Продаж секс-товарів — дуже перспективний онлайн-напрям, адже багато людей соромляться заходити в офлайн-магазини і тому купують потрібні товари онлайн. Ми поговорили з Антоном Гуранським і Рефатом Сеит-Абдулла, співвласниками компанії SexOpt, яка понад десять років займається продажем товарів 18+ ​​і надає послугу дропшипінгу. Вони розповіли про особливості продажу секс-товарів, пошук постачальників, допустиму маржу та цільову аудиторію.

Про пошук постачальників

«Бренд-портфель компанії SexOpt нараховує понад 60 світових брендів, і ця цифра зростає. Перш ніж додати бренд до асортименту, ми обов'язково фізично оцінюємо товари, адже вони мають відповідати нашим стандартам якості. Для пошуку постачальників і прямого контакту з товарами і виробниками ми відвідуємо міжнародні виставки. Найвідоміші — Erofame (Німеччина), Asia Adult Expo (Гонконг) і China Adult Care Expo (Шанхай, Китай). Кожна виставка має свою специфіку, тому варто побувати на всіх.

Існує стереотип, що не варто співпрацювати з китайськими виробниками. Ми в SexOpt впевнені, що товар потрібно оцінювати не за країною походження, а за якістю і функціоналом. Багато світових брендів з нашої індустрії розміщують виробництво в Китаї і від цього їхні товари не стають гіршими.

У Китаї є технічно просунуті виробництва, які випускають складні технологічні іграшки, але є і простіші застарілі виробництва, які заради низької ціни готові закрити очі на якість.

Один зі стендів на виставці Erofame в Німеччині

Про цільову аудиторію

Різні інтернет-магазини мають свою специфіку та орієнтуються на різні сегменти аудиторії. Якщо говорити в загальному, то цільова аудиторія — молоді, активні люди з відкритим інтересом до товарів для дорослих, які розуміються на сучасних технологіях.

  1. Стать — майже порівну чоловіки та жінки. Можливі відхилення 10-20% в залежності від спеціалізації.

  2. Вік — 25-34 роки (55%-60% аудиторії), 35-44 і 18-24 (приблизно по 12-15% аудиторії).

  3. Девайс — 68%-84% клієнтів користується смартфонами.

Про конкуренцію в ніші

У мережі багато інтернет-магазинів і Instagram-сторінок з інтимними товарами, але на ринку завжди є місце для амбітних та активних. Іграшки та косметика для багатьох в новинку і зараз категорія інтим-товарів стрімко набирає популярність. Тому виходити на цей ринок дуже перспективно.

Готовий інтернет-магазин інтимних іграшок, косметики та білизни з уже завантаженими товарами від надійних постачальників. Прискорений запуск. Тестуйте безкоштовно 14 днів.
Залишити заявку
image

Щоб відрізнятися від конкурентів, потрібно правильно вибудовувати комунікацію з покупцями: знайомити їх з товарами, багато пояснювати і розповідати. Ця стратегія дозволить бізнесу зростати і розвиватися. Просто викласти товар і чекати замовлень вже давно неефективно.

Про вимоги до консультантів

Менеджер-консультант секс-шопу має розбиратися у товарах, знати особливості їх використання, вміти спілкуватися на інтимні теми й хотіти допомогти клієнту. Чудово, якщо він сам буде користуватися товарами, які продає. Це допоможе викликати довіру клієнта.

Незважаючи на те, що в секс-шопах продаються фізичні речі, робота консультанта — це здебільшого продаж емоцій. Клієнт хоче отримати від покупки задоволення, тому головне завдання менеджера — так презентувати покупцеві потрібну емоцію, щоб він «ще раз збігав додому за грошима».

Про роботу з клієнтами

Найпопулярніший спосіб комунікації з клієнтами — за допомогою телефонного дзвінка. Найчастіше користувачам потрібна допомога у виборі товару, а також консультація щодо його правильного використання, догляду, обслуговування тощо. Це найвигідніший канал комунікації для магазину, адже за телефоном найлегше робити додаткові продажі у вигляді аксесуарів, змазок, засобів для догляду тощо. 

Деякі користувачі не готові обговорювати своє замовлення вголос, тому варто використовувати й інші канали, на зразок Viber, соцмереж, онлайн-консультантів тощо. 

Про середній чек і середню маржу

За даними SexOpt, середній чек в онлайн-магазинах інтим-товарів становить близько 1 100 грн, включаючи витрати на доставку та повернення. SexOpt намагається дотримуватися 45-47% маржі для оптових клієнтів. Деякі дорогі товари мають меншу маржу.

Про просування інтернет-магазину

Більшість великих рекламних майданчиків намагаються не розміщувати рекламу секс-шопів. І якщо звичайні кампанії в контекстній рекламі в Google модерують боти, то кампанії з інтим-товарами модеруються в ручному режимі. Це не означає, що їх не публікують, просто потрібно постійно спілкуватися з менеджерами і нагадувати про себе.

Обов'язково варто працювати над повторними продажами і підвищувати лояльність клієнтів. Також є сенс інвестувати в органічне просування, хоча з лінк-білдінгом можуть бути труднощі, адже є стійкий міф, що посилання на секс-шоп прирівнюється до посилання на порно-сайт.

У рекламі товарів для дорослих необхідно використовувати нетривіальні рішення, десь йти на межі. Варто розглядати всі можливі способи реклами, пробувати всі варіанти та бути готовим до відмов. Потрібно працювати точково і чітко відслідковувати результат. Це складно, і тому цікавіше!

Поради новачкам

Підприємцям-початківцям можна почати з невеликого асортименту і поступово його розширювати. Перші товари можуть бути навіть не пов'язаними зі словом «секс». Наприклад, можна почати з продажів нижньої білизни, косметики, товарів для жіночого здоров'я та інтимної гігієни, масажних масел і лосьйонів, товарів для створення романтичної обстановки тощо. А вже потім розширитися до секс-шопу.

SexOpt працює за дропшипінгом з багатьма продавцями. У нас немає жорстких вимог, адже ми завжди відкриті до співпраці й не боїмося експериментувати. Але є два основних критерії для оцінки новачків, на які ми обов'язково звертаємо увагу.

  1. Присутність щирого інтересу до товарної ніші та готовність спілкуватися з клієнтом на інтимні теми. Дуже складно побудувати бізнес, не розбираючись в специфіці товару і не бажаючи спілкуватися зі своїм клієнтом. У цьому випадку, не варто навіть починати.

  2. Наявність готового інструменту продажів. Це показує серйозність намірів, готовність працювати і вкладати в розвиток свого бізнесу час і гроші.

Хорошоп і SexOpt дають продавцям-початківцям можливість купити готовий інтернет-магазин інтимних іграшок, косметики та білизни з уже завантаженими товарами від надійних постачальників. У вас буде готовий інструмент для продажів від Хорошопу, плюс співпраця по дропшипінгу з SexOpt: замовлення будуть відправлятися клієнтам безпосередньо від постачальника.

Це чудові умови для старту, адже продавцеві не потрібно турбуватися про розробку сайту, пошук постачальників, закупівлю товарів, упаковку, доставку тощо. Йому потрібно всього лише вибрати один з трьох готових дизайнів, протестувати інтернет-магазин і почати продавати».

Коментарі

Добрый день , подскажите пожалуйста можно ли будет добавить интимные товары в Гугл мерчант и работать с товарной рекламой ? 

Александр, здравствуйте! К сожалению, правилами это запрещено.

Доброго времени суток. Скажите пожалуйста, по дропшипингу Вы работаете только с теми кто покупает у Вас сайт? Если у меня есть интернет-магазин, я могу рассматривать возможность сотрудничества с Вами? Спасибо.

Юлия Павлова, добрый день!

Мы - платформа по созданию интернет-магазинов и предоставляем только эти услуги.

Если вы хотите поработать с компанией Сексопт, то вы можете уточнить все вопросы у них)

Марина, ви створюєте інтернет-магазин на Хорошопі з уже завантаженими товарами від SexOpt, і далі працюєте з постачальниками за системою дропшипінгу.

 

Створення інтернет-магазину коштує 12 000 грн плюс щомісячна плата за обслуговування від 400 грн. Більше деталей щодо готових секс-шопів можете дізнатися тут: https://horoshop.ua/sexopt/.

Яка вартість розробки інтернет магазину?

Сергій, створення інтернет-магазину коштує 12 000 грн плюс щомісячна плата за обслуговування від 400 грн. Більше деталей щодо готових секс-шопів можете дізнатися тут: https://horoshop.ua/sexopt/.

 

А щоб 100% отримати відповіді на всі ваші запитання, залиште в формі за цим посиланням свій емейл, щоб з вами зв'язався один з наших консультантів :)

Новий коментар
Оцінка