Повернутися до списку

SMS-маркетинг

SMS-маркетинг — це розсилка SMS-повідомлень рекламного характеру. За допомогою SMS, компанія може повідомляти аудиторії про нові товари або послуги, акції, спеціальні пропозиції та інформувати клієнта про дії, наприклад, про запис на прийом або оформлення замовлення. SMS-маркетинг застосовується вже два десятиліття, але, незважаючи на розвиток інших каналів просування, цей метод реклами залишається ефективним і актуальним.

На відміну від багатьох інших видів реклами, запуск SMS-маркетингу не потребує особливих знань. Існують спеціальні сервіси SMS-розсилок, що допомагають легко запустити просування. Іноді таку послугу надають мобільні оператори, що робить запуск розсилки ще простіше — компанія проконсультує вас з усіх питань. Від вас, перш за все, потрібно зібрати базу контактів для розсилки. Для легальності розсилки важливо отримувати згоду від клієнтів використання номера, наприклад, при оформленні покупцем замовлення.

SMS-маркетинг активно використовується компаніями, і на це є низка причин. Переваги SMS-маркетингу:

  • велике охоплення — більшість людей мають телефон, яким вони постійно користуються, і це найпростіший спосіб зв'язатися з ними;
  • високий open rate — люди читають майже всі SMS, які отримують, і тому ваше повідомлення навряд чи залишиться непоміченим;
  • лаконічність — формат SMS має на увазі короткі повідомлення і це дозволяє людям дізнатися відразу всю суть вашої пропозиції;
  • не вимагають інтернету — для отримання SMS потрібний лише мобільний зв'язок, який зараз є майже в будь-якому куточку світу;
  • можливість автоматизації — SMS-маркетинг можна використовувати у зв'язку з системами обліку, як CRM, і надсилати клієнтам тригерні повідомлення, які формуються автоматично після виконання деяких дій;
  • завжди досягають адресата — навіть якщо у клієнта відсутній зв'язок або вимкнений телефон, SMS все одно дійде до адресата, коли абонент стане доступним.

Ідеальним інструментом просування SMS-маркетинг назвати не можна. Він, як і інші методи реклами, має свої проблеми. Недоліки SMS-маркетингу:

  • використовується лише текст — сучасний маркетинг, як правило, будується на візуальному контенті та масовому використанні банерів, що у форматі SMS зробити неможливо;
  • ціна — вартість SMS-розсилки може виявитися вищою, ніж у email-аналогу, тому потрібно уважно вибирати сервіс розсилок та порівнювати ефективність інструментів;
  • обмежений розмір тексту — компанія не завжди може вмістити свої тези в одному SMS, а збільшення розміру тексту призведе до значного підвищення ціни;
  • відсутність аналітики - відстежити результативність SMS-розсилки досить складно, тому що вона не має інструментів, якы є, наприклад, у веб-аналітиці.
Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів