Гуртові продажі Оновлено: 07.02.2024

B2B портал: що це таке, для чого потрібен і як підготуватися до запуску

B2B Портал: Що Це та Як Створити Ефективний Сайт

Все більше виробників прагнуть розширити канали продажу та вийти в онлайн. Створення B2B-порталу допоможе масштабувати бізнес та зробити процес роботи з оптовими покупцями зручнішим та швидшим. У цій статті ми розповімо про те, як створити B2B-портал і чому він важливий для виробників.

Зміст статті
  1. Що таке B2B-портал
  2. Для чого потрібний B2B-портал
  3. Чому автоматизація важлива для оптових продажів
  4. Підготовка до запуску B2B-порталу
  5. Як інтегрувати роботу порталу в поточні процеси
  6. Можливості B2B-модуля Хорошоп
  7. Висновок

Все більше виробників прагнуть розширити канали продажу та вийти в онлайн. Створення B2B-порталу допоможе масштабувати бізнес та зробити процес роботи з оптовими покупцями зручнішим та швидшим.

У цій статті ми розповімо про те, як створити B2B-портал і чому він важливий для виробників.

Що таке B2B-портал

B2B-портал — сайт, який може створити виробник товарів для швидкої та якісної комунікації з партнерами. Навіть за наявності інтернет-магазину для роздрібного продажу, реалізувати всі можливості оптової торгівлі дуже складно. Особливо, якщо асортимент великий і є різні групи клієнтів. B2B-портал вирішить ці завдання.

Для чого потрібний B2B-портал

  • відокремити оптовий бізнес від роздрібного;
  • оптимізувати рутинні процеси та автоматизувати документацію;
  • прискорити обробку замовлень;
  • залучити нових оптових клієнтів із органічного пошуку та інших каналів просування в інтернеті;
  • створити зручнішу систему взаємодії з поточними клієнтами.

Чому автоматизація важлива для оптових продажів

Кожен оптовий бізнес починається зі складу. В обліковій системі та CRM зберігаються дані про наявність товару, вартість, залишки, а також є можливість формувати замовлення. З іншого боку, є оптові покупці, які хочуть мати постійний доступ до складу та всієї актуальної інформації. Між двома сторонами є посередник — менеджери, які контролюють всю роботу з дилерами. Вони надсилають прайс, уточнюють всі деталі, передають контент (описи та фотографії) та оформляють документи. На все це витрачається час, що уповільнює взаємодію між сторонами. До того ж, на кожному етапі може бути допущена помилка і на її виправлення буде витрачено додатковий час.

Автоматизуючи процеси за допомогою порталу, можна налагодити швидку та чітку роботу в компанії. Ви позбавитеся щоденних рутинних завдань і звільните менеджерів від ручної роботи. Зменшення кількості людей, які беруть участь у процесі оформлення та обробки замовлення, спростить життя покупців. Вони зможуть обрати необхідний товар та оформити замовлення самостійно.

Сайт дозволяє надавати актуальну інформацію клієнту, коли йому це потрібно. Замовлення будуть оброблятися автоматично у будь-який час, наприклад уночі або у свята. Все завдяки відсутності обмежень, пов'язаних із людським фактором. Ще один важливий плюс автоматизації — це безпека та надійність. Всі замовлення та ціни фіксуються в особистому кабінеті та CRM, а значить виключаються помилки. Автоматизація дозволить зосередитися на виробництві товарів та пошуку нових каналів продажу, а не на рутинній роботі.

Підготовка до запуску B2B-порталу

Перед запуском B2B-порталу, ви повинні підготуватися та подбати про:

  •  наявність інтеграцій зі службами оплати та доставки, системою обліку та CRM;
  •  вся інформація про товари має бути вказана, заповнені всі характеристики товарів, додані фотографії;
  •  можливість формувати фіди для маркетплейсів;
  •  особистий кабінет покупця з історією замовлень;
  •  автоматичне формування рахунків та іншої документації.

Як інтегрувати роботу порталу в поточні процеси

Переходити на онлайн-замовлення через портал потрібно поступово — після того, як ви визначитеся, що для вас це дійсно необхідно. Спочатку спробуйте самостійно створювати заявки на порталі, одержуючи їх від клієнтів у звичному режимі. Таким чином можна протестувати та відпрацювати метод замовлень через сайт, зробивши його максимально зручним та простим для клієнта.

Далі стимулюйте клієнтів, які давно з вами працюють, робити замовлення через портал та давати зворотний зв'язок. Формуйте спеціальні пропозиції та анонсуйте новинки на сайті — це допоможе підвищити інтерес до самостійних замовлень через портал. Якщо клієнти мають складності при оформленні замовлення, формуванні рахунків, оплаті — консультуйте їх онлайн і допомагайте зрозуміти принцип роботи. На початкових етапах, роботу порталу має контролювати менеджер проекту, щоб не втратити замовлення через можливі труднощі.

Можливості B2B-модуля Хорошоп

B2B-модуль Хорошоп — це зручне рішення для виробників товарів, які хочуть налагодити оптові продажі онлайн. Ви зможете надавати повну інформацію про товар з актуальними цінами та залишками без участі менеджерів. Особистий кабінет дозволить відстежувати всі замовлення, які ще в роботі і вже виконані. За допомогою інструментів SEO можна оптимізувати сторінки та отримувати нових оптових клієнтів із пошуку.

Завдяки можливості роботи з різними групами покупців, ви зможете створювати окремі групи та призначати індивідуальні ціни для них. Наприклад, для дилерів вказати одну ціну, а для дропшиперів — іншу. Також можна налаштовувати різні рівні прав доступу до різних розділів, сторінок каталогу та товарів.

За допомогою B2B модуля Хорошоп ви зможете мінімізувати рутинні процеси і автоматизувати оптові продажі
Дізнатись більше
image

Додатково для В2В-клієнтів доступні такі функції:

  • оптова ціна за кількість — це спеціальна знижка (різна ціна товару), в залежності від кількості одиниць товару в замовленні;
  • детальне налаштування способів оплати та доставки для кожної групи користувачів окремо. Наприклад, для групи «Дропшиппери» можна дозволити тільки післяплату та доставку певним поштовим оператором;
  • відображення балансу у будь-якій валюті для кожного користувача у його профілі;
  • опціональне відображення або приховування залишків товару на сторінці товару та у міні-картці товару в каталозі;
  • опціональна можливість автоматичного створення персонального прайс-листа для кожного користувача в його профілі. При цьому у прайс-листі будуть товари та ціни, які призначені визначеному користувачеві;
  • можливість використання розширеної форми реєстрації користувача, в якій він, крім ПІБ, email та пароля, може вказати свою компанію, сайт, посаду. Ця інформація відображатиметься у профілі користувача;
  • самостійне внесення/зміна інформації про користувача та призначення йому персонального менеджера з ваших співробітників. Всю цю інформацію користувач побачить у своєму профілі.

Практично всі ці функції доступні для В2В-клієнтів через API, що дозволяє реалізувати та використовувати інтеграцію з популярними CRM-системами.

Висновок

B2B-портал — це можливість для українських виробників продавати оптом чи вдосконалити поточні процеси, розширити канали збуту та зосередитись на створенні нової продукції. Залишайте заявку на сайті Хорошопу, щоб створити свій B2B-портал.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

Зробіть будь-ласка можливість обмежити максимальну кількість товару у замовленні. Буває так, що один оптовий клієнт може одразу закупити весь товар і всім партнерам не вистачає. А обмеження, наприклад, не більше 20 шт на певні позиції в одні руки, дуже б допомогло.

Олександр, Погоджуюсь, досить доречна функція, яка має бути.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів