Налаштування Google Shopping у подарунок при покупці магазину

 

Дослідження Хорошопу показало, що 92,3% опитаних задоволені або частково задоволені використанням Google Shopping. Наші партнери, mnews.agency, написали інструкцію для підключення цього інструменту до інтернет-магазину на Хорошопі та поділилися трьома кейсами, які доводять його ефективність.

Про інструмент

Google Shopping — сервіс, створений для пошуку товарів в онлайн-магазинах і порівняння цін між пропозиціями. Оголошення в Google Shopping мають вигляд мінікарток, на яких вказується ціна, назва товару, фотографія та інші параметри товарів.

Для показів товарів свого магазину в цьому сервісі, необхідно зареєструватися в Google Merchant Centre і додати список товарів, які ви хочете рекламувати.

Реєстрація та первинна настройка Google Merchant Center

Перед реєстрацією обов'язково перевірте, чи відповідає ваш сайт вимогам показу в Google Shopping. Якщо все в порядку, зайдіть на сайт merchants.google.com і пройдіть процедуру реєстрації.

  1. Вкажіть країну, назву магазину та часовий пояс.

2. Підтвердіть, що погоджуєтесь з правилами сервісу і хочете отримувати розсилку з порадами та нововведеннями.

3. Виберіть програми, які відповідають вашим цілям.

4. Створіть акаунт.

5. Підтвердіть права на сайт. Зайдіть в Інструменти → Відомості про компанію → Сайт і вкажіть URL сайту.

6. Скачайте HTML-файл, який дозволить підтвердити URL сайту.

 

7. Зайдіть в адмін панель Хорошопу, перейдіть в Налаштування → Файли для зовнішніх систем і натисніть «+ Додати».

8. Вставте раніше скачаний файл.

9. Перейдіть за посиланням і тим самим підтвердіть завантаження файлу на сайт.

10. Натисніть «Підтвердити URL» і заявіть права на сайт.

Формування фіда з товарами в інтернет-магазині на Хорошоп

  1. Активуйте фід в адмінці сайту: Маркетингові системи → Маркетплейси → Google Feed for Merchant Center. Фід доступний з тарифу Standard.

  2. Відзначте товари, які необхідно передавати в фід: Товари → Опис товару → Основна інформація.

  3. Налаштуйте категорії.

  4. Вивантажте фід.

Детальна інструкція — в Horoshop Help Center.

Завантаження фіда з товарами в Google Merchant Center

  1. Зайдіть в Товари → Фіди і натисніть на «+».

2. Вкажіть країну збуту і мову, а також поставте галочку в пункті «Товарні оголошення».

3. Вкажіть назву основного фіда і виберіть спосіб завантаження «За розкладом».

4. Введіть назву фіда, вкажіть частоту завантаження і вставте посилання на фід.

5. Чекайте проходження модерації та після неї запускайте кампанії в Google Рекламі.

Результати, які можна отримати за допомогою Google Shopping

Кейс інтернет-магазину виробника спортивного одягу

Завдання: Збільшити обсяг продажів з торгової кампанії Google, дотримуючись рентабельності інвестицій.

Що зробили

  1. Налаштували обліковий запис Merchants Google.

  2. Налаштували обліковий запис Google Ads.

  3. Налаштували Google Analytics.

  4. Сегментували товари.

  5. Пропрацювали мінус-слова.

  6. Оптимізували ціну кліка.

Результати

В результаті виконаної роботи, ми отримали 20 811 кліків і 275 транзакцій, вартістю 13 474,14 грн. Ціна залучення клієнта — 48,99 грн.

Дохід склав 157 272,68 грн, а рентабельність інвестицій в рекламу — 1 167,21%.

Кейс інтернет-магазину електроніки та аксесуарів

Завдання: Збільшити обсяг продажів інтернет-магазину.

Що зробили

  1. Створили і налаштували обліковий запис Google Ads.

  2. Налаштували Google Analytics.

  3. Створили і налаштували обліковий запис Merchants Google.

  4. Зв'язали акаунти.

  5. Пропрацювали мінус-слова.

  6. Сегментували товари.

  7. Оптимізували ціну кліка.

Результати

В результаті виконаної роботи, ми отримали 238 536 кліків і 1 326 транзакцій, вартістю 17 590,57 грн. Ціна залучення клієнта — 13,27 грн.

Дохід склав 5 051 588,58 грн, а рентабельність інвестицій в рекламу — 28 717,59%.

 

Кейс інтернет-магазину косметики

Завдання: Збільшити обсяг продажів, дотримуючись рентабельності інвестицій.

Що зробили

  1. Налаштували обліковий запис Merchants Google.

  2. Налаштували обліковий запис Google Ads.

  3. Налаштували Google Analytics

  4. Сегментували товари.

  5. Пропрацювали мінус-слова.

  6. Оптимізували ціну кліка.

Результати

В результаті виконаної роботи, ми отримали 8 338 кліків і 482 транзакції, вартістю 4 802,58 грн. Ціна залучення клієнта — 9,96 грн.

Дохід склав 258 025,45 грн, а рентабельність інвестицій в рекламу — 5 372,64%.

Коментарі

Подскажите кто знает, правильно я понимаю, что Google Merchants ничего не показывает если нет ни одной активной компании в Google Ads ?

Михаил Клячко, благодарю за развеянные сомнения.

Василий, рады быть полезными!

Василий, рады быть полезными

это в каком году цена за клик в шопинге была 0.07грн ??

Anton, добрый день

Да и сейчас есть такие случаи, все очень зависит от магазина, ниши и стратегии.

Вот показатели за сегодня к примеру - https://prnt.sc/vfz5p5 / https://prnt.sc/vfz6zk

Михаил Клячко,

видимо продукт хороший ) 0,15 при 100грн. бюджета в день - это прям зачетно)), какой продукт если не секрет?

ювелирку уже на 1.1 грн практически вообще не показывает ..

Ваш коментар буде відображено після перевірки модератором
Новий коментар
Оцінка