Автоматизовані стратегії контекстної реклами створені для того, щоб бути простими й економити час користувачів. У цій статті Head of PPC Department компанії Livepage Павло Хазов розповів про перехід на автоматичні стратегії та поділився кейсами про їх підтримку та оптимізацію.
Автоматизовані стратегії контекстної реклами створені для того, щоб бути простими й економити час користувачів. Тому їх контроль та оптимізація — не надто складні завдання. Але є ряд правил, яких потрібно дотримуватися для ефективнішої роботи. У цій статті Head of PPC Department компанії Livepage Павло Хазов розповів про перехід на автоматичні стратегії та поділився кейсами про їх підтримку та оптимізацію.
Як скоротити ризики при використанні стратегій
Використовуйте рекомендації від Google
Це спеціальна вкладка в акаунті Google Ads. Контекстна реклама стає набагато ефективнішою, якщо прислухатися до порад її творців.
Щоб поліпшити автоматичні стратегії, натисніть на вкладку Bids and Budget (Ставки та бюджет). Ви побачите блоки з рекомендаціями, наприклад, «Отримайте більше ефективності з цільовим CPA». Якщо ви застосуєте рекомендації, Google прогнозує додаткові п'ять тисяч конверсій і плюс 27 тисяч гривень витрат. Овальні зелені мітки показують, що для отримання результату Google скоригує ставки на десктопах, буде частіше показувати оголошення з 9:00 до 15:00, а також збільшить показ на мобільних девайсах у Київській області.
Після натискання «View 247 recommendations», ви перейдете у віконце з детальними рекомендаціями щодо кожної кампанії. Ні в якому разі не натискайте «Застосувати все», тому що рекомендації різні й не всі з них вигідні.
У першому блоці система говорить, що ви можете збільшити кількість конверсій на 491, при цьому вартість конверсії збільшиться на три копійки, а тижневі витрати зростуть на 1 630 грн. Щоб цього досягти, система підвищить ставки на десктопах, а також збільшить кількість оголошень з 9:00 до 15:00 і зменшить з 18:00.
Щоб побачити детальну інформацію щодо рекомендацій, натисніть на кнопку View. Перед вами з'явиться сторінка з розбором того, як, наприклад, ви можете підвищити Target CPA і що з цього отримаєте.
Проводьте експерименти
Google радить використовувати експерименти, щоб не витратити весь бюджет на стратегію, в ефективності якої ви не впевнені. Суть експериментів у тому, що ви ділите свій бюджет на дві рівні половини. Перша буде витрачатися на аукціони з ручним керуванням ставок, а друга — на аукціони з автоматизованим призначенням ставок. В результаті, ви зможете порівняти, що спрацювало ефективніше.
-
Запускайте експерименти лише для кампаній з великою кількістю конверсій. Якщо їх близько 20, буде важко оцінити ефективність експерименту.
-
Не проводьте експерименти мінімум чотири тижні після запуску стратегії.
Встановіть правильні настройки
-
Цілі мають бути реалістичними і відповідати CPA або ROAS за останні чотири тижні.
-
Використовуйте «Симулятор ставок» для Target CPA, щоб оцінити різні варіанти.
-
Додайте всі необхідні конверсії у стовпець «Конверсії».
-
Створіть динамічні пошукові оголошення, щоб залучити додатковий трафік.
-
Додайте до усіх кампаній списки аудиторій.
-
При використанні Target CPA або Target ROAS стежте, щоб кампанія не була обмежена бюджетом. Перевірте поради щодо бюджету на вкладці «Рекомендації».
-
Використовуйте пакетну стратегію визначення ставок, якщо у кампаній схожі цілі або невеликий обсяг конверсій.
-
Задайте загальну відповідність для ключових слів, щоб показувати оголошення за більшою кількістю запитів.
-
Увімкніть атрибуцію на основі даних або іншу модель, тільки не за останнім кліком. Краще вибрати атрибуцію за часом чи позицією або, як ідеальний варіант, Data-driven.
-
Створіть значущі та релевантні групи оголошень.
-
Зміни можуть вплинути на ефективність стратегії. Перевіряйте історію змін і звіт по стратегії, щоб побачити, якщо вона знову почала навчатись.
Контроль та оптимізація Google Ads
-
Головне завдання при постійному контролі та оптимізації — нічого не зламати. Є кілька основних помилок при налаштуванні, яких варто уникати.
-
Не робіть масове переведення всього акаунту на автоматизовані стратегії.
-
Не використовуйте стратегії без чіткого розуміння, навіщо вони потрібні.
-
Не відключайте стратегію до того, як вона збере дані та навчиться.
-
Не намагайтеся робити дві дії одночасно. Наприклад, ви не можете одночасно підвищити і бюджет, і CPC.
-
Не підвищуйте бюджет більше, ніж на 10-15% кожні чотири дні. Стратегія витрачає багато часу на перенавчання.
Як працює рекламна стратегія: перевірка
Це особливо цікаво, коли ви ще не досягли поставленої мети, але хочеться знати, чи в правильному напрямку рухається кампанія.
Щоб визначити тип роботи кампанії, виставте стовпець «Тип призначення ставок». Після цього біля кожної кампанії з'явиться позначка про те, яка стратегія призначення ставок використовується.
Ви можете клікнути на стратегію, наприклад, на Target CPA, щоб побачити звіт щодо її роботи. У ньому можна подивитися заданий та актуальний CPA, витрати за певний період, кількість конверсій і Conversion rate. У верхньому правому куті є вибір дати, завдяки якому ви можете подивитися, як змінювалася актуальна CPA щодо бажаної.
Іноді під графіком можуть з'являтися різнокольорові лінії:
-
сіра — стратегія ще на навчанні;
-
оранжева — у кампанії обмежений бюджет, через що стратегія не може повноцінно працювати;
-
блакитна — оголошення залучили користувачів, але вони здійснять конверсію через якийсь час.
Оцінювати стратегію потрібно тільки за періодом без ліній.
У нас є кейс, який показує, як за лініями визначати стан кампанії. На початку графіку сіра лінія, яка позначає навчання, після чого йде період нормальної роботи, який нічим не позначається. Після цього в стратегію вносилися зміни, тому вона знову почала навчатися — сіра лінія. Після цього не вистачало бюджету — оранжева лінія, і паралельно були відкладені конверсії — блакитна лінія. Потім знову сіра лінія, мабуть, знову вносилися зміни.
Синя лінія у центрі графіку — це ROAS, який ми хочемо отримувати, а червона лінія — актуальний ROAS. У проміжку без ліній показники дуже хороші, і коли користувач вносить зміни, вони погіршуються.
Оптимізація Google Ads: відповіді на питання
Як встановити ефективну CPA в стратегії Target CPA?
Відштовхуйтеся від рекомендацій Google. А якщо ви ними не користуєтеся, візьміть актуальну CPA за останні 30 днів і додайте до неї 10-20%. Також можна протестувати ефективність різних CPA за допомогою Campaign Target CPA simulator. Для цього натисніть на іконку біля Campaign Target CPA.
Цей інструмент покаже, скільки ви отримаєте трафіку та конверсій, якщо підвищите CPA до цього значення. Наприклад, якщо ми піднімемо його до 278 грн, то отримаємо всього чотири додаткові конверсії при незначному зростанні доходу. Це не дуже вигідно.
Можна робити зниження CPA на 10% після того, як кампанія почала працювати?
Слідкуйте за звітом по стратегії. Коли стратегія повністю навчилася, попрацюйте мінімум два тижні, зберіть результат і тільки потім приймайте рішення. Якщо досягли потрібного результату, подивіться всі прогнози і потім вирішуйте.
Після включення автоматичних стратегій краще як мінімум чотири тижні нічого не чіпати. Після цього починайте ітеративно покращувати результат.
Є сенс запускати рекламу на товар з маленькою маржею?
Якщо ви оцінюєте результативність однією покупкою, сенсу немає. Але якщо ви вмієте будувати відносини з користувачами, рахувати LTV і допродавати кожному користувачеві ще 5-6 разів, сенс є. За допомогою реклами ви купуєте не заробіток з одного товару, а клієнта, з яким будете працювати надалі.
Що робити, якщо після запуску розумної торгової кампанії протягом двох тижнів немає показів і кліків?
Перевірте, чи не занадто маленький бюджет і чи все гаразд з фідом. Бувають випадки, коли більшість товарів не проходять модерацію і не показуються користувачам.
Є сенс при налаштуванні кампанії працювати з партнерами Google?
У партнерів Google є багато додаткових можливостей, наприклад, тестування нових інструментів і додаткова підтримка. Але якщо у вас маленький бізнес і маленькі обороти, співпраця швидше за все не буде вигідною. Їхні послуги коштують дорого.