб’ємо підсумки
Застосовуйте наші поради та досягайте успіху, але пам'ятайте, що магазин у Instagram — хороший канал продажів, який не варто вважати повноцінним бізнесом. Завжди є ризик того, що профіль заблокують і це зруйнує все, що ви так довго будували. Ми рекомендуємо створити інтернет магазин на власному домені, який надасть доступ одразу до всіх каналів просування та допоможе побудувати стабільний бізнес.