Передсвятковий час — це чудовий період для e-commerce. Онлайн-бізнес отримує можливість збільшити продажі та залучити нових клієнтів. Враховуючи зростання популярності онлайн-покупок, інтернет-магазинам слід вже готуватися до новорічних свят. У цій статті ми зібрали ідеї, які допоможуть вам залучити покупців та перетворити їх на задоволених і постійних клієнтів.
Передсвятковий час — це чудовий період для e-commerce. Онлайн-бізнес отримує можливість збільшити продажі та залучити нових клієнтів. Враховуючи зростання популярності онлайн-покупок, інтернет-магазинам слід вже готуватися до новорічних свят.
У цій статті ми зібрали ідеї, які допоможуть вам залучити покупців та перетворити їх на задоволених і постійних клієнтів.
Зручна навігація на сайті
Зробіть так, щоб клієнту було максимально просто орієнтуватися на сайті та він міг швидко дістатися бажаного товару. Один із варіантів покращення навігації — створення нових святкових категорій у каталозі. Про всі можливості, які допоможуть вам зробити каталог товарів зручним, ви можете прочитати тут.
Святковий розділ із назвою Новий Рік чи Подарунки явно дає зрозуміти, що саме там можна підібрати сюрпризи близьким людям, святковий декор та аксесуари. Альтернативний спосіб привернути увагу та збільшити конверсію — додати акційні банери на головну сторінку.
Помітні товари в каталозі
Крім навігації на головній сторінці, потрібно подбати про товари в каталозі. Кожен товар, який бере участь у новорічному розпродажі та спеціальних святкових пропозиціях, має бути виділений за допомогою стікера. Якщо ви ще не використовували стікери, то зараз вдалий час, щоб почати. Для клієнтів Хорошоп є дев’ять системних стікерів, які допоможуть зробити акцент на товарах.
Новорічна упаковка
Досить часто подарунки купують в останній момент і майже завжди їх пакують по-особливому. Деякі великі магазини на постійній основі пропонують запакувати покупку в подарункову коробку за окрему вартість. Це дуже зручно, оскільки клієнту потім не доведеться шукати місце, де подарунок загорнуть у декоративний папір чи купувати окрему коробку.
Якщо ви можете дозволити собі такий варіант — анонсуйте в грудні спеціальну упаковку для покупок у вашому магазині в подарунок або запропонуйте послугу за додаткову оплату. У клієнта буде можливість вирішити всі питання з покупкою подарунка, і його оформленням.
Чек-листи та добірки
Окремий гід за подарунками або чек-лист покупок для святкування Нового Року та Різдва полегшить вибір невпевненим покупцям, які не знають, що подарувати своїм близьким. Підготуйте матеріали в блог або соціальні мережі, заздалегідь підберіть список товарів, які потраплять у добірку, та переконайтеся, що їх достатньо на складі.
Святкові гіди можуть бути поєднані різними характеристиками. Наприклад, це може бути «Топ подарунків мамі на Новий Рік» або «Топ подарунків до 500 гривень». Відштовхуйтеся від асортименту вашого магазину — чим більше товарів у ньому представлено, тим різноманітнішими будуть такі добірки.
Якщо ви активно ведете соціальні мережі, ще одним вдалим рішенням може стати відео на каналі Youtube. Огляди та топи завжди сприймаються на ура, а також мають додатковий плюс — користувачі охоче діляться таким матеріалом зі знайомими. Важливий момент — відео має бути якісним та корисним.
Ремаркетинг
Новорічні рекламні кампанії дещо відрізняються від звичайних маркетингових активностей. Більшість користувачів шукають товари не для себе, а для друзів, знайомих, колег та родичів. А це означає, що їхні запити можуть бути абсолютно непередбачуваними і налаштувати детальний таргетинг на інтереси стає складніше.
У такій ситуації обов’язковим інструментом стає ремаркетинг. Використовуйте аудиторії ремаркетингу, зібрані раніше, щоб нагадати себе тим, хто вже знайомий з брендом. Створюйте нові аудиторії, щоб наздогнати клієнтів, які побували на сайті вперше. Враховуйте, що термін ухвалення рішення про покупку в передноворічні дні скорочується, тому що користувачі не мають часу роздумувати надто довго.
Святковий контент
Різні бренди по-різному підходять до створення новорічного контенту та візуальних матеріалів. Одним подобається багато сніжинок, інші — обмежуються лаконічними банерами зі зрозумілими пропозиціями. У нішах, де висока конкуренція, бренди намагаються привернути максимум уваги клієнта незвичайними слоганами.
Під час підготовки креативів не відходьте надто далеко від фірмового стилю і орієнтуйтесь на вашу цільову аудиторію та сферу діяльності.
Розіграш подарунків
Простий спосіб простимулювати аудиторію та переконати покупця зробити замовлення саме у вас — запропонувати йому додатковий бонус, подарунок чи можливість виграти щось приємне. Український бренд MustHave минулого року пропонував взяти участь у безпрограшній лотереї за умови покупки від 1000 гривень.
Інтернет-магазин Prostor влаштував розіграш сертифікатів та електроніки серед тих, хто здійснив покупку певних товарів.
Спеціальні пропозиції для існуючих клієнтів
Передноворічні акції — це не тільки гарний спосіб отримати нових клієнтів, але й можливість підвищити лояльність постійних та реактивувати базу тих, хто вже давно не купував.
Запропонуйте їм ознайомитись зі спеціальними цінами та акціями за допомогою e-mail розсилки, наприклад, за день до старту новорічного розпродажу. Обов’язково акцентуйте увагу, що для решти акція стартує пізніше — це один із способів ефектно нагадати про себе.
Sale з обмеженим терміном
Деякі компанії влаштовують безстроковий sale, поки не розпродадуть всі товари, але такі розпродажі втрачають свою ефективність. Обмежуючи термін дії розпродажу, ви привертаєте більше уваги та стимулюєте клієнта до покупки. У нього менше часу для роздумів, а значить менше шансів, що він відкладе покупку на потім або забуде про неї.
Промокод на покупку в січні
Після новорічних свят настає січень і купівельна спроможність стає набагато нижче. Не забувайте, що в січні вам доведеться докласти додаткових зусиль для продажів.
Одним із способів підвищити інтерес до ваших товарів після свят — зробити спеціальний промокод чи сертифікат на покупку у січні. Ви можете обмежити його необхідною для вас датою та зробити з певним номіналом — 100, 200, 500 гривень або дати 10-20% знижки. Видавайте промокод усім клієнтам, які зробили замовлення у вашому інтернет-магазині у грудні.
Висновок
Кожен святковий сезон надає можливість не тільки збільшити продажі, але й перетворити випадкових клієнтів на постійних, розширити присутність на ринку, підвищити знання вашого бренду. Використовуйте цей шанс та підходьте до новорічного просування комплексно. Застосовуйте перевірені маркетингові канали та не бійтеся експериментувати з новими ідеями.