Інтернет-магазин Опубліковано: 23.08.2022

Скільки можна заробити на інтернет-магазині

Скільки можна заробити на інтернет-магазині

Перед тим як запускати свій інтернет-магазин, логічно поставити запитання: «скільки я на ньому зароблю?». У цій статті ми розберемо який прибуток від інтернет-магазину можна очікувати і від чого він залежить.

Зміст статті
  1. Розрахунок прибутковості інтернет-магазину
  2. Від чого залежить прибуток інтернет-магазину
  3. Висновок

Перед тим як запускати свій інтернет-магазин, логічно поставити запитання: «скільки я на ньому зароблю?». У цій статті ми розберемо який прибуток від інтернет-магазину можна очікувати і від чого він залежить.

Розрахунок прибутковості інтернет-магазину

Припустимо, що ми запустили інтернет-магазин косметики і розрахуємо його теоретичний прибуток. У косметичних товарів висока маржа, а націнка між закупівельною та роздрібною ціною іноді може досягати сотень відсотків. Для розрахунку ми візьмемо середню маржу 40%.

Вартість цього товару у роздрібних магазинах починається від 300 грн

Вважатимемо, що ми працюємо в інтернет-магазині одні, тому нам не потрібно витрачатися на зарплати. А наш сайт запущено на платформі Хорошоп і ми платимо за його обслуговування 150 грн на місяць.

Склад та офіс для свого інтернет-магазину ми не орендуємо. По-перше, тому що косметичні товари малогабаритні та на початку у нас невеликий асортимент, а по-друге — в магазині немає інших працівників і ми можемо працювати з дому. Пакувати та відправляти товари ми будемо самостійно. З урахуванням габаритів косметики та вартості пакувальних матеріалів, на упаковку може йти близько 3000 грн на місяць. Також нам потрібно підключити основні програми для ефективної роботи інтернет-магазину, наприклад, CRM та сервіс email розсилок. У середньому за обидва сервіси потрібно платити 1000 грн на місяць.

Для просування інтернет-магазину використовуватимемо Google Shopping. Згідно нашого дослідження, більше половини українських продавців отримують із цього каналу продажів до 3 замовлень на день. Ще третина продавців отримує від 3 до 10 замовлень на день. При цьому переважна більшість продавців витрачає на рекламу до 500 грн на день. Ми ж уявимо, що наш магазин отримуватиме з Google Shopping по 5 замовлень на день, при щомісячних витратах на рекламу у розмірі 12000 грн.

Можливий розмір середнього чека та загальну кількість замовлень точно сказати складно, тому ми можемо лише припускати. Нехай буде 12 замовлень на день, з урахуванням Google Shopping та інших каналів продажів, при середньому чеку 350 грн. Тоді за день отримуємо 4200 грн доходу, а за місяць — 126 000 грн. Тепер порахуємо прибуток інтернет-магазину з урахуванням усіх витрат та маржинальності товарів. