Спікер Павел Хазов Head of PPC Department в компании Livepage

На першому вебінарі "Теорія автоматизації Google Ads" розповідали:

 що таке автоматизація і як вона працює;
  якою буває автоматизація в Google Ads;
  коли варто використовувати автоматизацію, а коли це призведе до зайвих витрат.

 

 

На другому вебіинарі "Як налаштувати акаунт для автоматизації" розповіли:

   як підготуватися до використання автоматизації, щоб не злити весь бюджет;
   як сегментувати кампанії; 
   як обрати правильну стратегію; 
   як налаштувати акаунт для використання автоматизації. 

 

 

На третьому вебінареі "Як працювати з автоматизованими кампаніями"  говорили:

    чого не варто робити, щоб все не зіпсувати;
    як покращувати результат; 
    кейси клієнтів компанії Livepage. 

 

 

Комментарии