Google Ads Опубліковано: 06.06.2025

1 млн грн на просування = 10 млн грн обороту — кейс FaynaUkraina

1 млн грн на просування = 10 млн грн обороту — кейс FaynaUkraina

Якщо ви хочете, щоб реклама приносила результат — без інвестицій не обійтися. Але самих грошей недостатньо. Потрібен комплексний підхід і професійне просування. Показуємо, яких успіхів можна досягти таким шляхом на прикладі інтернет-магазину парфумерії FaynaUkraina.

Зміст статті
  1. Філософія просування
  2. Підготовка до реклами = успіх
  3. Google Ads: головне джерело доходу
  4. SEO та контент-маркетинг: ефект снігової кулі
  5. Google Maps та Email як додаткові точки контакту
  6. Загальні результати просування інтернет-магазину на ХОРОШОП

FaynaUkraina — інтернет-магазин, що спеціалізується на реалізації нішевої та люксової парфумерії на розпив. Магазин продає парфуму у мініфлаконах, щоб клієти могли ознайомитися з продукцією. В каталозі понад 100 брендів — від Chanel і Versace, до Creed й Boadicea the Victorious. Інтернет-магазин створений на ХОРОШОП. 

За допомогою у просуванні бізнес звернувся до агенції Sova Marketing. Власник агенції, Василь Солонецький розповідає як масштабувати нішевий e-commerce-проєкт за 9 місяців.

Філософія просування

Перед тим як перейти до практичного кейсу, виокремлю 3 поради, які ми винесли з практичного досвіду просування цього магазину. Рекомендую взяти ці поради як фундамент ще до запуску будь-яких рекламних активностей:.

Порада №1: продавайте не парфуми, а настрій. Люди купують аромат, не маючи змогу його відчути — тож ваш текст й віжуал мають пробуджувати уяву.

Порада №2: думайте категоріями запитів, а не лише брендами. Люди шукають не лише «Dior Sauvage», а й «Кращий аромат на подарунок», «Унісекс-парфуми для офісу», «Парфум для жінок до 1000 грн» тощо. В брендових запитах основний бюджет, але в цих кейвордах ваша гнучкість для масштабування. 

Порада №3: Формуйте мікро-ком’юніті — а не базу клієнтів. Запускайте підписки, розсилки з історіями ароматів, закриті знижки. В цій ніші повернути клієнта в 4-5 разів дешевше, ніж залучити нового. 

Ми до цього прийшли поступово, бо перші 2 місяці працювали виключно з Google Ads. Накопичували дані, тестували кампанії, стратегії, підходи. Пізніше ми усвідомили, що потрібен комплекс дій — й на момент написання статті у нас задіяні:

  1. Google Ads, SEO.

  2. Таргет в Facebook/Instagram.

  3. Контент-маркетинг.

  4. Робота з відгуками.

  5. Email-маркетинг.

Кейс розкрию поступово — спочатку розкажу, що ми зробили перед запуском реклами, а далі пройдуся конкретно по інструментам та результатам. 

 

каталог товарів файна Україна

Підготовка до реклами = успіх

Ми не поспішали із запуском масштабної реклами. Адже без попередньої технічної, контентної та аналітичної підготовки це завжди призводить до злиття бюджетів. Почали з основ.

  1. Розробили нову структуру сайту.

  2. Створили та налаштували Search Console, Google Analytics GA4, Google Merchant Center, Google Ads.

  3. Налаштували аудиторії для ремаркетингу в PMax.

  4. Налаштували розширену конверсію для Google Ads.

  5. Реалізували в кожній картці модифікації товарів, характеристики.

Лише після цього ми запустили рекламну кампанію. 

придбати парфум

Порада: перед запуском будь-якої реклами переконайтесь, що сайт працює як єдина система. Аналітика, відображення товарів, фіди для Merchant Center — усе має бути налаштовано. Підготовка дозволить одразу запустили ефективну рекламу, уникнувши зливу бюджету та помилок із фідами. Не плануйте роботу таким чином, що будете вчитися на помилках. 

Google Ads: головне джерело доходу

По комерційним причинам не можу показати скріншоти з рекламних кабінетів, щоб ви побачили конкретні налаштування. Але клієнт дозволив показати загальний результат.  Отже, беру діапазон з 12 серпня 2024 року по 7 травня 2025 року:

  • витрати: 1 034 631 грн;

  • оборот: 5 465 476 грн;

  • кількість конверсій: 10 306;

  • вартість замовлення: 100 грн;

  • середній чек: 551 грн;

  • ROAS: 532%.

 

Як бачите, Google Ads дає магазину більше половини прибутку. Повні дані з Google Analytics, де охоплюються всі інструменті, клієнт також дозволив показати — ця інформація буде далі. 

Виокремлю декілька порад.

  1. Запускайте Google Ads з фокусом на брендові кампанії. Створюйте окремі кампанії під популярні бренди: «Tom Ford», «Creed», «Byredo» і т.д. Це дає вищу релевантність, нижчу ціну за клік і вищу конверсію. Але загальними запитами також не нехтуйте. 

  2. Використовуйте Performance Max з унікальними візуалами. Не покладайтеся на стандартні фото з каталогів. Покажіть аромат у контексті: в руці, в коробці, як подарунок. Google добре зчитує якість і унікальність креативів — від цього залежать охоплення.

  3. Вичавлюйте максимум із ремаркетингу. Запускайте динамічний ремаркетинг на тих, хто додав у кошик або переглядав парфуми. Це найдешевший трафік із найвищою готовністю до покупки. Додавайте тригери — «обмежена кількість», «повернулись у наявність».

  4. Сегментуйте рекламні кампанії під сезон та призначення. Запускайте окремі оголошення для подарунків, літніх ароматів, бюджетної ніші або новинок. Це дозволяє тестувати різні меседжі та керувати ставками ефективніше, ніж у «змішаних» кампаніях.

 

SEO та контент-маркетинг: ефект снігової кулі

Органічне просування у нас тісно переплітається з контент-маркетингом. Почали з унікальних текстів для сайту, категорій. Зосередилися на описах брендів — це допомогло наростити загальну вагу сайту та ключових слів.

 

Потім ми побачили, що відвідувачі мало проводять часу на сайті — до 30 секунд з реклами й до 1 хвилини через органіку, дірект або реферальне посилання. Тому вирішили креативно підійти до описів і фотографій, щоб наглядно показати, як саме будуть відчуватися парфуми:

 

На популярні картки товарів почали додавати живі фото + показувати варіанти флаконів, які можна замовити:

 

Усі вищезазначені дії сприяли не лише зростанню органічного трафіку, а й покращенню поведінкових показників. Середній час перебування зріс із 30 секунд до 1 хвилини для платного трафіку та понад 2 хвилини — для органічного. 

Картка товару вже зазнала суттєвих змін, однак робота над її вдосконаленням продовжується: 

 

Для аналізу результатів SEO-оптимізації, беру статистику з сервісу Serpstat з 1 листопада 2024 року по 1 квітня 2025 року:

  • ТОП 1 — було 1, стало 27 сторінок;

  • ТОП 3 — було 7, стало 338 сторінок;

  • ТОП 5 — було 6, стало 684 сторінок;

  • ТОП 10 — було 41, стало 2 440 сторінок;

SEO-трафік: було 614, стало — 4 250 відвідувачів на місяць. Кейворди: було 2 080, стало — 21 740.

Якщо в грошах, то загальна сума замовлень з SEO — 1 595 091 грн.

 

 

Порада: додавайте сторінки під конкретні запити по типу «Парфуми на розпив Chanel», «Нішеві аромати для жінок», «Парфум як подарунок». Уникайте шаблонних описів — вони будуть погано ранжуватися.

Інсайт: після додавання описів з емоційними тригерами («аромат для побачення» і т.д) час перебування на сайті може зрости у 2-3 рази. Використовуйте це. Також пам’ятайте, що покупець найбільше часу проводить саме на сторінці товару, а не в загальній категорії — основну увагу зосереджуйте на контенті карток. 

Google Maps та Email як додаткові точки контакту

Ми створили точку на Google Maps, щоб накопичувати відгуки від клієнтів. Це вже про довіру, репутацію та лояльність. 

 

Налаштували роботу таким чином, щоб менеджери просили покупців залишати відгуки, адже чим більше відгуків, тим краще магазин буде ранжуватися по кейвордам «Парфуми», «Купити парфуми», «Жіночі парфуми» і т.д. 

Деякий час активної роботи й точка на Google Maps почала генерувати дзвінки та переходи на сайт:

 

Також нещодавно впровадили email-маркетинг, і вже отримали понад 65 000 грн лише з цього каналу: 

 

Рекомендація: не соромтеся просити клієнтів залишити короткий, але емоційний відгук. Емоція в цьому випадку важливіша за насиченість тексту кейвордами. 

Інсайт: якісний трафік (переходи на сайт, дзвінки) починається з 50+ відгуків в Google Maps. Інсайт по email-маркетингу — середній чек з email вдвічі більший, аніж з реклами, тобто лояльні клієнти витрачають в магазині більше. 

Загальні результати просування інтернет-магазину на ХОРОШОП

Як вже зазначив вище, клієнт дозволив оприлюднити дані, тому показую цифри з Google Analitycs. Діапазон той же — з 12 серпня 2024 року по 7 травня 2025 року:

  1. Витрати: 1 034 631 грн.

  2. Оборот: 10 546 301 грн.

  3. Кількість конверсій: 17 416.

  4. Вартість конверсії: 58 грн.

  5. Середній чек: 605 грн.

  6. Середня ціна за клік: 3 грн.

  7. Рентабельність: 10,31%.

 

Зазначу, що швидкий результат у висококонкурентній ніші без системності і інвестицій малоймовірний. На старті ми зіткнулися з блокуванням Google Merchant Center, що уповільнило запуск реклами. Після його відновлення стало зрозуміло: через низький середній чек і високу конкуренцію потрібно масштабуватися в рази.

У процесі постійно тестували рекламні інструменти, змінювали підходи, адаптували кампанії. Деякі з них давали високу вартість конверсії, інші — не працювали взагалі. Але завдяки гнучкому управлінню нам вдалося запустити працюючу рекламну модель.

Хочу наприкінці й відзначити саму платформу ХОРОШОП, на якій побудований магазин. Наш кейс доводить, що платформа підходить не лише для невеликих бізнесів — ми на практиці переконалися в її готовності до масштабних навантажень. Як результат — понад 10 млн грн обороту за 9 місяців активної роботи.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів