Youtube Опубліковано: 11.03.2020

Вебінар "Медіапланування: що, навіщо та як оцінити результат"

Вебінар "Медіапланування: що, навіщо та як оцінити результат"

Під час вебінару Костянтин розповів, що таке медіаплан і яку функцію він виконує у стратегії запуску контекстної реклами, коли необхідно вносить корективи в складений план та як виявити аудиторію та скласти стратегію під неї.

Спикер: Костянтин Гвоздев — Middle PPC фахівець в компанії Inweb. 

На вебінарі говорили:

— Що таке медіаплан і яку функцію він виконує в стратегії запуску контекстної реклами.

— Коли необхідно вносить корективи в складений план.

— Як визначити цільову аудиторію і скласти стратегію просування. 

— На які показники та метріки варто звертати увагу під час складання медіаплану.

 

 

Презентация: Медиапланирование: что, зачем и как оценить результаты.

 

 

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів