Інтернет-магазин Опубліковано: 29.04.2024

Як вибрати трендові товари для дропшипінгу

Трендові товари для дропшипінгу – як обрати найкращі товари для продажу – Horoshop

Дропшиппінг — чудовий спосіб розпочати свій бізнес без значних фінансових інвестицій. Однак, щоб мати успіх в онлайн-торгівлі, необхідно ретельно підійти до вибору ніші та товарів для продажу. Як це зробити та що врахувати — розповідаємо в статті. Також пропонуємо добірку популярних товарів для дропшипінгу у 2024 році.

Зміст статті
  1. Пошук товарів для дропшипінгу: основні критерії
  2. Топ-7 популярних ніш для дропшипінгу
  3. Висновок

Дропшипінг — це схема продажів, у якій власник інтернет-магазину виконує роль посередника між постачальником та покупцем. Він приймає замовлення, а товари відправляються клієнтам напряму зі складу постачальника. 

Ведення бізнесу за моделлю дропшипінгу відмінно підходить тим, хто прагне швидко відкрити свою справу з мінімальними вкладеннями. Продавцю не потрібно витрачати кошти на закупівлю товарів, оренду складу та офісу. Головне завдання підприємця — залучати клієнтів у свій інтернет-магазин. 

Один з ключових аспектів успішної роботи за схемою дропшипінгу — вибір ніші та товарів для продажів. Це перший і найважливіший крок, від якого залежить прибутковість обраного напряму бізнесу. Формуючи асортимент інтернет-магазину, важливо знайти баланс між попитом та конкуренцією, а ще — враховувати маржинальність, сезонність, кількість постачальників в ніші, які працюють з дропшиперами, та інші фактори.

Пошук товарів для дропшипінгу: основні критерії

Затребуваність товарів

За моделлю дропшипінгу можна продавати майже будь-які товари — від одягу чи косметики до будівельних матеріалів. Перше, на що слід зважати — це рівень їх попиту на ринку. Продаж затребуваних товарів полегшує залучення клієнтів в інтернет-магазин, адже користувачі самі їх шукають. Найбільш ефективно аналізувати популярність за допомогою маркетингових інструментів. Ми вже розповідали про те, як шукати трендові товари та склали добірку перевірених способів. Їх можуть використовувати як інтернет-магазини з власним складом, так і ті, що продають за схемою дропшипінгу. Краще не обмежуватись одним методом, а комбінувати декілька — так ви зможете отримати більше даних для об’єктивної оцінки попиту. Почати підбір товарів для дропшипінгу можна з інструментів Google та вивчення маркетплейсів. 

Google Trends. Безкоштовний та простий у користуванні сервіс, який дозволяє переглянути, що зараз в трендах та як змінювалась популярність товарів протягом тривалого часу. За допомогою Google Trends зручно оцінювати не лише те, наскільки стабільний рівень попиту у тих чи інших продуктів, а й відслідковувати їх сезонність, популярність в різних регіонах. Також сервіс надає статистику схожих трендових запитів. 

як шукати топ товари для дропшипінгу
Динаміка популярності пошукового запиту в Google Trends протягом року 

Маркетплейси. Для вивчення популярності товарів варто вибрати кілька провідних маркетплейсів — міжнародних та українських. Визначте цікаві вам категорії та відсортуйте відображення пропозицій у каталозі за популярністю (числом замовлень). Звертайте увагу на рейтинг, кількість оцінок та коментарів від користувачів. Популярні товари, як правило, мають багато відгуків. 

як вибрати товар для дропшипінгу

Деякі маркетплейси спрощують аналіз. Наприклад, на Amazon є окремий розділ Best Sellers, який оновлюється щогодини. В ньому можна переглянути трендові товари в різних нішах в конкретний проміжок часу. 

