Розіграші — популярний інструмент для просування сторінки в Instagram. Вони підштовхують аудиторію до взаємодії з профілем та допомагають збільшити рівень залученості. Читайте у нашій статті все про розіграші у Instagram.
Після створення інтернет-магазину в Instagram, сторінку потрібно розкручувати для залучення клієнтів. Один із найкращих способів зробити це — розігрувати призи. У цій статті ми розповімо як проводити розіграші, про їх різновиди та цілі, які вони вирішують.
Яка мета проведення розіграшів та конкурсів у Instagram
Головна мета проведення розіграшів не відрізняється від будь-якої іншої реклами — це зростання продажів. Але конкурси мають свої особливі переваги, які особливо корисні в Instagram. Використовуючи цей спосіб просування, ви підвищите залучення користувачів. Вони почнуть частіше вас згадувати, лайкати, коментувати ваші пости та ділитися публікаціями. Залучення профілю та його згадуваність — це важливі фактори успіху в соцмережі, без яких неможливе розкручування сторінки. Роблячи профіль більш впізнаваним, ви залучите підписників та нових покупців. Докладніше про це ви можете прочитати у статті про алгоритми Instagram в 2022 році.
Як провести розіграш у Instagram за коментарями
Перед проведенням розіграшу важливо визначитись із призом, який отримає переможець. Такий підхід буде правильним для будь-якого виду розіграшів. У випадку інтернет-магазину, найкращим подарунком стане товар або знижка на покупки. Після того, як ви оберете приз, можна продумувати решту деталей конкурсу.
Механіка проведення розіграшу за коментарями вкрай проста — користувачу потрібно залишити коментар під постом з акцією. Який це буде коментар, залежить від умов конкурсу. Якщо ви хочете додати інтерактивності, то, наприклад, запропонуйте користувачам розповісти чому вони на вас підписалися. Надто ускладнювати конкурс не потрібно, щоб не відбити у людей бажання брати участь.
Найкраще дозволити залишати будь-які коментарі, але за умови, що передплатники поставлять лайк посту та відзначать своїх друзів. Уточніть, що можна залишати необмежену кількість коментарів і це підвищить шанси на перемогу. Ви вирішите одразу два завдання — підвищите залученість та приведете на свою сторінку нових користувачів. Завдяки активному коментуванню пост буде просуватися в Instagram і приверне додаткову увагу.
Затягувати проведення розіграшу за коментарями не потрібно. Оптимальний термін проведення — один-два тижні. Після чого можна обирати переможця. Для цього скористайтеся рандомайзерами, які видадуть випадкове число і цей коментар стане переможцем. Також є спеціалізовані сервіси для вибору переможців, наприклад YouToGift або LIZONAIR.
Розіграш у stories
Розіграш у stories багато в чому нагадує розіграш за коментарями. Вам потрібно зробити пост із конкурсом, а користувачам — написати під ним. Головна умова — вони мають зробити репост конкурсу собі в історії та відзначити ваш профіль. Сенс у тому, що звичайні репости у стрічку менш ефективні. По-перше, користувачі роблять їх неохоче, щоб не засмічувати свою сторінку, по-друге — stories дивляться частіше, ніж звичайні пости.
Вибір переможця відбувається за вже знайомою схемою за допомогою рандомайзера. Stories зберігаються 24 години, тому розіграш бажано проводити у стислий термін. Але навіть якщо історія пропаде, то ви все одно зможете перевірити, чи виконав користувач умову. Зайшовши в директ, ви побачите повідомлення про позначку.
Незважаючи на відносну складність організації розіграшу, він дозволяє вийти на велику аудиторію. Завдяки репосту пост побачать підписники ваших читачів і, можливо, перейдуть до вас у профіль. Розіграш через stories дасть імпульс для розвитку нових сторінок із невеликою кількістю читачів. Цей ефект можна посилити, якщо заручитись допомогою популярних блогерів. Про те, як замовляти рекламу у блогерів ми писали раніше.
Розіграш через хештеги
Суть розіграшу через хештеги в тому, щоб користувачі робили тематичні пости на сторінках, відповідно до ваших умов. Наприклад, ви оголосите конкурс на найкраще фото з вашою продукцією та придумаєте для нього спеціальний хештег. Для участі у конкурсі користувач має викласти пост, відзначити вас та прописати хештег. Переможцем стане той, хто набере найбільшу кількість лайків або кого ви виберете самі.
Розіграш через хештеги підходить профілям, у яких вже є велика аудиторія підписників. Конкурс допоможе додатково популяризувати бренд. Приділіть увагу призу — зробіть його цінним, щоб користувачі мали стимул виконувати ваше завдання та проявляти оригінальність. Ось кілька ідей для конкурсу, які можна використати:
-
розповідь про своє знайомство з магазином;
-
показ товару в дії;
-
розпакування товару;
-
короткий відеоогляд товару;
-
святкове тематичне фото.
Висновок
Розіграші в Instagram майже не вимагають від вас витрат, але добре просувають профіль. Почніть із простого розіграшу за коментарями, який підійде профілям з будь-якою кількістю підписників. А потім спробуйте всі види розіграшів і подивіться, який з них буде найвдалішим. Але пам'ятайте, що всі зусилля з просування магазину в Instagram можуть помножитися на нуль, якщо обліковий запис заблокують. Для акумулювання своїх успіхів рекомендуємо відкрити інтернет-магазин з окремим сайтом, куди будуть переходити користувачі з Instagram.