Інтерв'ю Опубліковано: 12.05.2022

Як зберегти свій бізнес та пристосуватися до війни: історія MasterZoo

Як зберегти свій бізнес та пристосуватися до війни: історія MasterZoo

Напад росії зупинив роботу майже всього українського бізнесу. Дехто так і не зміг оговтатися, але є багато тих, хто вже відновився та працює, незважаючи на труднощі.

Зміст статті
  1. Перші тижні роботи після початку війни
  2. Відновлення роботи інтернет-магазину
  3. Зміни в бізнес-моделі
  4. Комунікація з клієнтами під час війни
  5. Ініціатива на підтримку власників та їх улюбленців

Напад росії зупинив роботу майже всього українського бізнесу. Дехто так і не зміг оговтатися, але є багато тих, хто вже відновився та працює, незважаючи на труднощі. Клієнт Хорошопу, зоомагазин MasterZoo розповів про свою роботу в умовах війни та зміни, яких зазнав бізнес. Дякуємо за допомогу в підготовці матеріалу директору інтернет-магазину MasterZoo Денису Рогачову та маркетинг-директору роздрібної мережі Олексію Кокшарову.

Перші тижні роботи після початку війни

24 лютого наша команда, як і вся Україна, прокинулась від вибухів, а не від ранкової чашки кави. Попри початок війни, наші клієнти продовжували робити замовлення та оплачувати їх онлайн. Проте, нам довелося призупинити роботу інтернет-магазину, задля безпеки робітників. Офіс компанії та основні склади знаходяться в Харкові, який чи не найпершим прийняв удар окупантів. Коли наші співробітники дістались безпечних місць, ми оформили повернення коштів покупцям. Хоча деякі замовлення, нам все ж таки вдалося відправити.

Офлайн-магазини тим часом продовжували працювати. Увесь потік клієнтів спрямувався саме на роздрібні точки продажу, а контакт-центр консультував їх щодо наявності товару. Харківський склад перший час працював виключно на гуманітарні потреби. Через постійні бомбардування міста, робота у звичайному режимі була неможлива. Але нам вдалося впоратися з усіма складнощами та зберегти команду інтернет-магазину, завдяки підтримці постійних клієнтів.

Відновлення роботи інтернет-магазину

Лише наприкінці березня ми змогли відновити онлайн-торгівлю, запустивши новий склад у Львові. MasterZoo пощастило, що сайт розташований на хмарній платформі Хорошоп. Всі дані про замовлення та клієнтів не постраждали. Упродовж квітня на сайті поступово відновлювались клієнтські сервіси.

В травні ми плануємо відновити роботу складу в Києві, аби розширити асортимент товарів для наших покупців. Зараз вони можуть оформити будь-яке замовлення в онлайн-магазині по інтернет-цінам з постійною знижкою у 5%.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Зміни в бізнес-моделі

У процесі формування нової бізнес-моделі відбулися кардинальні зміни. Другорядні стратегічні задачі набули актуальності тут і зараз. Ключовою стала наявність певних товарів, команда навчилась працювати дистанційно та всі нововведення відбуваються онлайн. Зараз ми відновлюємо призупинені відносини з партнерами — зокрема з логістичними операторами Нова Пошта та iPost, які допомагають своєчасно доставляти замовлення. Також ми почали використовувати нові інструменти комунікації з клієнтами завдяки сервісу eSputnik

Комунікація з клієнтами під час війни

Ми розуміємо, що під час війни джерел інформації так багато, що навантажувати підписників порожнім контентом недоречно. В рамках обраної стратегії комунікації, через наші соцмережі надається тільки важлива інформація. Наші пости допомагають клієнтам у догляді за улюбленцями. Ми розповідаємо про евакуацію тварин та створення умов, які допоможуть максимально комфортно пережити улюбленцям цей непростий період.

Разом з притулками, допомагаємо шукати домівки безхатнім котикам та песикам. А в рамках постійної взаємодії з фондом UAnimals, беремо участь у годуванні бездомних улюбленців та підтримуємо власників, які опинились у скрутному становищі. Більше про це на нашій сторінці у Facebook.

Ініціатива на підтримку власників та їх улюбленців

З 24 лютого українці стикнулись з глобальною проблемою — втратою улюбленців, які втекли, злякавшись вибухів, або загубились під час евакуації. З середини квітня MasterZoo, разом з Animal ID, почали роздавати ідентифікаційні жетони для тварин. Кожен відвідувач зоомаркетів може абсолютно безкоштовно взяти цей жетон. Він допоможе тим, хто знайде втраченого улюбленця, з’вязатись із власником. Ця ініціатива отримала гарні відгуки у наших покупців та за перший тиждень ми отримали більше 1000 реєстрацій у системі Animal ID. Впевнені, завдяки цій пропозиції розлука з втраченим хвостиком не буде довгою.

Дякуємо усій команді Suziria, частиною якої є MasterZoo. Ви щодня робите свій внесок у відновлення життєдіяльності компанії та нашої країни. Слава ЗСУ та всім нашим захисникам! Слава Україні!

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів