Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Для відкриття інтернет-магазину, потрібно забезпечити його стильним дизайном. На Хорошопі можна вибрати один з понад 100 дизайнів для різних ніш. Сподіваємося, наш огляд допоможе вам знайти варіант для власного сайту.

Одяг

Головні тренди для дизайну інтернет-магазину одягу — це багато пустого простору, мінімалізм і стильні банери. Кращі основні кольори — градація від білого до чорного

Одна з головних перешкод для покупки одягу в інтернет-магазині — неможливість приміряти вподобану річ і ризик, що вона не сяде, як слід. Тому в картці товару обов'язково має бути розмірна сітка. У каталозі товарів слід використовувати горизонтальну фільтрацію, тому що завдяки їй користувач зможе побачити всі фільтри відразу. Плюс залишиться більше місця для карток товарів.

Прикраси

Щоб продавати дорогі товари на кшталт прикрас, потрібно викликати довіру користувачів за допомогою лаконічного дизайну. Фотографії прикрас часто мають передбачувану колірну гамму (золото та срібло), тому оформлення може бути не дуже нейтральним. Можна додати кольори, які будуть акуратно поєднуватися з фотографіями товарів, наприклад, чорний.

Мінікартки товарів мають бути великими та привертати увагу.

Квіти

Квіти самі собою дуже яскраві, тому дизайн варто робити максимально нейтральним, щоб не відволікати увагу від товарів. Чим менше на сторінці елементів, тим краще користувач орієнтується. Люди сприймають інформацію в інтернет-магазині образами, а не перечитують її досконально.

Зазвичай в інтернет-магазинах квітів дуже багато позицій, тому в каталозі на головній краще розмістити лише основні категорії, а решту показати за допомогою випадаючого списку. Також варто додати розширені фільтри за типом квітів, оформленням, висотою букетів тощо.

Їжа

Дизайн інтернет-магазину їжі залежить від продуктів, які ви пропонуєте. Якщо це екотовари, варто використовувати багато зелених тонів, якщо хліба — створювати домашню атмосферу за допомогою пастельного, коричневого та інших спокійних темних тонів.

Є сенс використовувати більше банерів, тому що в продуктових магазинах постійні акції. Наприклад, можна використовувати один великий банер зі слайдером і кілька маленьких. Немає сенсу у великих мінікартках товару, адже основне завдання — показати різноманітність продукції.

Дитячі товари

Те, що товари призначені для дітей, не означає, що дизайн слід перевантажувати мальованими елементами чи популярними персонажами з мультфільмів. Все ж рішення про покупку приймають батьки. Але, у зв'язку з тематикою, можна використовувати яскраві кольори на зразок рожевого та блакитного.

Також в інтернет-магазині дитячих товарів дуже важливо використовувати фільтр за віком, щоб батьки відразу могли знайти товари, які підійдуть їх дитині.

Електроніка

В інтернет-магазині електроніки можна сміливо використовувати яскраві кольори та велику кількість банерів. Мінікартки можна робити не дуже великими, адже товарів багато і головне в них — характеристики, а не фотографії.

Крім того, в мінікартці бажано відразу вивести основні модифікації товарів на превью, щоб вони показувалися після наведення мишкою. Важливо, щоб користувач одразу міг побачити, чи є в магазині, наприклад, смартфон потрібного кольору та з необхідним обсягом пам'яті.

Висновки

За допомогою наших дизайнів створено понад 1300 інтернет-магазинів. Частина клієнтів вибрали один з дизайнів з невеликими варіаціями, наприклад, змінили колір шапки, кнопок тощо. Інші — замовили індивідуальну настройку обраного дизайну в рамках можливостей платформи.

Якщо хочете дізнатися про це більше, залишайте заявку на створення інтернет-магазину. Наші менеджери розкажуть усі подробиці. Більше того, ви зможете протягом 14 днів протестувати готовий інтернет-магазин, щоб переконатися, що він вам підходить.

Новий коментар
Оцінка