Дослідження Хорошопу показало, що 92,3% опитаних задоволені використанням Google Shopping. Наші партнери, mnews.agency, написали інструкцію для підключення цього інструменту до інтернет-магазину на Хорошопі та поділилися трьома кейсами, які доводять його ефективність.
Дослідження Хорошопу показало, що 92,3% опитаних задоволені або частково задоволені використанням Google Shopping. Наші партнери, mnews.agency, написали інструкцію для підключення цього інструменту до інтернет-магазину на Хорошопі та поділилися трьома кейсами, які доводять його ефективність.
Про інструмент
Google Shopping — сервіс, створений для пошуку товарів в онлайн-магазинах і порівняння цін між пропозиціями. Оголошення в Google Shopping мають вигляд мінікарток, на яких вказується ціна, назва товару, фотографія та інші параметри товарів.
Для показів товарів свого магазину в цьому сервісі, необхідно зареєструватися в Google Merchant Centre і додати список товарів, які ви хочете рекламувати.
Реєстрація та первинна настройка Google Merchant Center
Перед реєстрацією обов'язково перевірте, чи відповідає ваш сайт вимогам показу в Google Shopping. Якщо все в порядку, зайдіть на сайт merchants.google.com і пройдіть процедуру реєстрації.
-
Вкажіть країну, назву магазину та часовий пояс.
2. Підтвердіть, що погоджуєтесь з правилами сервісу і хочете отримувати розсилку з порадами та нововведеннями.
3. Виберіть програми, які відповідають вашим цілям.
4. Створіть акаунт.
5. Підтвердіть права на сайт. Зайдіть в Інструменти → Відомості про компанію → Сайт і вкажіть URL сайту.
6. Скачайте HTML-файл, який дозволить підтвердити URL сайту.
7. Зайдіть в адмін панель Хорошопу, перейдіть в Налаштування → Файли для зовнішніх систем і натисніть «+ Додати».
8. Вставте раніше скачаний файл.
9. Перейдіть за посиланням і тим самим підтвердіть завантаження файлу на сайт.
10. Натисніть «Підтвердити URL» і заявіть права на сайт.
Формування фіда з товарами в інтернет-магазині на Хорошоп
-
Активуйте фід в адмінці сайту: Маркетинг → Маркетплейси → Google Feed for Merchant Center. Фід доступний з тарифу Standard.
-
Відзначте товари, які необхідно передавати в фід: Товари → Опис товару → Основна інформація.
-
Налаштуйте категорії.
-
Вивантажте фід.
Детальна інструкція — в Horoshop Help Center.
Завантаження фіда з товарами в Google Merchant Center
-
Зайдіть в Товари → Фіди і натисніть на «+».
2. Вкажіть країну збуту і мову, а також поставте галочку в пункті «Товарні оголошення».
3. Вкажіть назву основного фіда і виберіть спосіб завантаження «За розкладом».
4. Введіть назву фіда, вкажіть частоту завантаження і вставте посилання на фід.
5. Чекайте проходження модерації та після неї запускайте кампанії в Google Рекламі.
Результати, які можна отримати за допомогою Google Shopping
Кейс інтернет-магазину виробника спортивного одягу
Завдання: Збільшити обсяг продажів з торгової кампанії Google, дотримуючись рентабельності інвестицій.
Що зробили
-
Налаштували обліковий запис Merchants Google.
-
Налаштували обліковий запис Google Ads.
-
Налаштували Google Analytics.
-
Сегментували товари.
-
Пропрацювали мінус-слова.
-
Оптимізували ціну кліка.
Результати
В результаті виконаної роботи, ми отримали 20 811 кліків і 275 транзакцій, вартістю 13 474,14 грн. Ціна залучення клієнта — 48,99 грн.
Дохід склав 157 272,68 грн, а рентабельність інвестицій в рекламу — 1 167,21%.
Кейс інтернет-магазину електроніки та аксесуарів
Завдання: Збільшити обсяг продажів інтернет-магазину.
Що зробили
-
Створили і налаштували обліковий запис Google Ads.
-
Налаштували Google Analytics.
-
Створили і налаштували обліковий запис Merchants Google.
-
Зв'язали акаунти.
-
Пропрацювали мінус-слова.
-
Сегментували товари.
-
Оптимізували ціну кліка.
Результати
В результаті виконаної роботи, ми отримали 238 536 кліків і 1 326 транзакцій, вартістю 17 590,57 грн. Ціна залучення клієнта — 13,27 грн.
Дохід склав 5 051 588,58 грн, а рентабельність інвестицій в рекламу — 28 717,59%.
Кейс інтернет-магазину косметики
Завдання: Збільшити обсяг продажів, дотримуючись рентабельності інвестицій.
Що зробили
-
Налаштували обліковий запис Merchants Google.
-
Налаштували обліковий запис Google Ads.
-
Налаштували Google Analytics
-
Сегментували товари.
-
Пропрацювали мінус-слова.
-
Оптимізували ціну кліка.
Результати
В результаті виконаної роботи, ми отримали 8 338 кліків і 482 транзакції, вартістю 4 802,58 грн. Ціна залучення клієнта — 9,96 грн.
Дохід склав 258 025,45 грн, а рентабельність інвестицій в рекламу — 5 372,64%.
Подскажите кто знает, правильно я понимаю, что Google Merchants ничего не показывает если нет ни одной активной компании в Google Ads ?
Алекс, все верно
Михаил Клячко, благодарю за развеянные сомнения.
Спасибо, разобрался
Василий, рады быть полезными!
Василий, рады быть полезными
это в каком году цена за клик в шопинге была 0.07грн ??
Anton, добрый день
Да и сейчас есть такие случаи, все очень зависит от магазина, ниши и стратегии.
Вот показатели за сегодня к примеру - https://prnt.sc/vfz5p5 / https://prnt.sc/vfz6zk