Вміння знайти популярні товари — одна з найцінніших якостей успішного продавця. Маючи у своєму асортименті трендовий товар, покупці самі знаходитимуть вас і ваші продажі зростуть. У цій статті ми розповімо, що таке трендові товари та як їх шукати.
Вміння знайти популярні товари — одна з найцінніших якостей успішного продавця. Маючи у своєму асортименті трендовий товар, покупці самі знаходитимуть вас і ваші продажі зростуть. У цій статті ми розповімо, що таке трендові товари та як їх шукати.
Які товари вважаються трендовими
Трендовий товар — це товар, який має підвищений попит і зберігає свою популярність протягом певного часу. Трендовість товару може бути обумовлена необхідністю його наявності, модою або виходом нових технологій. Наприклад, навесні 2020 року, під час пандемії Covid-19, медичні маски стали трендовим товаром через захист здоров'я. Люди розкуповували їх навіть за завищеними цінами, і цей ажіотаж зберігався кілька місяців.
Продаж трендових товарів помітно полегшує пошук клієнтів, бо люди самі активно шукають продавців таких товарів. Продавцю важливо не просто знайти трендовий товар, а зробити це, коли його популярність тільки зароджується. Таким чином ви станете одними з перших продавців популярного товару та встигнете вичавити з нього основні соки, поки конкуренти не встигли зрозуміти, що відбувається. Адже зі зростанням популярності товару — зростає конкуренція, тому починати продавати товар, коли тренд триває вже довгий час, не так вигідно. Для того, щоб вчасно знаходити трендові товари, використовуйте рекомендовані нами способи.
Інструменти Google
Під час вивчення трендових товарів, не нехтуйте звичайним пошуком Google. Робіть запити на кшталт «трендові товари осені» і дивіться результати. Ви навряд чи натрапите на золоту жилу в знайдених статтях, але грамотно фільтруючи інформацію, завжди можна знайти щось цінне. Якщо у вас з'явилося припущення щодо можливого тренду, перевірте його за допомогою безкоштовних інструментів просування.
Перевірте через Google Trends запити, пов'язані з трендовим, на вашу думку, товаром. Перегляньте як змінювався інтерес користувачів до запиту протягом року, після чого деталізуйте графік і подивіться дані за останні три місяці. Ви відразу побачите тенденцію до зростання чи падіння інтересу. Якщо інтерес довгий час був низьким, але починає поступово зростати, то не поспішайте вважати товар трендовим. Відмітьте його та простежте деякий час за динамікою популярності.
Маркетплейси
На багатьох маркетплейсах можна знайти розділ з бестселерами — найпопулярнішими товарами. Наприклад, на Amazon він розбитий на категорії та підкатегорії товарів, що дозволяє знайти трендові товари для кожної ніші. Переглядаючи їх, можна визначити, що має попит у покупців у ніші вашого інтернет-магазину. Список оновлюється щогодини, що дуже зручно для відстеження трендів.
Не на всіх майданчиках можна знайти розділ із популярними товарами. Тоді альтернативою йому стає сортування товарів за кількістю замовлень. За таким же принципом, як і на Amazon, вибирайте свою категорію і дивіться, що люди замовляють найчастіше. Для точності оберіть товари, які доступні для доставки в Україну.
Спеціалізовані сайти
Існує багато компаній, які займаються відстеженням трендів для інтернет-магазинів: trendhunter, ecomhunt та інші. Зазвичай ці послуги платні, але на їх сайтах можна знайти безкоштовний контент з цінною інформацією. Наприклад, статті з добірками трендових товарів чи об'ємні звіти з трендами. У своїх матеріалах компанії намагаються не тільки фіксувати існуючі тренди, а й передбачати ті, що з'являться в майбутньому.
Форуми та соцмережі
Соцмережі — головне джерело оперативної інформації та точно одними з перших просигналізують про появу нового тренду. Наприклад, на reddit є підфоруми, на яких власники інтернет-магазинів із різних країн діляться особистим досвідом. Можливо, одне з таких обговорень підкаже майбутній тренд і ви станете його відкривачем.
Інша популярна спільнота Pinterest регулярно випускає збірки з трендами, на основі інтересів користувачів. У добірках не так багато конкретних товарів, але вона може стати джерелом натхнення для власної ідеї. Також Pinterest прогнозують тренди, що виникнуть протягом року. За заявами компанії, у 2021 році збулося 8 із 10 їхніх передбачень.
Реклама та розсилки
Слідкуйте за рекламою своїх конкурентів і звертайте увагу на товари, які раніше не просувалися. Продавець може знайти перспективний товар та перевіряти, як на нього відреагують покупці. Особливо слідкуйте за рекламою в соцмережах, наприклад, Instagram. Там багато дрібних продавців, котрі постійно шукають популярні товари з високою маржинальністю. Використовуйте їх, як джерело інформації про можливі трендові товари.
Слідкуйте за розсилками великих інтернет-магазинів та торгових майданчиків. Ці компанії мають великий штат маркетологів і аналітиків, які шукають і просувають популярні товари. Якщо помітите просування одного товару декількома продавцями — це може вказати на зародження нового тренду. Після чого ви можете перевірити цю гіпотезу на своїй цільовій аудиторії.
Помилки у пошуку популярних товарів
Приказка «не все те золото, що блищить» найкраще описує пошук популярних товарів. Під час вивчення ринку, можна легко обдуритися і сплутати тренд з товарами, що просто активно просуваються. Насамперед, звертайте увагу на сезонність. Сезонність товарів — логічна та передбачувана характеристика, коли популярність виникає у певні періоди року, після чого одразу згасає. Наприклад, зараз маркетплейси активно рекламують товари для дому та саду — це не означає, що всі стали садівниками. Просто влітку ці товари завжди актуальні, тому що настає час займатися городом.
Не дозволяйте себе обдурити нав'язливому маркетингу. Якщо магазини через всі канали просування волають про якісь товари, то вони не обов'язково трендові, особливо, коли продаються в рамках акції. Для продажу справді популярних товарів не потрібний додатковий стимул у вигляді великих знижок чи акцій — люди готові купити їх як є. Щоб уникнути помилкових оцінок, намагайтеся обґрунтовувати популярність товару статистикою, наприклад, кількістю продажів на маркетплейсах або даними з Google Trends.
Допомога у продажу трендових товарів
Сподіватися, що трендові товари самі себе продадуть не варто. Як мінімум, ви повинні повідомити покупцям про те, що вони є у вас. Налаштуйте свій інтернет-магазин так, щоб при попаданні на сайт відразу було видно популярні товари. Для цього використовуйте карусель товарів на головній сторінці із хітами продажів. Товари, які потраплять у добірку хітів, будуть також відмічені відповідним стікером у каталозі, що зробить їх більш помітними.
Якщо трендові товари тільки надійшли у продаж, то зробіть email розсилку, в якій про це розкажете. Напишіть, що у вас оновився асортимент і покажіть у листі приклади товарів, щоб користувачі могли одразу перейти на сайт. Також можна запустити контекстну рекламу Google. Якщо товар не нішевий, постарайтеся охопити за допомогою реклами якомога більше аудиторії, роблячи акцент на товарі. Надалі популярність товару та зростання продажів відіб'ють ваші інвестиції в рекламу.
Висновок
Пошук трендового товару — дуже кропіткий процес, який може зайняти багато часу, але нагорода того варта. Користуйтеся різними способами пошуку популярних товарів та стежте за ситуацією на ринку. Тренди виникають несподівано і потрібно швидко реагувати на їхню появу.