Ми провели дослідження, результати якого в загальних рисах показують ефективність реклами в Google Shopping і чи задоволені цим каналом власники інтернет-магазинів. Понад сто опитаних поділилися з нами своїми враженнями та результатами в цифрах.
Хорошоп постійно розробляє інструменти, які полегшують клієнтам використання рекламних каналів. У 2018 році ми створили фід для Google Shopping і тепер вирішили перевірити ефективність цього маркетингового каналу. Ми провели дослідження, яке в загальних рисах показує результати реклами в Google Shopping і чи задоволені ними власники інтернет-магазинів.
Ми розіслали клієнтам Хорошопу анкету з проханням поділитися досвідом використання Google Shopping. Також дані щодо цього питання надали наші партнери, компанії TurboWeb і Сотнік. Понад сто інтернет-магазинів поділилися з нами своїми враженнями та результатами в цифрах.
Результати роботи інтернет-магазинів з Google Shopping
Нам стало цікаво, скільки в середньому інтернет-магазини витрачають на Google Shopping у день, скільки замовлень з цього маркетингового каналу вони отримують щодня і яка ціна конверсії виконаного замовлення. Виявилося, що:
-
75,86% опитаних витрачають на рекламу в Google Shopping до 500 грн в день;
-
велика частина опитаних (58,82%) отримує до трьох замовлень в день;
-
40% інтернет-магазинів платять за кожне отримане замовлення до 50 грн.
Хто займається налаштуванням Google Shopping
Ми також запитали в анкеті хто вам налаштовує Google Shopping: самостійно, за допомогою спеціалізованого агентства або окремого спеціаліста? Виявилося, що 44,94% інтернет-магазинів налаштовують рекламу самостійно, а 50,56% з них звертаються до агентства. Дуже невелика частина опитаних (4,5%) наймають для цієї роботи окремого спеціаліста.
Google Shopping: відгуки
Ми попросили клієнтів Хорошопа розповісти, чи задоволені вони використанням Google Shopping і чи планують використовувати його в 2019 році. Виявилося, що:
-
92,3% опитаних задоволені або частково задоволені використанням цього каналу продажів;
-
78,44% клієнтів планують інвестувати в цей канал в 2019 році.
Кейс інтернет-магазину книг
Власниця інтернет-магазину книг, який працює на платформі Хорошоп, поділилася результатами підключення Google Shopping.
"Підключили за порадою Хорошопу Google Merchant та отримали зростання відвідуваності у 100 разів. Тепер вирішуємо цю проблему — збільшуємо штат, терміново підключаємо телефонію. Ростемо, загалом. Знову немає часу на магазин".
На графіку можна побачити помітну тенденцію до збільшення кількості замовлень інтернет-магазину після підключення Google Shopping.
Підіб’ємо підсумки
Дослідження показало, що Google Shopping досить ефективний і більшість опитаних задоволені результатами цього рекламного каналу.
Сподіваємося, наша стаття допомогла вам порівняти свої показники з показниками інших інтернет-магазинів. А якщо ви ще не використовуєте Google Shopping для продажів — задуматися над цим. Щоб дізнатися більше про використання Google Shopping для інтернет-магазинів на Хорошопі, прочитайте нашу інструкцію.