трендові товари для дропшипінгу

Підбираючи топ товари для дропшипінгу, додатково можна скористатись спеціалізованими інструментами. Вони дозволяють швидко переглянути тренди закордонних торгових майданчиків, які стануть орієнтиром для аналізу товарів на українському ринку. Більшість сервісів платні, але ви можете підібрати той, який надає безкоштовний тестовий період. Топ-5 популярних інструментів для дропшипінг-магазинів:

  • Asify;

  • Ecomhunt;

  • SaleHoo;

  • Dropship Spy;

  • Pexda.

Враховуйте не лише популярність товарів, а й те як довго вони затребувані серед користувачів. Варто вибирати продукти, які користуються попитом протягом тривалого часу, або ж тільки набувають популярності. Хоч в продажах за схемою дропшипінгу не потрібно турбуватися про зберігання товарів, підприємець вкладає багато ресурсів в їх просування. Витрачати час та кошти на рекламу товарів, які дуже швидко виходять з моди, може бути невигідним. 

Рівень конкуренції

Після того, як ви окреслите для себе кілька пріоритетних ніш, вивчіть їх конкурентне середовище. Популярна ніша не може бути вільною, але важливо вибирати ту, в якій присутня здорова конкуренція та немає перенасиченості. Перегляньте інтернет-магазини зі схожими пропозиціями. Оцініть наскільки широкий в них асортимент, чи зручний сайт, як вони просувають свій бізнес та якими пропозиціями привертають увагу користувачів. 

Так як основний дохід дропшипера складає націнка від закупівельної вартості товару, обов’язково проаналізуйте цінову політику потенційних конкурентів. Враховуйте цей параметр при пошуку постачальників, адже будь-якому інтернет-магазину, незалежно від обраної схеми продажів, важливо мати конкурентоспроможну вартість товарів. Як шукати та аналізувати конкурентів, читайте в нашій статті. 

Особисті уподобання та наявність досвіду

Працювати з тематикою, яка вам подобається, не лише цікавіше, а й ефективніше. Відкрити свій інтернет-магазин та підібрати інструменти для його просування — лише пів справи. Потрібно вміти розкрити переваги товарів, правильно презентувати їх покупцям, надати вичерпну консультацію за потреби. 

Якщо ви розбираєтеся в певній ніші, то зможете не лише продемонструвати експертність вашого магазину, а й краще будете розуміти потреби, болі, інтереси цільової аудиторії — що її може спонукати до покупки, а що навпаки викликати сумніви. Наприклад, якщо ви захоплюєтеся спортом, найкращими товарами для дропшипінгу можуть стати аксесуари для фітнесу та тренувань у тренажерному залі, спеціалізоване харчування тощо. Якщо ж ви не маєте особистих уподобань, орієнтуйтеся на ті трендові ніші, які вам було б цікаво поступово вивчати.

Маржинальність

Продавець за схемою дропшипінгу заробляє на націнці, яку він встановлює від закупівельної вартості продукції у постачальника. Маржинальність товару впливає на націнку та значно відрізняється в різних нішах, тому на неї варто зважати.

Високомаржинальними вважаються брендові, люксові та сезонні товари — золоті прикраси, годинники, техніка та одяг преміум-брендів, лижі, сноуборди, човни тощо. Низька маржа у продукції щоденного вжитку — побутової хімії, засобів гігієни, дитячих товарів. Однак, підбір коштовних речей більш ретельний. Користувачі порівнюють пропозиції в різних магазинах і часто вибирають той, який надає нижчу вартість чи вигідну акцію. При покупці бюджетних продуктів споживачі менше уваги приділяють різниці в ціні. Наприклад, продати дорогий смартфон складніше, ніж чохол чи захисне скло для нього.

Подумайте, що головним чином впливатиме на прибуток — значні обсяги замовлень більш бюджетної продукції з невеликою націнкою, чи висока маржа дорогих товарів, які купуватимуть рідше. Успішно продавати можна товари з будь-якою маржинальністю, але залежно від цінового сегменту асортименту, застосовують різні підходи просування товарів та комунікації з клієнтами.

Сезонність

Враховуйте сезонні чинники. Наприклад, при продажах аксесуарів, взимку в трендах шарфи та рукавиці, а влітку — панами та сонцезахисні окуляри. Адаптуйте асортимент до пори року, щоб задовольнити потреби клієнтів. Регулярно оновлюйте каталог вашого інтернет-магазину, додаючи актуальні пропозиції. Готуйтесь до змін попиту завчасно — за два-три місяці до того, як товар стане трендовим. Так ви зможете ретельніше пропрацювати маркетингові активності та підвищите свою конкурентоспроможність в ніші. Визначити сезонність різних товарів можна за допомогою Google Trends.

Розмір та матеріал товарів

За статистикою, висока вартість доставки є головною причиною незавершених покупок в інтернет-магазинах. Зважаючи на те, що товари відправляються зі складу постачальників, ви не можете впливати на її тариф для клієнта. Чим важча та об’ємніша посилка — тим дорожчою буде її доставка. Якщо цінова політика ваших конкурентів відрізняється не суттєво, але вони пропонують більш вигідні умови отримання замовлень, наприклад послуги кур’єра, — ви можете втратити клієнта. Перед тим, як вибрати товари для дропшипінгу, ознайомтеся з прайс-листами провідних поштових операторів та проаналізуйте, як змінюється тариф залежно від ваги та габаритів посилки. Найкраще вибирати легкі та не дуже об’ємні речі.

Також зважайте на матеріал продукції. Продавати за моделлю дропшипінгу крихкі товари, які легко пошкодити — ризиковано. Ви не можете проконтролювати якість їх пакування та транспортування, однак відповідальні за те, щоб клієнт отримав замовлення без дефектів. Саме продавець, а не постачальники, вирішує конфліктні ситуації, займається питанням обміну товару чи відшкодування коштів, навіть якщо проблема виникла не через його дії.

Умови постачальників

Щоб остаточно визначитись з товарами для продажу, проаналізуйте чи ви зможете знайти надійних постачальників в обраній ніші. Найвигідніші умови пропонують виробники, але великі компанії рідко працюють з інтернет-магазинами за моделлю дропшипінгу. Гарний варіант — знайти український бренд з невеликим власним виробництвом, вивчити продукцію та дізнатись оптові ціни на трендові товари.

Також орієнтуйтесь на звичайні гуртові магазини. Закупівельна вартість товарів буде вищою, але зазвичай вони лояльні до дропшипінг-продавців. Не обмежуйтесь однією компанією, сконтактуйте з кількома постачальниками, обговоріть умови роботи та попросіть надіслати прайс. За можливості, замовте зразки товарів для тестування. Так ви зможете оцінити якість продукції, упаковку, час доставки. Це дасть змогу краще зрозуміти, що отримуватимуть ваші покупці. 

Щоб знайти потенційних партнерів, скористайтесь каталогом постачальників від Хорошоп. Ми подбали про зручний пошук та розділили постачальників за категоріями товарів. Додатково ви можете відфільтрувати перелік компаній та обрати для відображення лише ті, які працюють з дропшипінг-магазинами. Читайте нашу статтю про те, як вибрати надійного постачальника.

Топ-7 популярних ніш для дропшипінгу

Керуючись основними критеріями вибору ніші, ми знайшли 7 трендових та вигідних категорій товарів для дропшипінгу.

  1. Домашній текстиль та предмети декору.

  2. Одяг.

  3. Аксесуари для гаджетів.

  4. Товари для хобі та творчості.

  5. Зоотовари.

  6. Дрібна техніка для догляду та краси.

  7. Косметика.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості і функції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Домашній текстиль та предмети декору

Ця ніша має широкий асортиментний ряд без вираженої прив’язки до сезонності чи трендів. Вона включає в себе постільну білизну, рушники, світильники, годинники та інші товари, які завжди потрібні в кожному домі. Різноманітність дозволяє гнучко сформувати асортимент. Ви можете розпочати працювати за схемою дропшипінгу у вузькому сегменті, наприклад продавати лише постільну білизну, пледи та декоративні подушки. А згодом його поступово розширювати.

Актуальні товари в ніші домашнього текстилю та предметів декору:

  • постільна білизна;

  • рушники;

  • подушки;

  • покривала та пледи;

  • органайзери для зберігання речей;

  • аромадифузори;

  • свічники та аромасвічки;

  • годинники;

  • настінний декор — мудборди, мапи, панно тощо;

  • настільні лампи, нічники та інші товари.

актуальні товари для продажів за схемою дропшипінгу

Одяг 

Дані Statista свідчать, що саме одяг та взуття найчастіше купують в інтернеті. Протягом багатьох років ця ніша залишається затребуваною серед користувачів. Конкуренція також висока, але зважаючи на величезний асортимент, нові інтернет-магазини можуть успішно розвиватись в цьому напрямі. Не варто продавати всі категорії. Краще сконцетруватись на кількох видах одягу, наприклад спортивних та базових речах в casual-стилі для жінок. Так ви будете конкурувати з меншою кількістю магазинів, але все одно зможете охопити доволі широку цільову аудиторію. 

популярні товари для дропшипінгу

Щоб зайняти лідируючі позиції на fashion-ринку, дуже важливо підібрати надійних постачальників, чиї вироби будуть гарної якості та трендового фасону. Перед укладанням співпраці з’ясуйте, чи вчасні сезонні оновлення, адже вам потрібно заздалегідь наповнити каталог на сайті та продумати рекламні кампанії. Перевага для дропшипінг-магазинів в тому, що в цій ніші нескладно налагодити партнерство безпосередньо з українськими виробниками. Також для одягу та взуття характерна висока націнка — в середньому від 60 до 100%, залежно від матеріалу та бренду.

Актуальні товари в ніші одягу:

  • спортивні костюми;

  • худі та толстовки;

  • спортивні штани;

  • лонгсліви та футболки;

  • сорочки;

  • джинси;

  • одяг для занять спортом — топи, майки, шорти, лосини тощо;

  • сукні;

  • спідниці та інші товари.

Аксесуари для гаджетів

Протягом кількох років інтерес до цієї групи товарів стабільно зростає. Різноманіття девайсів з кожним роком стає більшим, тому ймовірно ця тенденція зберігатиметься й надалі. Аксесуари для гаджетів мають мінімальну вагу та стійкі до пошкоджень, тому чудово підходять для продажів за схемою дропшипінгу. За умови грамотного просування та частих оновлень асортименту, в цій ніші легко сформувати базу постійних покупців. Адже багато поціновувачів гаджетів рідко обмежуються, наприклад, одним чохлом та періодично замовляють нові моделі.

Актуальні товари в ніші аксесуарів для гаджетів:

  • чохли для смартфонів, планшетів;

  • накладки для ноутбуків;

  • тримачі для мобільних телефонів;

  • захисні плівки та скло;

  • зарядні пристрої — мережеві та бездротові;

  • кабелі та перехідники;

  • штативи;

  • бездротові петличні мікрофони та інші товари.

категорія аксесуарів для гаджетів для продажів за схемою дропшипінгу

Товари для хобі та творчості

Товари з цієї категорії не займають першість серед трендових, але можуть стати дуже вигідними для дропшипінг-магазинів. Головна особливість напряму — цільова аудиторія. Адже покупці продукції в цій ніші  — це люди із захопленнями, які зазвичай не жаліють коштів на своє хобі. Продумайте УТП інтернет-магазину, подбайте про якісний клієнт-сервіс, впровадьте програму лояльності, щоб спонукати до повторних покупок. Так ви зможете сформувати базу постійних клієнтів, які часто замовлятимуть у вашому магазині.

Актуальні товари в ніші речей для хобі та творчості:

  • скетчбуки;

  • олівці, фарби, етюдники, мольберти тощо;

  • набори для вишивання;

  • інструменти та матеріали для в’язання;

  • картини за номерами;

  • набори для стринг-арту;

  • органайзери для рукоділля;

  • дитячі набори для творчості та інші товари.

Зоотовари

За дослідженням Promodo, ця категорія має одні з кращих показників зростання на українському e-commerce-ринку. Також вона вирізняється стабільністю. Власники улюбленців завжди купуватимуть смаколики, репеленти, амуніцію, іграшки, незалежно від сезону та зовнішніх факторів. Ще одна перевага ніші — велика кількість постачальників, які співпрацюють із дропшипінг-продавцями та мають широкий асортимент. Зважайте, що конкуренція в цьому сегменті висока, тому витрати на просування зоомагазину можуть бути доволі суттєвими, порівняно з іншими нішами. 

Актуальні товари в ніші продукції для тварин:

  • корм для тварин;

  • ласощі та вітаміни;

  • протипаразитарні засоби;

  • амуніція — нашийники, шлеї, повідці, рулетки;

  • іграшки;

  • спальні місця та переноски;

  • одяг;

  • засоби для гігієни та інструменти для догляду;

  • миски та килимки та інші товари.

Як і у випадку з іншими широкими нішами, не обов’язково розпочинати дропшипінг-продажі всіх актуальних зоотоварів. Наприклад, ви можете зосередитися на аксесуарах та іграшках, лежаках, продукції для догляду, які не менше кормів та ласощів користуються попитом у власників тварин.

кращі товари для дропшипінгу в категорії зоотоварів

Дрібна техніка для догляду та краси

Ця категорія не дуже велика, тому ви можете охопити майже всі товари в ніші та просувати їх на широку аудиторію. Продумуючи маркетингові активності, орієнтуйтеся не лише на звичайних споживачів, а й на підприємців, які купують переважно у роздріб, наприклад на приватних косметологів чи майстрів манікюру. 

Актуальні товари в ніші дрібної техніки для догляду та краси:

  • електричні зубні щітки та іригатори;

  • фени та прилади для укладання волосся;

  • масажери;

  • прилади для догляду за обличчям — скрабери, очищувачі шкіри, масажери тощо;

  • підлогові ваги;

  • тримери;

  • епілятори;

  • прилади для манікюру та педікюру та інші товари.

Косметика

За статистикою Google Trends, з початку повномасштабного вторгнення кількість запитів на товари в цій ніші стрімко збільшилась і продовжує зростати. Це демонструє, що люди почали більше купувати косметику в інтернеті, замість офлайн-крамниць. Подібна тенденція відкриває хороші перспективи для онлайн-продавців.

ніша косметики для продажів за моделлю дропшипінгу
Динаміка попиту на косметику серед інтернет-користувачів за останні 5 років за результатами Google Trends

Актуальні товари в ніші косметики:

  • креми та сироватки для обличчя;

  • патчі під очі;

  • туші для вій;

  • консилери, пудри, хайлайтери;

  • помади та олівці для губ;

  • шампуні та кондиціонери для волосся;

  • термозахист для волосся;

  • ефірні та косметичні олії;

  • скраби для тіла та інші товари.

Аналізуючи сегмент косметики, визначтесь, що саме будете продавати. Краще обрати вузьке направлення, наприклад, доглядові засоби для обличчя або виключно декоративну косметику. Розгляньте натуральні та органічні вироби, які зараз набувають популярності. 

Висновок

Грамотно підібрані трендові товари є основою успішних продажів за моделлю дропшипінгу. Формуйте асортимент вашого інтернет-магазину виважено та враховуйте перелічені нами критерії. Пам’ятайте, що тренди змінюються, тому потрібно регулярно аналізувати ринок та вміти швидко адаптувати асортимент під актуальні потреби споживачів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів