Спливаючі вікна зустрічаються на більшості сайтів і, при грамотному використанні, вони можуть приносити позитивний результат. Зібрали для вас найкращі сервіси для створення поп-апів.
Спливаючі вікна або поп-апи — один з найпопулярніших маркетингових інструментів в e-commerce. У цій статті ми докладно розповімо, що таке спливаючі вікна, як зробити так, щоб вони були ефективними і які сервіси для цього існують.
Що таке pop-up
Поп-апи — це спливаючі вікна, які з'являються поверх основного контенту сайту для привернення уваги до певних товарів та акцій. У поп-апів можуть бути різні заклики до дії і від цього залежить їхнє оформлення та структура. Одна з головних цілей застосування поп-апів — це лідогенерація. Спливаюче вікно має допомогти користувачу виконати цільову дію, а не дратувати та викликати бажання швидше закрити сайт.
Для чого використовують спливаючі вікна
За допомогою поп-апів можна запропонувати підписатися на розсилку, отримати знижку або промокод. Ви можете налаштувати спливаючі вікна на різних сторінках сайту таким чином, щоб вони відображалися в потрібний момент і не перетиналися один з одним.
Правила впровадження поп-апів
Спливаючі вікна стають більш ефективними, якщо під час налаштування виконуються такі рекомендації:
- у користувача має бути можливість закрити pop-up відразу;
- pop-up має відповідати вашому сайту і не вибиватися із загального стилю, не бути надто яскравим чи нав'язливим;
- на одній сторінці відображається лише один pop-up;
- не забувайте, що поп-апи демонструються не тільки на десктопі, але і на мобільних пристроях, тому адаптуйте розміри та контент, якщо є потреба;
- вимикайте звукове повідомлення при появі поп-апу;
- показуйте користувачеві лише корисну інформацію;
- не запускайте поп-апи на сторінці оплати товару та на сторінках з високою конверсією;
- ставте обмеження кількості показів.
Сервіси для створення поп-апів
Інструментів та сервісів для створення спливаючих вікон дуже багато. Більшість сервісів надають безкоштовний тестовий період або мінімальний пакет, щоб ви могли спробувати їх функції. Ми зібрали кілька популярних сервісів для створення поп-апів та розповімо про них докладніше.
Mailmunch
При реєстрації в Mailmunch доведеться заповнити багато інформації та вказати не тільки адресу вашого сайту, але й номер телефону, фізичну адресу, дати посилання на сторінку Instagram та Facebook. Платформа для лідогенерації та маркетингу дозволяє не лише створювати поп-апи. У наборі інструментів Mailmunch є конструктор лендингів, форм та електронних листів.
Можливості Mailmunch:
- a/b тестування;
- розширена аналітика;
- експорт даних у форматі CSV;
- велика кількість шаблонів (більшість доступні тільки для платного тарифу);
- зручний конструктор;
- спливаючі вікна адаптивні та оптимізовані під мобільні пристрої;
- інтеграція з безкоштовними фотостоками Unsplash, Pexels та Pixabay.
Тестовий період: є Free тариф з базовим набором можливостей, де можна підключити 1 сайт та протестувати весь процес налаштування.
Мова інтерфейсу: англійська
Тарифи: premium тариф — $13,99 на місяць (за умови оплата відразу за рік), при помісячній оплаті — $19,99.
Getsitecontrol
Один з найпопулярніших сервісів для створення спливаючих вікон, віджетів, форм підписки та кнопок соціальних мереж. Простий інтерфейс і невисока вартість робить Getsitecontol привабливим для більшості користувачів. Сервіс містить все необхідне для швидкого створення поп-апів та дозволяє використовувати одну онлайн-панель для управління усіма віджетами. За допомогою Getsitecontol ви зможете проводити опитування та нарощувати базу передплатників.
Можливості Getsitecontrol:
- готові шаблони, доступні для редагування;
- всі віджети адаптовані до мобільних пристроїв;
- більше 1000 інтеграцій з іншими сервісами та платформами;
- онлайн-підтримка;
- таргетинг на певні аудиторії;
- css редактор;
- динамічна заміна тексту, що дозволяє максимально персоналізувати віджет;
- a/b тестування.
Тестовий період: є, 7 днів.
Мова інтерфейсу: англійська.
Тарифи: мінімальна вартість на місяць — €9 за 20 000 показів, €19 за 100 000 показів та €24 за безліміт.
Poptin
Всі функції Poptin спрямовані на максимальну ефективність поп-апів. Одна з переваг Poptin — можливість отримати техпідтримку в режимі реального часу. Poptin підійде для просунутих користувачів, які вже запускали поп-апи за допомогою інших сервісів та хочуть пробувати нові варіанти.
Можливості Poptin:
- детальне налаштування таргетингу за геолокацією, браузером, джерелом трафіку, певною датою, часом та іншими параметрами;
- 9 варіантів тригерних налаштувань для показу поп-апу;
- розширений та зручний візуальний редактор;
- інтеграції з Integromat та Zapier;
- підтримка в чаті та електронною поштою;
- відстеження результатів у режимі реального часу.
Тестовий період: ні, але є безкоштовний тариф із урізаними можливостями.
Мова інтерфейсу: 16 різних мов світ.
Тарифи: мінімальний — $25 на місяць при оплаті помісячно. У мінімальний тариф входить 10 000 показів поп-апів на місяць. Тариф Pro дає 50 000 показів за $59, а тариф Agency дозволяє вибрати кількість показів від 150 000 до 2 мільйонів із відповідним збільшенням вартості тарифу.
Hello Bar
Hello Bar простий у використанні сервіс з великою кількістю інтеграцій. Творцем платформи є Ніл Патель, один із 10 найкращих маркетологів за версією Forbes. Сервісом користується понад 500 тисяч користувачів. Hello Bar пропонують перетворити 83% відвідувачів вашого сайту на лідів, підписників та покупців. Очевидний мінус сервісу — його ціна. Hello Bar найдорожчий сервіс з усіх, про кого ми розповіли у цій статті.
Можливості Hello Bar:
- просте встановлення;
- інтеграція з різними інструментами та платформами;
- вибір мети для спливаючого вікна;
- зрозуміла аналітика та звіти, що налаштовуються;
- понад 100 готових шаблонів;
- a/b тестування;
- автоматичне визначення дизайну вашого сайту та зіставлення шрифтів та кольорів.
Тестовий період: є безкоштовний тариф з обмеженням у показах до 5 000.
Мова інтерфейсу: англійська.
Тарифи: від $29 на місяць за 50 000 показів.
Helpcrunch
HelpCrunch – маркетингова платформа для всіх видів комунікацій. Серед інструментів, які пропонує компанія не тільки поп-апи, а також чати, e-mail сервіс та автоповідомлення.
Можливості HelpCrunch:
- exit intent – технологія, яка відстежує спробу відвідувачів залишити сайт;
- можливість створювати відео поп-апи;
- гнучке налаштування, анімація;
- тригерні поп-апи та можливість окремого налаштування показів для авторизованих користувачів;
- онлайн-звіти.
Тестовий період: безкоштовний доступ на 90 днів для українських компаній
Мова інтерфейсу: англійська, українська, російська
Тарифи: $12 за базовий тариф, $20 — за профейсійний, $495 — за безлімітний.
Висновок
За умови грамотного впровадження, поп-апи — це цікавий та дієвий інструмент для підвищення конверсії. Вибір конструктора для створення спливаючих вікон має ґрунтуватися на ваших цілях та бюджеті. Кількість сервісів зі створення поп-апів вражає: навіть найвибагливіший фахівець зможе вибрати відповідний варіант. Якщо ви ніколи не пробували створювати поп-апи — вибирайте один із варіантів з free тарифом або тестовим періодом.
Максиме, доброго дня.
Питаннячко "з зірочкою":), можливо ви підкажете:
як українською буде "всплывающее окно" (окрім явної кальки "спливаюче вікно")?