Повернутися до списку

Контент-план

Контент-план — це графік публікацій контенту у форматі таблиці. Найчастіше контент-план використовується для створення постів у соцмережах, але він також може застосовуватися на інших майданчиках, наприклад для блогу на сайті або YouTube. Якісний контент-план повинен містити всю загальну інформацію про пости, які будуть опубліковані в майбутньому: місце, час та дату публікації, тип контенту, тематику та зміст посту. Зазвичай документ формується на термін від кількох тижнів до місяця.

Контент-план упорядковує роботу менеджера, який займається публікацією постів. Маючи на руках документ, менеджеру не доведеться щоразу думати про те, що йому опублікувати. Він завжди знає коли і який пост має з'явитися, не пропускаючи час публікації. Такий підхід дозволяє застосовувати стратегічне планування для розвитку сторінки компанії:

  • менеджер, відповідальний за соцмережі, може рівномірно розподіляти контент, чергуючи різновиди постів;

  • публікації з'являються регулярно, що допомагає розвитку сторінки та не дає зникати з поля зору користувачів;

  • можна використовувати різні види контенту, порівнюючи їхню ефективність;

  • сторінка компанії набуває охайного вигляду і контент стає однорідним;

  • компанія ніколи не зіткнеться з ситуацією, коли нічого постити.

Під час створення контент-плану важливо розуміти інтереси своєї цільової аудиторії. Подивіться які публікації раніше мали успіх у плані лайків, репостів, коментарів чи трафіку. Після чого сформуйте список тем, які б були потенційно цікаві користувачам. Виходячи із цих тем, тезово опишіть майбутні публікації. Загалом контент прийнято розділяти на чотири категорії:

  • маркетинговий — контент, який безпосередньо пов'язаний із вашими товарами та послугами. Найчастіше такі пости розповідають про акції, знижки, нові надходження та інші спеціальні пропозиції компанії;

  • інформаційний — контент, в якому розповідаються новини компанії, а також будь-яка інша корисна інформація, яка стосується вас. Наприклад, поради щодо використання або вибору продукції;

  • розважальний — контент на абстрактні теми, пов'язаний з гумором, для настрою аудиторії;

  • залучаючий — розіграші, сесії «питання-відповідь» та інший контент, який змушує користувачів залишати коментарі, робити репости та всіляко взаємодіяти з компанією. 

Подбайте про те, щоб у контент-плані були різні категорії контенту. Далі визначтеся з частотою постів. Пости повинні виходити регулярно, але не надто часто, щоб не заповнювати всю стрічку користувача. Також заздалегідь можна підготувати зображення до публікацій. Зафіксуйте свої рішення у контент-плані та надалі працюйте відповідно до нього.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів