- З якою метою інтернет-магазини влаштовують передноворічні акції
- Які передноворічні акції влаштовують інтернет-магазини
- Які рекламні канали використовуються, і які з них найефективніші
- Як підприємці готуються до напливу клієнтів
- Як змінюється кількість замовлень у період новорічних свят
- Скільки інтернет-магазинів планують новорічні акції у 2019 році
- Висновки
Ми розпитали власників інтернет-магазинів про те, як вони проводять новорічні акції: чого чекають, як готуються і які результати отримують. В опитуванні взяли участь 69 продавців із різних ніш, як популярних, на кшталт косметики, електроніки та текстилю, так і специфічних, на кшталт контактних лінз, систем безпеки та секс-шопів.
Ми розпитали власників інтернет-магазинів про те, як вони проводять новорічні акції: чого чекають, як готуються і які результати отримують. В опитуванні взяли участь 69 продавців із різних ніш, як популярних, на кшталт косметики, електроніки та текстилю, так і специфічних, на кшталт контактних лінз, систем безпеки та секс-шопів.
З якою метою інтернет-магазини влаштовують передноворічні акції
Більшість інтернет-магазинів проводять новорічні акції, щоб отримати додатковий прибуток (35,6%), знайти нових клієнтів (28%) і збільшити лояльність покупців (20,4%). Лише 15,15% хочуть позбутися від залишків на складі.
Які передноворічні акції влаштовують інтернет-магазини
Власники інтернет-магазинів найчастіше використовують знижки (33,52%), подарунки (21,59%), безкоштовну доставку (12,5%), знижки на подарункові набори (7,38%) та акції зі зворотним відліком (7,38%).
Інші новорічні акції менш популярні: розіграші призів використовують 5,68% опитаних, кешбек і конкурси по 3,97%, а безкоштовну святкову обгортку — лише 3,4% власників сайтів.
Власники інтернет-магазинів на Хорошопі можуть використовувати різні інструменти. Наприклад, перекреслену стару ціну, стікери з подарунком на картці товару, зворотний відлік, комплекти товарів, дисконтні купони й сертифікати тощо. Більше про маркетингові інструменти для інтернет-магазинів на Хорошопі читайте в нашій статті.
Лайфхак. Якщо будете дарувати до кожної покупки купони на 20%, які чинні до 31 січня, зможете трохи збільшити січневі продажі, які традиційно просідають.
Які рекламні канали використовуються, і які з них найефективніші
Власники інтернет-магазинів найчастіше використовують як рекламні канали пости в соцмережах (23,68%), розсилки (17,36%) та рекламу в Google Ads (16,84%).
Але дослідження показало, що найефективнішими каналами є Google Ads (24,39%), Google Shopping (18,29%) і таргетована реклама в соціальних мережах (15,85%). Ви можете використати досвід ваших колег і в цього року акцентувати на каналах, які в середньому приносять кращий результат.
Під час налаштування реклами в Facebook, радимо використовувати деякі хитрощі.
-
Використовуйте аналітику та статистику минулих років. Вивантажуйте всі контакти грудневих покупців за всі роки та створіть для них окрему рекламну кампанію. Подякуйте їм, нагадайте, що раніше вони купували у вас подарунки й все пройшло добре. Якщо статистики минулих років досить, виділіть запити, які продавали саме в новорічні свята.
-
Для новорічного розпродажу зробіть окрему рекламну кампанію. Це дозволить не втратити базові настройки та рекламну кампанію, яка працює в звичному режимі.
Як підприємці готуються до напливу клієнтів
Більшість опитаних клієнтів на час святкових розпродажів додають до основного асортименту святкові позиції (40%) і закуповують додаткові партії товарів (36,25%). Менша частина купує подарункові обгортки (7,5%) й тимчасово наймає додатковий персонал, щоб впоратися зі збільшеним потоком клієнтів (7,5%).
Святковий асортимент дозволяє залучити на сайт нових клієнтів, які після перегляду подарункових позицій можуть зацікавитися й основними товарами. Закупівля додаткових товарів необхідна, щоб забезпечити товарами всіх зацікавлених. Додаткові менеджери, вантажники й пакувальники забезпечать високий рівень обслуговування для кожного клієнта, що надалі зробить частину з них постійними покупцями.
Як змінюється кількість замовлень у період новорічних свят
У більшості опитаних кількість замовлень збільшується на 10-25%, у меншості — на 25-50%. У небагатьох вона залишається на колишньому рівні, й тільки 7,35% інтернет-магазинів отримують вдвічі-втричі більше замовлень.
Дуже хороші результати в окремих ніш, на кшталт спеціалізованих сайтів подарунків, косметики тощо. Якщо товари з вашої ніші рідко використовуються як подарунки, не варто очікувати надрезультатів.
Скільки інтернет-магазинів планують новорічні акції у 2019 році
Значна частина опитаних (88,4%) планує організовувати новорічні акції у 2019 році, і лише 7,24% відмовилися від участі в передсвяткових розпродажах. 4,34% не визначилися.
В ігноруванні передсвяткових розпродажів є сенс, якщо інтернет-магазин тільки починає свою роботу й поки що не може собі дозволити значні інвестиції в маркетинг. Якщо святкові знижки або рекламні кампанії можуть несприятливо вплинути на фінансове становище бізнесу, краще від них відмовитися.
Висновки
-
Більшість опитаних планує проводити передноворічні розпродажі у 2019 році.
-
Основні цілі — додатковий прибуток, нові клієнти та підвищення лояльності покупців.
-
Сайти найчастіше пропонують клієнтам новорічні знижки, подарунки та безкоштовну доставку.
-
Найбільш часто використовувані рекламні канали — пости в соцмережах, розсилка та Google Ads.
-
Найефективніші рекламні канали — Google Ads, Google Shopping і таргетована реклама в соціальних мережах.
-
Щоб підготуватися до новорічних акцій, підприємці частіше за все додають до основного асортименту на сайті святкові позиції та закуповують додаткові партії товарів.
-
Завдяки передноворічним акціями, кількість замовлень найчастіше збільшується на 10-50% або залишається на тому ж рівні.