Повернутися до списку

Контент-маркетинг

Контент-маркетинг — це спосіб залучення клієнтів шляхом створення цінного для них контенту. Компанія створює та розповсюджує релевантний для аудиторії контент, який несе корисну інформацію для користувачів. Аудиторія використовує цей контент, стає більш лояльною до компанії і дедалі більше цікавиться нею. У результаті людям стає цікавим не тільки контент, а й інші сфери діяльності компанії.

Контент-маркетинг передбачає довгострокову та планомірну стратегію щодо розвитку цього каналу просування. Компанія повинна чітко розуміти для кого і який контент вони створюватимуть, дотримуючись єдиного стилю. Контентом може бути, що завгодно – статті, відео, зображення, пости у соцмережах. Типовим прикладом контент-маркетингу є блоги, де викладаються корисні статті на теми, пов'язані із напрямком роботи компанії. До блогу потрапляють люди, які можуть зовсім не знати про компанію, але шукати інформацію зі статті. Оцінивши якість статті, людина звертає увагу автора, тобто компанію, і вивчає її ближче. Компанія отримує нового читача та потенційного клієнта.

Переваги контент-маркетингу:

  • безкоштовний спосіб просування — компанія витрачається тільки на зарплату тих, хто створює контент, а самі матеріали розповсюджуються через безкоштовні майданчики;
  • збільшує охоплення аудиторії — коли контент стає популярним, він виходить далеко за межі звичної аудиторії і залучає людей, які раніше не знали про компанію;
  • сприяє SEO-просування — публікація якісних, релевантних статей стане одним із факторів високого ранжування сторінок сайту у пошуковій видачі;
  • збільшення трафіку — популярність контенту конвертується у відвідуваність сайту та компанія зможе протягом тривалого часу отримувати нових відвідувачів;
  • підвищення впізнаваності та залучення — користувачі люблять ділитися якісним контентом і його поширення стане причиною того, що про компанію знатимуть більше.

Для запуску контент-маркетингу компанія має добре знати свою цільову аудиторію та, виходячи з її особливостей, займатися розробкою контенту. Компанії потрібно вибрати формат контенту, спосіб його подання та методи розповсюдження. Після чого визначитися з тематикою, на яку створюватиметься контент, і зафіксувати майбутні матеріали у контент-плані. Для створення по-справжньому якісного контенту знадобиться людина, яка справді в цьому розуміється. Якщо мова про написання статей, то це має бути копірайтер. Разом з ним, власник бізнесу повинен вирішити, який стиль комунікації буде використаний при створенні контенту. Від цього залежить успішність донесення меседжів компанії та самого контент-маркетингу загалом.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів