Партизанський маркетинг — це набір малобюджетних способів просування, які використовує малий бізнес і стартапи, які не мають достатньо коштів для повноцінної реклами. Завдання партизанського маркетингу — просувати бізнес із мінімальним вкладенням коштів у рекламу. Бізнес шукає незвичайні шляхи для привернення уваги клієнтів, намагаючись запам'ятатися їм.
Існує кілька відомих напрямів партизанського маркетингу.
- Віральний контент. Бізнес намагається створити контент, який настільки сподобається користувачам, що вони почнуть розповсюджувати його самостійно, без платної реклами. Віральним може стати практично будь-який контент в інтернеті, тому передбачити його появу дуже складно. Але якщо компанії вдалося створити таку рекламу, вона отримає велику вигоду, при мінімальних інвестиціях.
- Сарафанний маркетинг. Найкраща характеристика для бізнесу — коли його хвалять та рекомендують клієнти за власним бажанням. Коли клієнти самі поширюють інформацію про бізнес, радять його своїм знайомим та близьким, це сприяє залученню нових покупців. Для цього бізнесу не потрібно постійно вкладатись у рекламу. Компанії достатньо створити ядро лояльної аудиторії, яка надалі працюватиме на неї.
- Розіграші та акції у соцмережах. Розіграші та акції — це один із найефективніших способів набрати аудиторію у соцмережах. Потім цю аудиторію можна конвертувати у клієнтів. Для такого просування бізнесу майже не потрібні вкладення, тому що розігрувати можна свої товари та послуги.
- Партнерство з іншими компаніями. Бізнес може співпрацювати з іншими компаніями на взаємовигідних умовах, що сприяє просуванню. Партнери будуть рекомендувати вашу компанію своїм клієнтам, отримуючи від вас якісь послуги.
Для того, щоб партизанський маркетинг був успішним бізнесу, потрібно проявляти креативність. Враховуючи обмежений бюджет, просування має бути дуже точним та чіпляти серця клієнтів. Багато в чому партизанський маркетинг будується саме на емоційному зв'язку з аудиторією. За рахунок викликаних емоцій клієнти прив'язуються до компанії та бізнесу не потрібно витрачати значних коштів на рекламу.