Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Instagram можна і варто використовувати для просування інтернет-магазину. За результатами досліджень, 80% користувачів Instagram стежать як мінімум за одним брендом, причому 60% з них дізналися про нього завдяки соцмережі. До того ж, 30% користувачів хоча б раз купували товари, про які вони дізналися в Instagram.

Ми написали матеріал про те, як використовувати Instagram для просування бізнесу та як розкрутити інтернет-магазин в Інстаграмі.

Як вести аккаунт

Продумайте контент-план

Щоб пости виходили регулярно, публікації потрібно планувати  заздалегідь. Варто вирішити, коли і як часто вони виходитимуть. Кращий час можна визначити за допомогою проведення А/В тестів або спеціальних сервісів, наприклад, IconoSquare.

Виробіть єдиний стиль публікацій

З огляду на особливості сервісу, ця порада особливо актуальна для візуального контенту. Існують сервіси, які допомагають виробити єдиний стиль публікацій, наприклад, Preview. У цьому додатку є вбудований фоторедактор, який допоможе вирівняти кольорову гаму. Також його можна використовувати як планувальник контенту.

Сторінку бренду оформлено в блакитних і пастельних тонах

Знімайте відео

На відео краще видно особливості товарів. Крім того, формат відео можна використовувати для відповідей на популярні питання, щоб познайомити підписників з співробітниками інтернет-магазину тощо.

Створюйте інформативні пости

Ви відмінно розбираєтеся у своїй тематиці, тому зможете доступно розповісти підписникам про особливості товарів. Такі публікації трохи розбавлять комерційну спрямованість акаунту.

Бренд одягу розповідає підписникам про вдалі кольорові поєднання

Як залучати підписників

Проводьте конкурси та розіграші

Щоб отримати від проведення конкурсів вигоду, в умовах потрібно чітко прописати, що взяти участь можна тільки після підписки на сторінку. Конкурси можуть бути дуже різними: на кращий відгук, кращу фотографію з товаром, найнезвичайніше використання товару тощо.

Інтернет-магазин запропонував підписникам вибрати кращого дизайнера та отримати приз

З розіграшами призів все ще простіше, адже не потрібно продумувати правила та оцінювати конкурсантів. Єдина ваша задача — чітко прописати, що для участі у заході потрібно підписатися на сторінку, позначити в коментарях друга та поділитися записом про розіграші у себе в історіях. Можна додати, що чим більше друзів буде позначено в коментарях, тим вищі шанси на перемогу.

Інтернет-магазин розігрує сукню серед підписників

Реклама в Instagram

Так як просувати Інстаграм для інтернет-магазину непросто, варто виділити бюджет для реклами в соцмережі. Таргетинг в Instagram дозволяє показувати рекламу потенційним покупцям, а це допомагає отримати високу конверсію.

Приклад реклами в Instagram

Теги

Теги допомагають користувачам орієнтуватися в публікаціях про бренд, а самому інтернет-магазину — шукати відгуки клієнтів. Фірмові теги інтернет-магазину можна вказати в шапці сторінки.

Бренд розмістив фірмові теги в описі профілю

Надалі фірмові теги варто дублювати під кожним постом. Якщо пости на сторінці розділено на рубрики, варто придумати окремий тег для кожної з них.

Бренд вказує фірмові теги під постами

Геотеги

Геотеги допомагають прорекламувати товар та одночасно показати, де його можна купити. Популярні геотеги, такі як «Київ» або «Львів», допоможуть показати товар мандрівникам, які шукають фотографії цих міст.

Товари з геолокацією «Київ» з'являються в загальному пошуку
Так геолокація виглядає в публікації

Геотеги з адресою вашого шоуруму допоможуть показати клієнтам всі фотографії, зроблені за цією адресою.

Фотографії за адресою одного з шоурумів «Всі.Свої»

Співпраця з лідерами думок

Колаборації з популярними блогерами допомагають розповісти про товар більшій кількості людей. Головне — вибрати блогера, на якого підписана ваша цільова аудиторія. Перед початком співпраці краще почитати попередні рекламні пости цього лідера думок, щоб перевірити, як його аудиторія реагує на комерційні публікації.

Блогер @samburska, у якої близько 250 тисяч підписників, рекламує салон весільних суконь

Фотографії клієнтів з товаром

Фотографії підписників з товарами — це готовий контент, який залишається лише опублікувати. Такі фотографії не тільки показують товар в неформальній обстановці, а й виконують функцію відгуків — користувачі бачать реальних клієнтів, які задоволені товаром.

Бренд репостнув у історії фотографію клієнтки в платті з інтернет-магазину

Корисні інструменти Instagram

Історії (Stories)

Історії привертають більше уваги, ніж основні пости, і дозволяють одночасно публікувати безліч фотографій і відео. Основна особливість історій в тому, що вони зникають через 24 години після публікації.

Історії можна використовувати для реклами основних постів профілю, публікувати в них фотографії товарів, запускати онлайн-трансляції з шоурумів тощо.

Приклад фотографії товару в історіях

Посилання на магазин в описі профілю

У Instagram можна знайти далеко не всі товари інтернет-магазину, та і інформація про них частіше за все не повна. Тому можливість відразу перейти до інтернет-магазину розширить клієнтам вибір і спростить процес покупки.

Приклад посилання на інтернет-магазин в шапці профілю

Актуальні історії (Stories Highlights)

В них можна розмістити основну інформацію про компанію, нові товари, категорії товарів тощо. Вони, на відміну від звичайних історій, не зникають через добу.

Приклад актуальних історій

Instagram-покупки

Ця функція дозволяє прямо на фотографії показати користувачам ціну товару та посилання на нього в інтернет-магазині. Instagram-покупки відмінно працюють для продажу комплектів, предметів інтер'єру тощо. Їхнє використання значно збільшує продажі в Інстаграм.

Приклад використання Instagram-покупок

Поки ми писали цю статтю, вид тегів трохи змінився. Тепер вони виглядають як невеликі картки товарів внизу фотографії.

Висновки

Instagram, при правильному використанні, може стати ефективним засобом для просування інтернет-магазинів. Так як просунути інтернет-магазин в Інстаграмі не просто, потрібно займатися цим регулярно: запускати рекламу, готувати корисний контент і налагоджувати комунікацію з підписниками. В Instagram широкий функціонал, який допоможе досягнути цих цілей.

Комментарии