Серія вебінарів "Автоматизовані стратегії Google Ads. Як домовитися з роботом"

День святого Валентина-2019 — зручний привід запустити тематичну рекламну кампанію. Це свято дає можливість зізнатися у любові покупцям і заодно допомогти їм вибрати подарунки для коханих.

В статті ми розповімо, як збільшити середній чек на День всіх закоханих, і покажемо найоригінальніші рекламні кампанії від українських і світових брендів, якими можна надихатися.

Сегментуйте аудиторію

Подарунки до Дня закоханих потрібні різним людям для різних цілей. Частину з них подарують коханим, частину — батькам та друзям. Це важливо враховувати під час підготовки рекламних кампаній та комплектів товарів.

В інтернет-магазині можна підготувати комплекти «Для нього», «Для неї», «Для коханої мами/сестри/подруги», «Для дорогого тата/брата/друга» тощо. Цей день — привід порадувати близьких приємним подарунком. Важливо дати цю можливість максимальній кількості людей.

Підготуйте тематичний контент

Публікуйте добірки подарунків з вашого інтернет-магазину, знімайте тематичні відео, пишіть статті та пости в соцмережі. Все це підвищує лояльність до бренду та виливається у продажі.

Приклад святкової розсилки
Приклад поста в соцмережах

Продавайте подарункові набори до Дня всіх закоханих

Користувачі будуть раді купити все необхідне в одному місці. Наприклад, якщо ви продаєте товари для дому, створіть комплекти з постільної білизни, подушки у формі сердечка, коробки цукерок і листівки.

Замовте обгортки з романтичним дизайном

Краще зупинитися на нейтральному романтичному дизайні. Такі обгортки надалі можна пропонувати для подарунків на весілля або річницю. Тематичні обгортки з текстом про лютий та Валентин продаються добре, але лише тиждень на рік.

Як просувати інтернет-магазин до Дня святого Валентина

Всі ваші активності залишаться без уваги, якщо не займатися їхнім просуванням. Потрібно підігріти аудиторію перед святом, щоб користувачі вирішили купувати подарунки саме у вас. Ми розповіли, як це зробити.

Надсилайте персоналізовані листи

Email-розсилка дає можливість надіслати всім передплатникам зізнання в любові від компанії та додати до нього рекомендації щодо підбору подарунків. Краще ділити аудиторію на сегменти, щоб листи вийшли більш персоналізованими. Так підвищується ймовірність того, що покупець зацікавиться пропозицією.

Приклад розсилки на День святого Валентина

Підготуйте на сайті розділ з подарунками

Подарунки на 14 лютого варто виділити в окремий розділ, категорію або лендінг. Це допоможе відвідувачам швидко знайти потрібний товар.

Влаштуйте розпродаж

День святого Валентина — відмінний привід зробити знижки на свої товари та збільшити кількість покупців.

Розпродаж на 14 лютого в соцмережах

Даруйте подарунки

Подаруйте кожному покупцеві якусь дрібницю — листівку або шоколадку. Це не вимагає великих витрат, але створить додаткову вартість вашим товарам.

Організуйте конкурс

Проведіть конкурс на краще фото з продуктом або краще освідчення в коханні компанії. Краще, якщо приз буде цінним, так у конкурсі візьме участь більше користувачів.

Приклад конкурсу в соцмережах

Влаштуйте розіграш

Розіграйте приз між клієнтами, які зроблять покупку протягом тижня перед Днем святого Валентина. Дуже добре, якщо приз буде тематичним: вечеря на двох, квитки в кіно тощо.

Приклад розіграшу в соцмережах

Благодійність

Пожертвуйте частину прибутку від Дня святого Валентина на благодійність. Вказуйте на кожному товарі, що 10% виторгу від його продажу піде на добрі справи. Таким чином користувачі не лише куплять подарунок, але і допоможуть іншим. Це підвищить їхню мотивацію купити товар.

Найкраща реклама до Дня святого Валентина

Кращі рекламні кампанії до Дня всіх закоханих від українських і світових брендів, якими можна надихатися.

Тости з любов'ю від Hovis Bread

Виробник борошна та хліба Hovis Bread використав у рекламній кампанії фотографію тостів з джемом у формі сердечка. Вийшло мінімалістично та дуже мило. Цю ідею можна використовувати практично для будь-яких товарів, від туфель до сумок.

Обручка від Heineken

Компанія Heineken також тематично обіграла свою продукцію. На перший погляд складається враження, що на рекламному постері не пляшкове горлечко, а обручка.

Повітряні кульки від Coca-Cola

Coca-Cola організувала рекламну акцію «Любов у повітрі». До повітряних кульок прив'язали банки з Coca-Cola та запустили їх у повітря.

Любов до найкращої подруги від Nina Ricci

Бренд Nina Ricci підтримав самотніх дівчат і нагадав, що це свято можна провести з друзями. Він закликав публікувати фото зі своєю кращою подругою, парфумом бренду та хештегом #MyBestValentine.

Антидень святого Валентина від Grant's

Подібну кампанію, тільки для чоловіків, провів Grant's, виробник шотландського віскі. Grant's закликали показувати любов незалежно від календаря, а День всіх закоханих провести зі своїми друзями. Також вони запустили конкурс #IOU, в якому запропонували користувачам розповісти свої історії, в яких друзі врятували їх під час жахливих побачень.

Тонкий натяк від Tiffany&Co

Кампанію Tiffany було створено, щоб клієнти могли натякнути своїм коханим, який подарунок хотіли б отримати на День святого Валентина. В інтернет-магазині навпроти кожного товару з'явилася кнопка «Натякнути». Клієнтам залишалося вказати ім'я та email одержувача.

Любов — найкращий улов

Бренд Deeper, який продає товари для риболовлі, показує в своєму ролику, що любов важливіша хобі. На перший погляд ролик виглядає як антиреклама, але насправді він націлений на підвищення лояльності до бренду.

Підіб’ємо підсумки

Величезна кількість людей купує подарунки на День святого Валентина. Краще, щоб вони зробили це у вашому інтернет-магазині. Рекламні кампанії до Дня всіх закоханих вимагають індивідуального підходу та залучення користувачів. Сегментуйте аудиторію, займіться просуванням, надихайтеся кращими рекламними кампаніями. І нехай це свято принесе вам багато любові (та грошей, звісно).

Комментарии