Можливості Опубліковано: 07.04.2023

Огляд дизайнів Хорошопу для різних ніш

Огляд дизайнів Хорошопу для різних ніш

Дизайн — це одна з найважливіших деталей в створенні інтернет-магазину. Пропонуємо ознайомитись з нашими варіантами та знайти той, що найкраще підійде саме для вашого сайту.

Зміст статті
  1. Прикраси
  2. Квіти
  3. Їжа
  4. Дитячі товари
  5. Електроніка
  6. Зоотовари
  7. Висновки

Перш ніж відкрити свій інтернет-магазин, потрібно визначитись з дизайном. Конструктор інтернет-магазинів Хорошоп пропонує вибрати один з понад 100 дизайнів сайтів для різних ніш. Сподіваємось, наш огляд допоможе вам визначитись з макетом, який ідеально підійде саме для вашого магазину, з урахуванням особливостей ніші. 

Одяг

Головні тренди для дизайну інтернет-магазину одягу — це багато простору, мінімалізм і стильні банери. Найкращі основні кольори інтерфейсу — чорний та білий.

Один з головних недоліків покупки одягу онлайн, з погляду покупця — неможливість приміряти вподобану річ, і ризик, що вона не сяде як слід. Тому в картці товару обов'язково має бути розмірна сітка. В каталозі слід використовувати горизонтальну фільтрацію, завдяки цьому користувач зможе побачити всі фільтри відразу. Плюс — залишиться більше місця для карток товарів.

Прикраси

Для магазинів дорогих товарів важливо викликати довіру користувачів, таке відчуття найкраще створює лаконічний дизайн. Фотографії прикрас часто мають передбачувану колірну гаму, у відтінках золота та срібла, тому оформлення може бути не надто нейтральним. Доцільно використовувати кольорові фони для фото або додати в дизайн акцентний відтінок, який буде акуратно поєднуватись з фотографіями товарів. Картки краще зробити більшими, так вони одразу привертатимуть увагу.

Квіти

Квіти самі собою дуже яскраві, тому сайт варто робити максимально нейтральним, щоб не відвертати увагу від товарів. Покупці сприймають інформацію загальними образами, тільки якщо їх щось зацікавило — вдивляються і читають. Що менше на сторінці елементів, то краще користувач зорієнтується.

Обирайте готовий дизайн у галереї Хорошоп чи замовляйте стилізацію під ваші вимоги. Тестуйте всі функції та можливості платформи 7 днів безкоштовно.
Залишити заявку
image

В інтернет-магазинах квітів зазвичай багато позицій, тому в каталозі на головній сторінці краще відображати лише основні категорії, а решту оформити випадаючим списком. Також варто додати розширені фільтри: вид квітів, тип оформлення, висота букета тощо.

Їжа

Дизайн інтернет-магазину їжі залежить від продуктів, які ви пропонуєте. Якщо це екотовари, варто використовувати свіжі зелені тони, якщо випічка — створювати домашню атмосферу за допомогою пастельних відтінків бежевого та коричневого.

Постійні акції в інтернет-магазинах продуктів — особливість ніші, тому вам знадобиться багато яскравих банерів. Наприклад, на головній сторінці можна використовувати один великий слайдер і ще кілька менших статичних банерів. Картки товарів краще робити компактними, адже основне завдання інтернет-магазину їжі — показати різноманітність продукції.

Дитячі товари

При створенні магазину таких товарів важливо пам'ятати, що ваші покупці — батьки, а не діти. Тому не слід перевантажувати дизайн мальованими елементами чи популярними персонажами мультфільмів. А ось вибрати кілька яскравих акцентних кольорів буде дуже доречно, головне, щоб вони добре поєднувалися.

Ще в інтернет-магазині дитячих товарів дуже важливо використовувати фільтр за віком, щоб батьки одразу могли відсортувати товари, які підійдуть їхній дитині.

Електроніка

В інтернет-магазині електроніки можна сміливо використовувати яскраві кольори та багато банерів. Картки краще робити не надто великими, адже товарів багато і головне в них — характеристики, а не фотографії.

Крім того, у прев'ю карток потрібно вивести основні модифікації товарів, щоб вони з'являлись при наведенні курсора. Так користувач відразу зможе побачити, чи є в магазині, наприклад, смартфон улюбленого кольору і з потрібним обсягом пам'яті.

Зоотовари

Для дизайну інтернет-магазину зоотоварів найчастіше використовуються насичені кольори й тематичні графічні елементи. Особливу роль відіграють фільтри, які дозволять покупцеві вибрати товари саме для свого улюбленця.

Висновки

Понад 6000 інтернет-магазинів створені на основі наших дизайнів. Частина клієнтів вибрали один з макетів з невеликими варіаціями, наприклад, змінили кольори шапки, кнопок тощо. Інші — замовили індивідуальне налаштування обраного дизайну в рамках можливостей платформи.

Якщо хочете дізнатися про це більше, залишайте заявку на створення інтернет-магазину. Наші менеджери розкажуть усі подробиці. Також ви зможете безкоштовно тестувати готовий інтернет-магазин протягом 7 днів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів