Соціальні мережі Опубліковано: 02.08.2022

Як відкрити інтернет-магазин в соціальних мережах

Інтернет-магазин в соціальних мережах: як відкрити

Інтернет-магазин у соціальних мережах — дешевша та проста альтернатива запуску свого окремого сайту. Багато продавців починають свій шлях до e-commerce саме із соцмереж. Весь процес підготовки до продажів через соцмережі описали в нашій статті.

Зміст статті
  1. Переваги та недоліки продажів через соцмережі
  2. Інтернет-магазин у Facebook
  3. Інтернет-магазин у Instagram
  4. Інтернет-магазин в YouTube
  5. Висновок

За даними компанії GlobalLogic, в 2021 році кількість користувачів соціальних мереж в Україні зросла до 26 мільйонів людей. У соцмережах люди проводять багато часу, що, з урахуванням популярності майданчиків, робить їх привабливим місцем для торгівлі. У цій статті ми розповімо, як відкрити інтернет-магазин у соціальних мережах.

Переваги та недоліки продажів через соцмережі

Переваги соціальних мереж:

  • дозволяють вийти велику аудиторію клієнтів;

  • є вбудовані рекламні інструменти, з можливістю поглибленої настройки;

  • можна експериментувати із методами просування;

  • не потрібні грошові витрати для створення сторінки магазину;

  • легко розпочати роботу.

Недоліки соціальних мереж:

  • складно масштабувати бізнес;

  • висока конкуренція;

  • є ризик бути заблокованим та втратити вкладені сили;

  • немає базових функцій інтернет-магазину.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості, функції та інтеграції безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Інтернет-магазин у Facebook

Facebook — найпопулярніша соцмережа в Україні, якою, за підрахунками PlusOne, користуються 15,6 мільйона людей. Ще 9,3 мільйона користуються Facebook Messenger, що підвищує загальну кількість аудиторії, доступної для рекламних інструментів соцмережі, до 23,1 мільйона.

У Facebook не можна створити повноцінний інтернет-магазин, де буде можливість оплатити товар та оформити доставку, але можна зробити привабливу вітрину товарів. На сторінці магазину буде каталог товарів, де покупці зможуть ознайомитися з асортиментами, цінами та знижками. При цьому ви зможете робити пости на сторінці магазину, як у звичайному профілі Facebook, та залучати користувачів до спілкування. Читайте покрокову інструкцію як створити магазин в Facebook в нашій окремій статті.

Каталог товарів у Facebook

Для того, щоб інтернет-магазин у Facebook запрацював, вам потрібно буде вирішити дві проблеми. По-перше, організувати прийом платежів, тому що користувачі не можуть оплачувати товари у Facebook без вашої участі. Вам доведеться щоразу спілкуватися з ними у особистих повідомленнях, даючи номер рахунку. По-друге, організувати доставку. У соцмережі немає звичної форми оформлення замовлення, де покупець може вказати свої дані та вибрати метод доставки. Продавець повинен шляхом листування збирати інформацію для надсилання, а потім оформити посилку на сайті поштового оператора. Часто для вирішення цих проблем продавці створюють окремий сайт, куди покупці потрапляють з картки товару в Facebook.

Сторінка товару у Facebook без можливості оформити замовлення

Перевагою торгівлі у соцмережі стане реклама у Facebook. У компанії дуже розвинені інструменти просування, які дозволяють вирішувати будь-які маркетингові цілі. Ви зможете підвищувати охоплення своїх постів, збільшувати залучення, генерувати лідів та багато іншого. За допомогою налаштувань таргетингу, ви будете показувати рекламу своєї цільової аудиторії, а також тестувати свої пропозиції на групах потенційних клієнтів. У нашому відео ми докладно розповіли, як запустити рекламну кампанію у Facebook, щоб вона була ефективною. .

Інтернет-магазин у Instagram

Instagram — друга за популярністю соцмережа України, якою користуються 13,2 мільйонів українців. Магазин у Instagram має схожі недоліки з Facebook, насамперед — непристосованість до оформлення замовлень. Крім того, в соцмережі не можна зробити спеціальну сторінку магазину, де був би класичний каталог товарів із цінами та модифікаціями. Продавці ведуть звичайну сторінку, куди залучають покупців за рахунок якісного візуального контенту та просування. Докладніше про те, як створити і просувати магазин в Instagram читайте в нашій статті.

Магазини використовують stories замість каталогу товарів

Для зручнішого керування магазином у Instagram, до нього можна підключити CRM-систему. Програма збиратиме всі звернення користувачів з direct, stories чи коментарів у єдиному інтерфейсі. Завдяки цьому ви не втратите покупців, які будуть упорядковані у загальній клієнтській базі. Оформлення замовлень також проходитиме через CRM, що допоможе вирішити частину проблем, наприклад з прийомом платежів та створенням відправок.

Проблеми магазинів у Instagram, які вирішує CRM

Для магазину в Instagram важливо створювати контент, що продає — якісні фото і відео, які показують товар у всій красі. Таку пораду дає власниця компанії Tattooshka, яка заснувала успішний інтернет-магазин в Instagram, а потім запустила сайт на Хорошопі. До розвитку інших каналів продажу, магазин в Instagram приносив компанії 70% замовлень. Основним інструментом просування в компанії називають таргетовану рекламу та алгоритми Instagram, які допомагають органічно просувати пости.

Для розвитку профілю в Instagram важливо, щоб користувачі ставили лайки, писали коментарі, зберігали пости та згадували вас. Для цього, крім стандартних інструментів просування, в Instagram є низка незвичайних способів. Наприклад розіграші в Instagram. ви можете проводити розіграші у Instagram. З їхньою допомогою, ви залучите на свою сторінку нових підписників, розширите потенційну аудиторію покупців та зробите магазин більш відомим. Також ви можете замовляти рекламу магазину у блогерів. Співпраця з інфлюєнсерами в Instagram дуже популярна, але результат такого просування складно передбачити.

Інтернет-магазин в YouTube

За час свого існування, YouTube перетворився зі звичайного відеохостингу на соціальну мережу. Майданчиком користуються 23 мільйони українців і на базі каналів створюються повноцінні спільноти. Запустити магазин навіть у тому вигляді, який є в Facebook або Instagram, на YouTube не вийде. Натомість майданчик дозволяє активно просувати бізнес та конвертувати перегляди в замовлення. Вам потрібно розвинути канал, де ви будете розповідати про товари та створити сайт, де ці товари можна буде купити. Читайте в нашій статті як просувати інтернет-магазин в YouTube.

Висновок

Соціальні мережі можуть стати гарним майданчиком для продажів в інтернеті, особливо для новачків. Вибирайте соцмережу, в залежності від свого асортименту та цільової аудиторії. Але пам'ятайте, що в соцмережах завжди є ризик бути заблокованим та втратити вкладені сили. Для впевненості, після розвитку бізнесу в соцмережах, краще створити інтернет-магазин з окремим сайтом і тим самим масштабувати свій бізнес .

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

Яка вартість створення сайту ? Чи буде допомога по введенню сайту далі?

Ольга Коновальчук , вітаю! Стартовий платіж - 0 грн. Наша служба підтримки допомогає з налаштуванням та імпортом товарів. Залишайте заявку на сайті і ми допоможемо створити інтернет-магазин

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів