30% знижка на Хорошоп та знижена комісія від Liqpay

73% рішень щодо покупок в інтернет-магазинах приймаються на основі відгуків — це висновок компанії Nielsen, яка досліджує поведінкові чинники. Відгуки можна поділити на два типи — про інтернет-магазин та товари. Вони однаково впливають на думку клієнта, тому на сайті має бути можливість їх збору.

У цій статті ми розповімо чому важливо збирати відгуки покупців та які інструменти для збору відгуків реалізовані на сайтах Хорошопу.

Чому важливо збирати відгуки

З тим, що користувачі дивляться на відгуки ми розібралися, а що вони хочуть там побачити? Відповідь на це отримала компанія BrightLocal, яка вивчає взаємодію людей з відгуками. 

На першому місці опинилася загальна оцінка в зірочках, на другому — реальність відгуків, на третьому — їхня свіжість. Більшість користувачів вважають, що достатньо мати рейтинг від 4 зірок та всього лише 12% перфекціоністів вибирають тільки тих, у кого не менше 5 зірок.

Оцінка реальності відгуків суб’єктивна, тому складно зрозуміти, що викликає підозру клієнтів. Але вимоги до свіжості відомі — такими вони вважають відгуки, яким не більше двох тижнів, максимум місяць. А для того, щоб пройнятися довірою, їм потрібно в середньому прочитати 4-6 відгуків.

Для вивчення відгуків обирають два основних джерела — сайт бізнесу та Google. За даними порталу reviewtrackers, 63% людей дивляться оцінку бізнесу в Google. На Хорошопі реалізована функція збору відгуків на сайті інтернет-магазину, а також через сервіс Google Відгуки клієнтів.

Відгуки про інтернет-магазин

Відгуки про інтернет-магазин на клієнтських сайтах Хорошопу — це окремий розділ, посилання на який є в хедері і футері. Перейшовши на сторінку, відвідувач може подивитися, як клієнти оцінюють роботу магазину, що про нього пишуть і реакцію інтернет-магазину на відгуки.

Всі повідомлення проходять премодерацію, тобто публікуються після перевірки менеджером — це захищає магазин від образ та спаму. Зловживати модерацією і не допускати до публікації будь-які негативні коментарі не варто. Незадоволені клієнти є у всіх і якщо користувач, який вивчає відгуки, буде бачити виключно позитив, то у нього можуть виникнути сумніви в реальності коментарів.

Для наочності, відгуки можна вивести на головну сторінку сайту — останні 12 повідомлень будуть відображатися у вигляді каруселі. Цього вистачить, щоб оцінити репутацію магазину і перейти до покупок. Детальніше про те, як налаштувати відгуки про інтернет-магазин для клієнтів Хорошопа читайте в інструкції

Блок з відгуками на головній сторінці

Відгуки про товар

Коли клієнт вибирає товар, то він спирається на відгуки людей, які вже купили його. За даними Statista, 78% користувачів довіряють відгуками в інтернеті, як рекомендаціям від близьких. Для того, щоб клієнт не шукав відгуки в інших місцях, їх потрібно збирати на сторінці товару в своєму інтернет-магазині.

На сайтах Хорошопа покупці можуть залишати на сторінці товару текстовий коментар та оцінку в зірочках. Середній рейтинг від покупців та кількість відгуків видно в загальному каталозі, що допомагає візуально виділити найпопулярніші товари. 

Товари з високим рейтингом привертають увагу

Лист з проханням залишити відгук

Кращий спосіб отримати відгук про товар — попросити клієнта його залишити. Хорошоп автоматизував цей процес і реалізував функцію відправки листів з проханням залишити відгук. Лист отримують клієнти, які вже купили товар. За бажанням, можна налаштувати інтервал відправки з моменту покупки, тему і текст. Для клієнтів, які купили один й той же товар вдруге, відправку листів можна відключити. Про те, як відправляти листи з проханням залишити відгук читайте в інструкції. 

Приклад листа з проханням

Збір відгуків для Google

Високий рейтинг від Google — свідчення хорошої репутації, а його відсутність може викликати у користувачів сумніви в рівні інтернет-магазину. Сервіс Google Відгуки клієнтів дозволяє збирати оцінки покупців. Не варто плутати його з Google Мій бізнес — вони виконують різні функції та відгуки зібрані через них не перетинаються. 

Приклад форми відгуку для Google

Google Відгуки клієнтів

Сервіс пропонує покупцям залишити відгук про роботу інтернет-магазину через деякий час після підтвердження замовлення. У разі згоди, клієнтам прийде лист від Google, в якому вони зможуть поставити магазину оцінку. Важливо враховувати, що такий відгук власник інтернет-магазину вже не може модерувати. 

Після отримання 100 оцінок, на сайт можна поставити плашку з рейтингом інтернет-магазину в Google. Це стане своєрідним сертифікатом якості, тому що, як ми пам’ятаємо, оцінка в зірках — перше, на що звертають увагу користувачі. Детальніше про підключення сервісу на клієнтських сайтах Хорошопу читайте в нашій інструкції

Плашка з рейтингом Google

Висновок

Відгуки клієнтів — це важлива складова репутації інтернет-магазину, яка впливає на прийняття рішення про покупку. Завдання власника бізнесу — збирати відгуки покупців і показувати їх потенційним клієнтам. Для цих цілей на Хорошопі реалізовані відгуки про інтернет-магазині та товари на сайті, а також їх збір для сервісу Google Відгуки клієнтів.

Новий коментар
Оцінка