Серія вебінарів, яка допоможе вам розібратися з новинками Google Ads. Ви дізнаєтесь, що таке автоматизація як вона працює та коли іі варто почати застосовувати. Як налаштовувати акаунт для автоматизації, а також як працювати з автоматизованими кампаніями, щоб покращувати результат.
Спікер Павел Хазов — Head of PPC Department в компании Livepage
На першому вебінарі "Теорія автоматизації Google Ads" розповідали:
— що таке автоматизація і як вона працює;
— якою буває автоматизація в Google Ads;
— коли варто використовувати автоматизацію, а коли це призведе до зайвих витрат.
На другому вебіинарі "Як налаштувати акаунт для автоматизації" розповіли:
— як підготуватися до використання автоматизації, щоб не злити весь бюджет;
— як сегментувати кампанії;
— як обрати правильну стратегію;
— як налаштувати акаунт для використання автоматизації.
На третьому вебінареі "Як працювати з автоматизованими кампаніями" говорили:
— чого не варто робити, щоб все не зіпсувати;
— як покращувати результат;
— кейси клієнтів компанії Livepage.