Торгуете оптом? Використовуйте Хорошоп B2B

Фахівці агентства інтернет-маркетингу FAIR Agency перенесли з різних CMS на Хорошоп сім проектів, а ще два перезапустили з нуля. Керівник SEO-департаменту цієї компанії використав отриманий досвід і розробив короткий опис дій фахівця з моменту зародження думки «нашому бізнесу потрібен новий інтернет-магазин» і до етапу впровадження останніх правок на новому сайті.

Чому важливо правильно вибрати платформу для переїзду

Ecommerce-сегмент торгівлі в Україні процвітає лише перебуваючи в постійному русі й розвитку. У моменти пошуку горизонтів зростання проекту й приходить думка переїхати на щось новіше/швидше/красивіше — потрібне підкреслити. Кожен інтернет-магазин в якийсь момент переросте свій функціонал і дизайн.

Успішне перенесення — це запорука збереження досягнутих результатів просування. Тому до процесу обов'язково потрібно підключити SEO-фахівця, а ще краще — проговорити з ним всі нюанси ще до переїзду й надалі слідувати чіткому плану робіт.

Підготовка тестового сайту та технічного завдання для перенесення інтернет-магазину

Переїзд — це фактично перенесення основного домену на тестовий сайт. Поки ваш сайт працює в звичному режимі, на Хорошопі вже можна вести роботи на тестовому домені та встановлювати необхідні настройки. Безкоштовний пробний період в 14 днів дозволяє викотити на тестовий сайт Хорошопу всі потрібні правки. Це економить багато часу і сил, і дає можливість направити основний домен на хмарний хостинг Хорошопу з уже налаштованим і повністю робочим інтернет-магазином.

Ключова особливість переїзду — важливо не розгубити накопичені раніше SEO-показники. Для цього потрібно зберегти сторінки з колишніми URL або налаштувати посторінковий 301-редирект на нові адреси. Щоб зробити посторінковий редирект, Хорошоп розробив інструмент, в який необхідно завантажити файл з двома колонками. У першій колонці буде старий URL сторінки, в іншій — новий. Цим інструментом можна скористатися, якщо у вас раніше на сайті не було ЧПУ і ви хочете їх впровадити.

Але не варто забувати, що у кожного SEO-фахівця свій погляд на просування сайту. І його потрібно враховувати. Дуже часто інтернет-магазини переїжджають, тому що на старому сайті немає можливості додати оновлення, пов'язані з просуванням. 

SEO-спеціаліст включається в роботу, коли вже є тестовий сайт. На ньому фахівець має кілька етапів роботи.

Опрацювання структури сайту

Якщо в старому інтернет-магазині не вистачало якихось сторінок, саме час їх впровадити. Сторінка акцій, каталог товарів зі знижкою, відгуки про магазин — чим більше інформації, тим краще.

Структура — це перший крок до наповнення нового сайту. Продумайте максимально зручну для користувача навігацію. Можливість потрапити за 2-3 кліка в будь-яку точку сайту — важлива характеристика. Заплутані й складні інтернет-магазини дуже часто погано продають.

Формування структури URL-адрес

Великий плюс Хорошопу — автоматична генерація URL при створенні нових сторінок. Головне, правильно вибрати мовну версію сайту. Також при зміні аліасів реалізовано інструмент автоматичного редиректу сторінок, що економить багато часу.

Розробка шаблонів мета-тегів (Title, Description, H1)

Скільки SEO-фахівців, стільки й думок. Якщо на деяких сторінках сайту мета-теги оптимізовані вручну, кастомізуйте їх і на новому сайті за допомогою пресетів. Це стосується й статичних сторінок.

Не рекомендуємо просто переносити шаблони оптимізації зі старого сайту на новий. Мінімальне оновлення шаблону часто дає додатковий приріст у просуванні. Й не нехтуйте спецсимволами та емодзі, пошукові системи люблять сучасні рішення.

Робота на тестовому сайті

Тестовий сайт запущено, основні правки внесено, товари вивантажуються, інтеграції налаштовуються. Це означає, що для SEO-фахівця починається наступний етап.

Дизайн сайту

Пошукові системи добре ставляться до дрібних правок дизайну кожні рік-півтора, адже це один з показників постійної роботи над сайтом. Загальні моменти, такі як кольорова гама, елементи брендбука та логобука, потрібно обов'язково зберегти. Схожість зі старим сайтом має бути видимою. Все інше — вільний політ фантазії.

Хорошоп пропонує велику кількість готових рішень з різними варіантами дизайну, які зручно адаптувати під будь-які цілі. Не варто нехтувати готовими рішеннями під певні тематики. Наприклад, є цікаві варіанти для магазинів взуття і дитячих товарів. Якщо для першого важлива наявність великої кількості модифікацій на кшталт розміру та кольору, то для другого — дизайн і зручність фільтрів за віком, матеріалами тощо.

Usability-аудит

Спершу потрібно перевірити:

  • чи зручно користувачам переміщатися сторінками сайту;

  • як швидко вони потрапляють на картку товару;

  • чи доступно розташована інформація на сайті;

  • чи працює надсилання всіх форм;

  • чи коректно працює корзина.

Після 2-4 місяців роботи інтернет-магазину варто встановити теплову карту та перевірити теорію практикою. Можливо, користувач бачить не всі банери, або у сайту незручні фільтри. Це потрібно відстежувати й виправляти.

Аудит тестового сайту на платформі Хорошоп

Коли тестовий сайт майже заповнено, проведіть невеликий аудит. Потрібно звернути увагу на декілька моментів:

  • чи правильно працює основний функціонал;

  • чи вірна інформація на сайті;

  • наскільки повна надана інформація;

  • чи коректні умови гарантії, доставки, оплати, повернення;

  • чи працює політика конфіденційності.

Перенесення контенту зі старого сайту на тестовий

Якщо не зробити перенесення контенту на тестовий сайт, він загубиться при переїзді. А це може суттєво вплинути на ранжування сторінки. Тому, потрібно по максимуму переносити:

  • тексти зі сторінок категорій та підкатегорій;

  • тексти зі сторінок оптимізованих фільтрів, якщо такі є;

  • контент з карток товарів: описи, відео, характеристики;

  • всю інформацію зі статичних сторінок.

Файли верифікації

Хорошоп дозволяє верифікувати панель вебмайстрів Google напряму з адмінки, просто розмістивши код верифікації. Це стосується й інших систем, де верифікація відбувається через розміщення коду в тілі сайту.

Налаштування систем аналітики

Код відстеження Google Analytics або Google Tag Manager також можна розмістити напряму з адмінки. Не забувайте налаштувати електронну торгівлю для точнішого відстеження продажів.

Генерація Sitemap.xml

Робиться натисканням однієї кнопки в адмінці.

Заміна тестових посилань на актуальні

Всі посилання на зразок меню, посилань в текстах і блогах, повинні бути актуальними. Велика частина посилань при переїзді переклеюється автоматично, але перевіряти потрібно завжди.

Останній аудит

Сайт переїхав, продажі пішли, все працює, але перевірок багато не буває.

Перевірка robots.txt і налаштування 301-редиректів

Якщо бачите велику кількість 404-помилок, це проблема. Перезавантажуйте таблицю редиректів.

Перевірка мета-інформації на кожній сторінці та відсутність дублів

Не має бути порожніх сторінок. Мета-дані — важливий показник якості сторінки.

Коректна робота всіх форм і корзини

Покупець повинен мати можливість зробити покупку за декілька секунд. Іноді одне поле, яке не виходить заповнити з першого разу, стає причиною покинутої корзини. До речі, на Хорошопі є функціонал автоматичної розсилки листів користувачам, які покинули корзину, але вказали контактні дані. Його можна активувати.

Google Analytics

Основні метрики можуть вказати на нюанси переїзду. Контроль трафіку та відвідуваності сторінок дасть інформацію про напрямки подальшого просування сайту.

Ще один міні-аудит сайту

Він потрібен, щоб зрозуміти, чи не з'явилися нові критичні помилки Виправте, якщо з'явилися. Робіть до того часу, доки помилок не залишиться.

Оновлення файлів sitemap.xml у панелях вебмайстрів

Завдяки оновленню, роботи пошукових систем швидше побачать нові URL. Допоможіть індексації свого сайту — додайте в панель GSC нову адресу з sitemap.xml сайту.

Висновки

Планувати переїзд потрібно дуже ретельно, щоб не розгубити позиції сайту в пошуковій видачі. Для цього краще скористатися послугами фахівців. Бажаємо вам успішного перенесення магазину на Хорошоп!

Новий коментар
Оцінка