Open Rate — це відсоток листів email-розсилки, які були відкриті користувачами. Цей показник є одним з фундаментальних під час аналізу ефективності розсилок. За допомогою нього можна оцінити залученість читачів, а також зрозуміти наскільки вдалим був лист. Відштовхуючись від Open Rate, компанія може приймати рішення щодо оптимізації свого email-маркетингу.
Open Rate може бути загальним та унікальним. Загальний показник враховує будь-які відкриття листів, незалежно від того скільки разів цю дію виконав один користувач. Унікальний показник бере до уваги лише одне відкриття від одного користувача. Для розрахунку Open Rate необхідно взяти число відкритих листів та поділити на кількість відправлених, а потім отриманий показник помножити на 100%. Всі сервіси email-розсилок розраховують показник за замовчуванням та, зазвичай, використовують унікальні значення.
В email-маркетингу не існує чітких критеріїв щодо того, який Open Rate слід вважати нормальним, тому що на показник впливають багато різноманітних факторів. Але маркетологи називають гарним показник на рівні 20%. Якщо ж у вас відкривають менше 10% листів, то це свідчить про проблеми з email-розсилкою, які потребують вирішення. Низький Open Rate може мати низку різних причин.
-
Застаріла база email-розсилки. Якщо базу регулярно не оновлювати та не чистити, то її актуальність дуже швидко зменшиться. В базі можуть бути видалені скриньки, адреси з помилками чи користувачі, які забули пароль від профілю або просто відписалися від розсилки. Присутність в базі таких адрес має значний вплив на Open Rate та через них ви можете хибно думати, що проблема в контенті.
-
Відсутність сегментації. Коли ви наповнюєте базу для розсилки, то бажано, окрім адреси, отримувати хоч якусь мінімальну інформацію про користувача. Наприклад, ім’я, стать чи дату народження. Зібрані дані про користувачів ви зможете використовувати для сегментації бази. Це дозволить зробити розсилку більш точною та корисною для читачів.
-
Невдало підібраний час розсилки. Відсоток відкриття листів значно змінюється в залежності від дня тижня та часу відправки. Наприклад, якщо ви відправляєте листи у п’ятницю ввечері або на вихідних, то марно очікувати високий Open Rate. Протестуйте як змінюється Open Rate ваших листів в залежності від дня тижня та знайдіть оптимальний час відправки.
-
Нецікава тема листа. Яким би гарно зробленим не був лист — його не відкриють, якщо сама тема листа є нудною. Виділяйте свій лист поміж інших у скриньці користувача за допомогою персоналізації теми, додавання емодзі та інших прийомів.
-
Помилкова частота розсилок. Для того, щоб люди читали розсилку, вона має приходити регулярно. При цьому ви не маєте набридати користувачам великою кількістю листів, інакше це принизить цінність розсилки. Знайдіть прийнятне число розсилок на тиждень, наприклад дві відправки — у понеділок та четвер.