Налаштування Google Shopping у подарунок при покупці магазину до 31 жовтня

Ведення магазину в соціальній мережі Instagram може стати відмінним доповненням до власного інтернет-магазину. За результатами досліджень Instagram, 80% користувачів стежать як мінімум за одним брендом, причому 60% з них дізналися про нього завдяки соцмережі. За даними Yotpo.com, 30% користувачів хоча б раз купували товари, про які вони дізналися в Instagram.

Ми написали інструкцію про те, як створити та розкрутити магазин в Instagram для його ефективного використання в просуванні свого бренду.

Як відкрити інтернет-магазин в Instagram

Щоб почати продавати в Instagram, потрібно створити бізнес-акаунт, завантажити фото профілю та створити його опис. Також важливо залишити посилання на свій онлайн-магазин. У Instagram зазвичай викладають не всі товари і інформація про них недостатньо повна. Тому можливість відразу перейти на сайт розширить клієнтам вибір і спростить процес покупки.

Приклад посилання на інтернет-магазин в шапці профілю

Важливо, щоб товари були представлені не лише в Instagram, але і в інтернет-магазині. Це захистить вас від ситуацій, коли акаунт блокують і через це власник повністю втрачає бізнес.

Щоб пости виходили регулярно, публікації потрібно планувати  заздалегідь. Варто вирішити, коли і як часто вони виходитимуть. Кращий час можна визначити за допомогою проведення А/В тестів або спеціальних сервісів, наприклад, IconoSquare.

Також важливо виробити єдиний стиль публікацій. З огляду на особливості сервісу, ця порада особливо актуальна для візуального контенту. Існують сервіси, які допомагають виробити єдиний стиль публікацій, наприклад, Preview. У цьому додатку є вбудований фоторедактор, який допоможе вирівняти кольорову гаму. Також його можна використовувати як планувальник контенту.  

Сторінку бренду оформлено в блакитних і пастельних тонах

Як розкрутити інстаграм-магазин

Просування інтернет-магазину в Instagram з нуля вимагає розуміння особливостей роботи платформи і основних інструментів для просування і залучення підписників.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Безкоштовний тестовий період всіх функцій 14 днів.
Залишити заявку
image

Проводьте конкурси та розіграші

Щоб отримати від проведення конкурсів вигоду, в умовах потрібно чітко прописати, що взяти участь можна тільки після підписки на сторінку. Конкурси можуть бути дуже різними: на кращий відгук, кращу фотографію з товаром, найнезвичайніше використання товару тощо.

Інтернет-магазин запропонував підписникам вибрати кращого дизайнера та отримати приз

З розіграшами призів все ще простіше, адже не потрібно продумувати правила та оцінювати конкурсантів. Єдина ваша задача — чітко прописати, що для участі у заході потрібно підписатися на сторінку, позначити в коментарях друга та поділитися записом про розіграші у себе в історіях. Можна додати, що чим більше друзів буде позначено в коментарях, тим вищі шанси на перемогу.

Інтернет-магазин розігрує сукню серед підписників

Запускайте рекламу в Instagram

Так як просувати Інстаграм для інтернет-магазину непросто, варто виділити бюджет для реклами в соцмережі. Таргетинг в Instagram дозволяє показувати рекламу потенційним покупцям, а це допомагає отримати високу конверсію.

Приклад реклами в Instagram

Використовуйте теги

Теги допомагають користувачам орієнтуватися в публікаціях про бренд, а самому інтернет-магазину — шукати відгуки клієнтів. Фірмові теги інтернет-магазину можна вказати в шапці сторінки.

Бренд розмістив фірмові теги в описі профілю

Надалі фірмові теги варто дублювати під кожним постом. Якщо пости на сторінці розділено на рубрики, варто придумати окремий тег для кожної з них.

Бренд вказує фірмові теги під постами

Не забувайте про геотеги

Геотеги допомагають прорекламувати товар та одночасно показати, де його можна купити. Популярні геотеги, такі як «Київ» або «Львів», допоможуть показати товар мандрівникам, які шукають фотографії цих міст.

Товари з геолокацією «Київ» з'являються в загальному пошуку
Так геолокація виглядає в публікації

Геотеги з адресою вашого шоуруму допоможуть показати клієнтам всі фотографії, зроблені за цією адресою.

Фотографії за адресою одного з шоурумів «Всі.Свої»

Співпраця з лідерами думок

Колаборації з популярними блогерами допомагають розповісти про товар більшій кількості людей. Головне — вибрати блогера, на якого підписана ваша цільова аудиторія. Перед початком співпраці краще почитати попередні рекламні пости цього лідера думок, щоб перевірити, як його аудиторія реагує на комерційні публікації.

Блогер @samburska, у якої близько 250 тисяч підписників, рекламує салон весільних суконь

Фотографії клієнтів з товаром

Фотографії підписників з товарами — це готовий контент, який залишається лише опублікувати. Такі фотографії не тільки показують товар в неформальній обстановці, а й виконують функцію відгуків — користувачі бачать реальних клієнтів, які задоволені товаром.

Бренд репостнув у історії фотографію клієнтки в платті з інтернет-магазину

Знімайте відео

На відео краще видно особливості товарів. Крім того, відеоогляд товару можна використовувати для відповідей на популярні питання, щоб познайомити підписників з співробітниками інтернет-магазину тощо.

Створюйте інформативні пости

Ви відмінно розбираєтеся у своїй тематиці, тому зможете доступно розповісти підписникам про особливості товарів. Такі публікації трохи розбавлять комерційну спрямованість акаунту.

Бренд одягу розповідає підписникам про вдалі кольорові поєднання

Корисні інструменти Instagram

Історії (Stories)

Історії привертають більше уваги, ніж основні пости, і дозволяють одночасно публікувати безліч фотографій і відео. Основна особливість історій в тому, що вони зникають через 24 години після публікації.

Історії можна використовувати для реклами основних постів профілю, публікувати в них фотографії товарів, запускати онлайн-трансляції з шоурумів тощо.

Приклад фотографії товару в історіях

Актуальні історії (Stories Highlights)

В них можна розмістити основну інформацію про компанію, нові товари, категорії товарів тощо. Вони, на відміну від звичайних історій, не зникають через добу.

Приклад актуальних історій

Висновки

Instagram, при правильному використанні, може стати ефективним засобом для просування інтернет-магазинів. Так як просунути інтернет-магазин в Інстаграмі не просто, потрібно займатися цим регулярно: запускати рекламу, готувати корисний контент і налагоджувати комунікацію з підписниками. В Instagram широкий функціонал, який допоможе досягнути цих цілей.

Коментарі

Только, к сожалению, запустить инстаграм-покупки, чтобы настроить прямые переходы на товар в Украине невозможно, насколько мы знаем. А пользоваться vpn на постоянной основе - не удобно( 

Дуже корисна стаття!!!!!!!! Все дуже доступно розказано!!!

Софія, раді бути корисними!

Добрый день! Подскажите, как в Инстаграм, при просмотре публикаций с товарами- добавить всплывающее окно-кнопку с надписью - В Магазин и ссылкой на сайт? Спасибо.

Константин, добрый день. Тут важно понимать, что именно вы имеете в виду. Скорее всего речь идет о типе рекламной кампании "Продажа товаров из каталога Facebook". Когда вы видите ее, под каждым из товаров отображается надпись "В магазин" и идет переадресация пользователя на конкретную карточку товара.

Если вопрос был в том, как сделать так, чтобы каждый товаров подсвечивался с ценой и активной ссылкой для перехода при нажатии на него именно в публикации - для этого необходимо подключать Instagram Shopping, но эта функция пока недоступна в Украине.

Мар'яна, вам дякуємо за фідбек. Раді бути корисними!

Отличное чтиво. И еще хочу предостеречь, что сейчас подписчиков лучше не накручивать. Они не показатель крутости аккаунта.

Мостюк Сергій, спасибо за отзыв! Мы с вами на 100% согласны. Какой смысл в мертвых подписчиках, которые никак не реагируют на контент и не проявляют лояльность к бренду? Это случай, когда нужно стремиться к качеству, а не количеству.

Спасибо за полезную информацию, сейчас как раз активно продвигаю свой Instagram рекламой и накруткой. Реклама позволяет поднять охват записей, но для привлечения подписчиков получается довольно дорого, поэтому использую также сервисы, чтоб численность аудитории увеличить.

Алла, Я веду свой инстаграм аккаунт с 2015 года, но когда захотела, чтоб он приносил мне заработок, поняла, что допустила слишком много ошибок еще в начале пути.

Alena, можете поделиться своим опытом?

Володя, вам спасибо за отзыв!

Новий коментар
Оцінка