Шукайте способи збільшити продажі за допомогою нестандартних способів? Спробуйте Google Smart Shopping Ads. Розповідаємо, як цей інструмент допоможе вам у просуванні інтернет-магазину.
Smart Google Shopping — це один з дієвих методів збільшити продажі інтернет-магазину. Принцип роботи розумних пошукових оголошень ґрунтується на машинному навчанні. У цій статті ми розглянемо що таке Google Smart Shopping Ads, чим він відрізняється від звичайної реклами та як його запустити. Дякуємо підготовку матеріалу Миколі Лукашуку, керівнику компанії marketing.link.
Що таке Google Smart Shopping
Google Smart Shopping — підтип торгової реклами Google Ads, який працює одночасно як Google Standard Shopping Campaign та Динамічний ремаркетинг з каталогом товару. Оголошення Smart Shopping демонструють фотографію та ціну товару, виводяться у верхній частині видачі — у найпомітнішому місці.
Спочатку магазину потрібно запустити звичайну торгову кампанію Google Shopping, зібрати понад 30 конверсій, а потім буде доступний Smart Shopping. На перших конверсіях алгоритми Google будуть вчитися та «прощупувати», що саме буде вигідно бізнесу, щоб потім запускати процес автоматом.
Як виглядають оголошення Smart Shopping
Де можна побачити Google Smart Shopping:
-
пошук зверху чи праворуч з блоками товарів;
-
зображення;
-
каталог покупок;
-
сайти-партнери Google.
Візуальні відмінності Smart Shopping від Google Shopping
Візуально оголошення Google Shopping Google та Smart Google Shopping в пошуці чи в каталозі ідентичні. Будь-яке оголошення може бути як звичайне стандартне Shopping, так і Smart Shopping. Дізнатися, що саме за оголошення можна тільки в рекламному кабінеті того, хто його налаштував.
Технічні відмінності Smart Shopping від Google Shopping
Якщо візуально звичайні торгові оголошення та розумні не відрізняються, то способи налаштування та керування в рекламному кабінеті різні. Smart Google Shopping працює автоматично, тобто людське та ручне втручання в кампанії мінімальне. Найважливішими відмінностями є те, що Smart Shopping не дозволяє задавати окрему ціну за клік та не показує пошукові терміни, по яких користувач прийшов на сайт. Давайте розберемо кожну відмінність детальніше.
В Smart Shopping немає окремої ціни за клік
В стандартних пошукових кампаніях можна задати різну вартість за клік для окремого товару чи категорії. Такий спосіб впорядковує бажаний вивід товарів у видачі Google. В Smart Shopping так зробити не вийде: хіба що вимкнути товар чи категорію повністю.
Smart Shopping не показує пошукові запити
Розумні кампанії робляться за алгоритмами, з мінімальним втручанням спеціаліста, тож подивитися на пошукові терміни (search terms) не вийде. З одного боку це не дуже добре, бо знати, за якими ключами пошукачі заходять на ваш сайт, дуже корисно. З іншого боку, ця стратегія відповідає прислів'ю: «Очі не бачать — серце не болить». Якщо у Smart Shopping буде видно запити, то їх буде хотітися редагувати, оптимізувати вручну, а це вже не такий і Smart виходить.
В Google Shopping видно ключі (search terms). Погляньте на лівий стовпець. Ці ключові слова можна виключати вручну, якщо вони не цільові.
В Smart Shopping ключових слів не видно. Тому, якщо знизилась ефективність Smart Shopping, варто перевірити, як працюють різні категорії товарів в Google Shopping та видалити неефективні категорії у Smart Shopping, спираючись на досвід звичайних торгових кампаній.
Як запустити Smart Shopping
Для запуску Smart Shopping критерії ті ж, що й для Standard Shopping, але є додаткові вимоги по конверсіях.
Вимоги до Smart Shopping
-
онлайн-оплата;
-
інформація про умови доставки, ціна, способи оплати, адресна доставка (доставка до дверей);
-
сайт має бути на державній мові. Мова сайту, товарів у фіді і вибрана мова фіду повинні збігатися, згідно правил Merchant Center. В Хорошоп генерація фіду для Google доступна з тарифу Standard;
-
валюта на сайті має відповідати національній валюті;
-
умови повернення товару та грошей прописані детально і зрозуміло, на видному місці на сайті. Якщо товари або частину товарів не можна повернути — про це теж треба написати;
-
всі товари, які можна відправити в кошик, повинні бути в наявності;
-
вся інформація повинна відповідати дійсності — без помилкових або нездійсненних обіцянок;
-
не можна рекламувати контрабандні товари, алкоголь, медичні товари, азартні ігри, підроблені товари тощо. Повний список забороненого і обмеженого контенту для Google Ads;
-
якщо на сайті є хоча б частина заборонених товарів, реклама не запуститься навіть на дозволені;
-
якщо товари захищаються ТМ виробника — можливі обмеження модерації;
-
на сайті повинен бути SSL-протокол;
-
pop-up і банери не повинні загороджувати інформацію про товари на сайті;
-
30+ конверсій за останній місяць у Google Shopping;
-
імпортовані транзакції з Google Analytics в Google Ads.
Висновок
Це перша частина матеріалу по Smart Shopping, в наступному матеріалі ми розповімо про покрокове налаштування Smart Shopping і кейси з порівнянням Google Shopping та Smart Shopping.