Можливості Опубліковано: 23.10.2023

Як Хорошоп спрощує використання рекламних каналів

Як Хорошоп спрощує використання рекламних каналів

У цій статті ми розповімо, як Хорошоп спростив використання кожного з популярних каналів.

Зміст статті
  1. SEO
  2. Google Shopping та контекстна реклама 
  3. Маркетплейси
  4. Соцмережі
  5. Аналітика
  6. Висновки

Хорошоп розуміє наскільки важливе просування для інтернет-магазину, тому ми створили для своїх клієнтів умови, які роблять використання рекламних інструментів зручнішим та ефективнішим. У цій статті ми розповімо, як ми спростили роботу з популярними каналами просування на клієнтських сайтах платформи.

SEO

SEO не дає швидкого результату, але його ефективність є беззаперечною. Для отримання результатів від пошукової оптимізації потрібний час та гроші на роботу спеціалістів. У подальшому ви будете отримувати безкоштовний якісний трафік і користувачів, які потрапляють на ваш сайт безпосередньо з пошукової видачі.

Робота SEO-фахівців зазвичай починається з аудиту сайту і внесення безлічі доробок. Сайтам на Хорошоп це не потрібно. Ми вже виконали всі вимоги Google, а також впровадили в платформу інструменти, які полегшують пошукову оптимізацію сайту. Спеціалісти можуть виконувати свої завдання без залучення програмістів і технічних доробок. Наприклад, масово формувати посадкові сторінки та оптимізувати їх за текстом та тегами. 

Google Shopping та контекстна реклама 

Контекстна реклама дозволяє швидко запустити просування, отримувати результат без затримок і чітко відслідковувати ефективність рекламної кампанії. Завдяки грамотному налаштуванню, рекламу буде бачити цільова аудиторія інтернет-магазину, що допоможе залучати якісних лідів. До мінусів можна віднести дуже високу конкуренцію і складність налаштувань — помилки можуть призвести до зливу бюджету.

Google Shopping — один з найпопулярніших інструментів просування в українському e-commerce. Він дозволяє власникам інтернет-магазинів розміщувати товарні оголошення серед результатів пошукової видачі Google. На Хорошопі є фіди для Google Shopping і товарного ремаркетингу, які дозволяють автоматично завантажувати товари з інтернет-магазину. Ми вже врахували вимоги Google, тому клієнтам залишається тільки відзначити товари, які вони хочуть додати у фід.

Тестуйте автоматичну генерацію фідів для маркетплейсів, прайсагрегаторів, Facebook, Google та інші можливості Хорошоп 7 днів безкоштовно бесплатно.
Залишити заявку
image

Крім того, ми підключили розширену Google Analytics, що дозволяє аналізувати ефективність реклами з прив'язкою до продажів. Ви зможете аналізувати дохід, кількість транзакцій, середню вартість замовлення тощо. Це допоможе зробити таргетинг ще краще і визначити який з рекламних каналів ефективніший.

Маркетплейси

Для багатьох мерчантів маркетплейси стали одним з головних каналів просування. Розміщення своїх товарів на торговельних майданчиках допомагає розширити коло клієнтів і отримувати продажі без надмірних зусиль. Маркетплейси залучають багато трафіку та вкладають значні кошти в просування, однак конкуренція на них дуже сильна. Майданчик не підходить для розвитку власного бренду, але чудово працює як додаткове джерело продажів. 

Хорошоп дозволяє автоматично сформувати фіди для Rozetka, Prom, Kasta та Hotline. Для створення фіда не потрібно залучати програмістів, адже ми створили механізм, який формує його з товарів на сайті.

Соцмережі

Існує кілька способів просування товарів у соцмережах. Перший — створити акаунт, розміщувати контент і проводити різні активності. Це довгий процес, але він дає можливість наростити лояльну аудиторію. Інший спосіб — платна таргетована реклама. Вона дозволяє налаштувати дуже точний таргетинг за статтю, віком, інтересами, регіонами тощо. Завдяки цьому, оголошення побачить цільова аудиторія. Мінус продажів через соцмережі в неможливості автоматизувати процес обробки замовлень. Всі заявки приходять в особисті повідомлення, тому обробляти їх доводиться вручну.

У Хорошопі є фід для Facebook та Instagram, який дозволяє вивантажувати товари для рекламних кампаній. Додатково Хорошоп інтегрував на клієнтських сайтах Facebook Pixel, щоб ви могли збирати аналітику та точніше налаштовувати рекламу.

Аналітика

Хорошоп інтегрував розширену Google Analytics, щоб клієнти платформи могли вивчати аналітику з прив'язкою до продажів. Це допомагає краще оцінювати показники та приймати ефективні рішення щодо коригування реклами.

Приклад аналітики з прив'язкою до продажів

Можна подивитися кількість проданих товарів, унікальні покупки, дохід від продукту тощо.

Приклад аналітики за кількістю проданих товарів

Крім того, аналітика дозволяє дізнатися скільки нових користувачів, сеансів, транзакцій і грошей приніс той чи інший канал продажів. Ви зможете коригувати свої рекламні стратегії та знаходити найліпший для себе підхід до просування.

Приклад порівняльної таблиці різних рекламних каналів

Висновки

Власний інтернет-магазин на Хорошопі — це база для використання всіх рекламних каналів. Сайт на платформі спрощує вивантаження товарів на майданчики, допомагає працювати з аналітикою і дає можливість протестувати всі можливі канали, щоб вибрати найефективніші.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

По поводу СЕО. Я хочу сказать, что это очень полезная вещь для каждого сайта. 

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів