Повернутися до списку

Прямий маркетинг

Прямий маркетинг — це спосіб просування, коли компанія безпосередньо звертається до потенційних чи існуючих клієнтів, щоб запропонувати свої продукти чи послуги. При звичайному просуванні компанія задає лише параметри таргетингу для показу оголошень, але не контролює кому точно буде показана реклама. Прямий маркетинг дозволяє визначити тих, хто отримає рекламну пропозицію. Завдяки своїй гнучкості, прямий маркетинг може бути націлений на окремі групи людей або всіх клієнтів компанії. Наприклад, зробити особливу акційну пропозицію найлояльнішим клієнтам, щоб показати їм, що їх цінують.

Прямий маркетинг має кілька різновидів, які відрізняються за способом комунікації з клієнтом.

  1. Email-розсилка. Коли компанія працює з клієнтами, вона завжди збирає їх адресу електронної пошти. Через цей канал ведеться переважна більшість комунікації з клієнтами і він допомагає налагодити тісний зв'язок з аудиторією. База контактів email-розсилки може бути сегментована, а листи можна персоналізувати. Таким чином, з кожним клієнтом можна спілкуватися безпосередньо і робити йому особливу рекламну пропозицію.
  2. Телефонний маркетинг. Телефонні дзвінки використовуються все рідше для спілкування з клієнтами, але залишаються важливим каналом комунікації. Телефонний дзвінок із пропозицією нових товарів чи послуг це, можливо, найяскравіший приклад прямого маркетингу. Цей метод може бути ефективним, якщо компанія заздалегідь знає, що клієнт зацікавлений у їхньому продукті чи послузі, та нормально відреагує на дзвінок.
  3. SMS-розсилка. Це щось середнє між email-розсилкою та телефонним маркетингом. Тут також використовується номер телефону, але комунікація йде в текстовому форматі. Імовірність того, що SMS прочитають дуже висока, тому що люди постійно перевіряють свої смартфони. Цей вид прямого маркетингу простий у реалізації і при цьому ефективний для інформування клієнтів про важливі події.

Головна перевага прямого маркетингу у тому, що він дозволяє конкретної аудиторії. Такий підхід робить просування бізнесу дешевшим. Завдяки тому, що ви не витрачаєте рекламний бюджет на аудиторію, яка може бути незацікавлена у ваших послугах. Однак, прямий маркетинг має свої недоліки. Деякі клієнти можуть розглядати його як нав'язливий спосіб просування, що може спричинити негативну реакцію. Крім того, клієнти можуть не чекати рекламних повідомлень від компаній, з якими вони не знайомі.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів