Поради Оновлено: 05.02.2024

Як підготувати інтернет-магазин до просування

Як підготувати інтернет-магазин до просування

Просування інтернет-магазину — це важливий процес, який вимагає великої уваги з боку власника бізнесу. Для того, щоб не марнувати гроші і отримувати результат від просування — до нього потрібно готуватися. Читайте у нашій статті, як це зробити.

Зміст статті
  1. Підготовка сайту
  2. Налаштування аналітики
  3. Створення маркетингової стратегії
  4. Вибір каналів просування
  5. Підбір виконавців
  6. Визначення бюджету
  7. Висновок

Щоб просування інтернет-магазину було успішним, до нього потрібно підготуватися. Підготовка дозволить підвищити ефективність реклами та мінімізувати ризик втрати грошей. У цій статті ми розповімо як підготувати інтернет-магазин до просування.

Підготовка сайту

Основне завдання просування інтернет-магазину — привести користувача на сайт для здійснення покупки. Виходячи з цього, недостатньо зробити одне гарне оголошення та сподіватися на позитивний результат. Важливо підготувати сайт, щоб клієнту нічого не заважало купити товар і він залишився задоволеним обслуговуванням. Як мінімум, на сайті має бути зручна навігація — адже від неї залежить, чи знайде людина потрібний товар після потрапляння в інтернет-магазин. Для забезпечення грамотної навігації подбайте про логічну структуру каталогу товарів, а також про якісну картку товару.

Інший важливий фактор, який впливає на сприйняття сайту клієнтом, — це дизайн. Після переходу на сайт зі застарілим чи непродуманим дизайном, користувач залишить його і просування виявиться марним. При підборі дизайну, потрібно враховувати нішу інтернет-магазину. Саме ваш товарний асортимент впливатиме на підбір кольорової гами, шрифт та інше. Але дизайн впливає не тільки на зовнішній вигляд, а й на юзабіліті, наприклад, розміщення елементів на сайті. Дивіться наше відео, в якому ми детально розповіли про те, як вибрати дизайн інтернет-магазину.

Налаштування аналітики

Аналітика — це ключ до ефективного управління інтернет-магазином та просування зокрема. З її допомогою ви зможете дізнатися, наскільки вдалі ваші рекламні кампанії і як на них реагує аудиторія. Крім того, аналітика дозволить підрахувати дохід від реклами та оптимізувати свої витрати на просування. Порівнюючи показники різних рекламних кампаній, ви визначите який канал просування показує себе краще і надалі робити на ньому більший акцент.

Підключіть до сайту всі необхідні інструменти аналітики до старту просування. Перед запуском реклами, у вас вже має бути налаштовано відстеження певних дій клієнтів. Таким чином ви зможете порівняти, як змінюються показники інтернет-магазину після запуску просування. Читайте нашу статтю, де ми розповіли про аналітику для інтернет-магазину. З неї ви дізнаєтеся, які аналітичні інструменти варто використовувати і що за показники потрібно відстежувати.

Створення маркетингової стратегії

Створення маркетингової стратегії допоможе вам визначити цілі вашого просування та методи їх досягнення. Під час підготовки стратегії, постарайтеся зафіксувати чіткі цілі до яких ви будете прагнути. Наприклад, підвищити кількість трафіку до 10 000 сеансів на місяць. Найкраще, якщо цілі виражаються в чисельному вигляді — тоді вам буде легше дізнатися, наскільки успішно ви реалізували свої плани.

Після встановлення цілей, вкажіть у документі, що ви робитимете для їх досягнення: на чому буде зроблено акцент у просуванні, як зміните роботу інтернет-магазину тощо. Також опишіть у документі своїх конкурентів та цільову аудиторію. Інформація про конкурентів допоможе сформувати унікальну торгову пропозицію, яка буде використана у просуванні. А розуміння цільової аудиторії дозволить зробити рекламу більш точною та ефективною. Докладніше про створення маркетингової стратегії для інтернет-магазину читайте у нашій статті.

Вибір каналів просування

Сформувавши цілі просування в рамках маркетингової стратегії, ви можете переходити до вибору каналів просування. Якщо ви прагнете швидкого результату, розгляньте контекстну рекламу Google Ads і таргетовану рекламу. Ці інструменти дозволять показувати оголошення за заданими ключовими словами та для певної цільової аудиторії. Інтернет-магазин відразу отримуватиме трафік і продажі, але просування зупиниться, як тільки закінчиться бюджет. Також для швидкого результату підійде Google Shopping. Детально про цей спосіб просування ми розповідали на YouTube-каналі Хорошоп.

Якщо у вас довгострокові плани і ви хочете отримувати стабільний трафік на постійній основі, то займіться SEO. В цьому випадку швидкого результату не буде, тому що для розвитку каналу просування потрібно багато роботи та часу. Але ваші інвестиції в SEO окупляться сповна, коли у вас з'явиться джерело безкоштовного трафіку. Найкраще займатися SEO паралельно використовуючи інші канали просування. Таким чином ви одночасно отримуватимете продажі і готуватимете фундамент на майбутнє.

Підбір виконавців

Залежно від обраних каналів просування, вам може знадобитися допомога у запуску реклами. Деякі канали просування, наприклад, рекламу в соцмережах, можна освоїти самостійно. Але є види просування, як SEO, для яких без допомоги фахівців не обійтися. Визначитесь, чи будете ви намагатися впоратися самотужки або скористаєтеся послугами сторонніх людей. Перевага фахівців з реклами в тому, що просування буде більш ефективним, з мінімальною кількістю помилок. Недолік у тому, що крім витрат на рекламу потрібно буде платити за послуги спеціаліста. Тому підбираючи виконавців, враховуйте свої фінансові можливості.

Визначення бюджету

Знаючи терміни просування, канали, які ви використовуватимете, та виконавців – ви можете визначити свій рекламний бюджет. Оптимізуйте бюджет так, щоб його вистачило на тривалий проміжок, наприклад, місяць контекстної реклами. Якщо грошей вистачає на короткий відрізок, то варто переглянути свою підготовку до просування. Наприклад, вибрати інших виконавців або відмовитись від одного з каналів просування. В іншому випадку досягти успіху в просуванні буде складно, тому що воно потребує комплексного підходу та постійних інвестицій.

Висновок

Успішне просування інтернет-магазину потребує серйозної підготовки. Підготуйте свій сайт, створіть маркетингову стратегію, виберіть канали просування та серйозно поставтеся до підбору фахівців з реклами. Поспішні дії спричинять марну витрату рекламного бюджету з мінімальними результатами.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів