Повернутися до списку

Click-Through Rate (CTR)

Click-Through Rate або CTR — це коефіцієнт клікабельності посилань, банерів, реклами та листів. Показник розраховується як співвідношення показів до кількості кліків, помножене на 100%. Наприклад, посилання у пошуковій видачі люди бачили 300 разів та лише 30 користувачів перешли за нею — таким чином CTR становить 10%. CTR активно застосовується для визначення ефективності контекстної реклами, email розсилок та SEO-просування.

CTR розраховують більшість аналітичних та маркетингових інструментів, як, наприклад, Google Search Console та Google Analytics. Який CTR вважати високим залежить від рівня конкуренції та майданчика для котрого розраховується показник. Наприклад, у пошуковій видачі за високочастотними запитами, CTR для перших результатів може сягати 10-20%. А для контекстної реклами нормальним можна вважати CTR на рівні 5%. Більш точно оптимальний коефіцієнт клікабельності може назвати спеціаліст з реклами, який займається її налаштуванням.

CTR не слід плутати з показником конверсії, адже конверсією вважається виконання цільової дії — заповнення форми, оформлення замовлення тощо. Клікабельність же показує наскільки ефективною була реклама чи лист в плані генерації трафіку. За допомогою CTR можна оцінити релевантність контенту та зрозуміти наскільки він зацікавив користувачів.

Втім не завжди CTR залежить лише від контенту. В залежності від платформи, на клікабельність впливають різні причини. Наприклад, в пошуковій видачі CTR залежить від позиції у видачі та сніпету. Перші три посилання отримують найбільше кліків, а якщо вас немає навіть на першій сторінці, то CTR взагалі може бути нульовим. Привабливий та інформативний сніпет звертає на себе увагу користувачів. Такий сніпет може робить посилання більш помітним на фоні інших, тому власники сайтів намагаються отримати розширений сніпет.

В контекстній рекламі та email-маркетингу значний вплив на CTR має заклик до дії та релевантність пропозиції. Якщо заклик не чіткий, то користувачі можуть навіть не зрозуміти чого ви від них хочете. Так само у реклами має бути влучний таргетинг. Якість контенту та заклик до дії не допоможуть, якщо рекламу побачить не зацікавлена людина або лист отримає хтось, хто не давав згоди на розсилку.

Для збільшення CTR:

  • налаштовуйте параметри таргетингу, щоб оголошення бачила ваша цільова аудиторія;

  • вказуйте в тексті оголошення, що ви пропонуєте користувачу, без надто складних та завуальоних фраз;

  • формуйте зрозумілий заклик до дії;

  • зробіть title сторінки, який зацікавить користувача в пошуковій видачі та буде релевантним запиту;

  • намагайтесь отримати розширений сніпет.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів