Інструменти Опубліковано: 19.07.2024

Віртуальні телефонні номери для бізнесу: що варто знати

Віртуальні телефонні номери для бізнесу: що варто знати

Діловий зв’язок надійніший за допомогою SIP-номерів, але що це за технологія та як вона збільшує ефективність продажів? Компанія UniTalk підготувала статтю, в якій розповіла, як працюють віртуальні телефонні номери та чим корисні для інтернет-магазинів.

Зміст статті
  1. Що таке віртуальні телефонні номери та які їх переваги для інтернет-магазинів
  2. Як використовують віртуальні номери у бізнесі
  3. Висновок

Для успішної онлайн-торгівлі не обійтись без гарно налагодженої системи комунікації. Саме тому продавці шукають надійні, ефективні та зручні технології для прийому та здійснення дзвінків. Одна з таких — SIP-телефонія, в основі роботи якої віртуальні телефонні номери. У цій статті партнер Хорошоп, компанія UniTalk, розглянула особливості SIP-номерів, переваги та можливості їх використання для e-commerce бізнесу.

Що таке віртуальні телефонні номери та які їх переваги для інтернет-магазинів

Віртуальний телефонний номер або SIP-номер — це номер телефону, який працює через інтернет-протокол, а не фізичні лінії PSTN або мобільний GSM зв'язок. Основна відмінність віртуальних від традиційних номерів у тому, що вони інтегровані із хмарною АТС і не мають прив'язки до телефонного апарата або певного регіону. Компанії можуть контактувати з клієнтами з будь-якої точки світу, незалежно від місця розташування їхніх офісів та співробітників. Розглянемо переваги SIP-номерів для бізнесу. 

  1. Багатоканальність. Один віртуальний номер включає кілька вхідних та вихідних ліній. Таким чином можна приймати декілька дзвінків одночасно від різних абонентів. Це економить ресурси компанії, зменшує кількість пропущених викликів та скорочує час очікування для клієнтів.

  2. Маршрутизація дзвінків. Технологія в автоматичному режимі розподіляє вхідні виклики між співробітниками магазину за різними обраними вами сценаріями. Наприклад, залежно від навантаження менеджерів, питань покупців тощо. Також ви можете підключити переадресацію, фільтрацію дзвінків, автовідповідач, закріпити клієнта за певним менеджером та налаштувати інші функції. 

  3. Економія. Віртуальні телефонні номери дозволяють вашому бізнесу заощаджувати на обладнанні та оплаті зв’язку. Тарифікація залежить від трафіку та індивідуальних потреб магазину, однак у підсумку витрати будуть відчутно нижчими, ніж на стаціонарний чи мобільний зв’язок. Вигода буде особливо помітною для інтернет-магазинів, які продають за кордон, адже при користуванні SIP-номерами сплачувати за роумінг не потрібно.

  4. Географічна гнучкість. Віртуальні телефонні номери не потребують SIM-карти та не прив’язані до конкретної фізичної адреси. Їх можна використовувати навіть у регіонах з поганим стільниковим зв'язком, наприклад, гірській місцевості, чи у районах з високим навантаженням на мобільні мережі, за умови інтернет-з’єднання. 

  5. Підсилення бізнес-іміджу. SIP-телефонія дозволяє підключати віртуальні корпоративні номери, які виглядають більш презентабельно, ніж звичайні. Для корпоративних номерів можна налаштувати, наприклад, голосове привітання з дотриманням Tone of Voice компанії, що додатково підвищує впізнаваність бренду.

Якщо ви продаєте за кордон та орієнтуєтесь на певні країни, використовуючи SIP-технологію, можете підключати міжнародні номери для кожного закордонного напрямку та покращувати обслуговування клієнтів. Так, іноземні покупці відразу бачитимуть звичний їм місцевий номер та з більшою ймовірністю його наберуть, ніж, наприклад, український контактний телефон. При підключенні послуг UniTalk, оплата за всі віртуальні номери здійснюється в одному вікні, що значно зручніше, ніж при окремій покупці кожного закордонного номеру у різних постачальників послуг зв’язку.

За потреби, для обробки дзвінків ви можете найняти місцевого менеджера в тій країні, куди продаєте. Доступи для закордонного співробітника швидко налаштовуються в онлайн-режимі. Навчати колегу та допомагати йому на перших етапах також можна через SIP-зв’язок. UniTalk надає можливість всім співробітникам компанії-клієнта безкоштовно телефонувати один одному, навіть якщо вони знаходяться в різних країнах світу. Це покращує внутрішню комунікацію в колективі, при цьому команда використовує для корпоративного спілкування робочі інструменти, а не особисті акаунти в месенджерах.

Як використовують віртуальні номери у бізнесі

SIP-номери працюють через віртуальну АТС. Це рішення забезпечує їх швидке налаштування — в середньому всього за 10 хвилин. Також ви можете підключити колтрекінг — інструмент наскрізної аналітики для відстеження та аналізу дзвінків. Він надає статистику щодо ефективності рекламних кампаній, допомагає оптимізувати бюджет та покращити маркетингову стратегію. 

SIP-технологія передбачає використання різних видів віртуальних номерів. Серед популярних варіантів, які пропонує UniTalk, наступні.

  1. Міжнародні міські номери. Стаціонарні номери з кодом певного міста. Підключивши їх, ви можете приймати дзвінки від місцевих клієнтів в Німеччині, Великій Британії, США, тощо. Уявімо компанію, яка продає зоотовари у Варшаві. Замість використання традиційної телефонної лінії з прив’язкою до фізичної адреси, вона обрала SIP-номер. Завдяки цьому рішенню, магазин забезпечив присутність й в інших польських містах, наприклад, Кракові та Катовіце.

  2. Міжнародні мобільні номери. Цей вид SIP-номерів також спрямований на комунікацію з іноземними покупцями. Для них відображається код локального мобільного оператора. Припустимо, що магазин жіночого одягу вирішив розширити свою діяльність на німецький ринок та доставляти товари по всій країні. Замість відкриття фізичних офісів, він скористався підключенням мобільного номеру Німеччини, що допомогло знизити фінансове навантаження при масштабуванні на новий ринок.

  3. Toll-free номери. Номери гарячої лінії, які починаються на 0-800, вирізняються тим, що дзвінки на них для клієнтів безкоштовні. Toll-free номери не прив’язані до конкретного міста чи мобільного оператора. Це дозволяє покупцям вигідно комунікувати з магазином, не сплачуючи кошти за телефонну розмову. Наприклад, онлайн-магазин електроніки, що також надає послуги ремонту техніки, орендував toll-free номер, аби клієнти зі всієї України безкоштовно отримували допомогу по замовленню, з питань гарантійного та сервісного обслуговування. Як результат, продажі компанії збільшилися на 14%, адже зросла лояльність з боку клієнтів.

Висновок

Віртуальні номери — вигідна альтернатива традиційному телефонному зв’язку, доцільна бізнесу будь-яких розмірів. SIP-номери підійдуть як невеликим магазинам з віддаленим персоналом, так і масштабним компаніям, яким необхідно керувати call-центрами. Вони дозволяють не прив’язуватись до конкретного місця та бути доступними для клієнтів навіть коли є проблеми зі стільниковим з’єднанням, наприклад, під час відключень електроенергії. Усе що потрібно — стабільний інтернет. Якщо ви розглядаєте варіант використання віртуальних номерів або ж бажаєте змінити постачальника послуг зв’язку, зверніть увагу на UniTalk — сучасну платформу для бізнес-комунікацій. Компанія пропонує оренду SIP-номерів та інші рішення для покращення роботи з клієнтами.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів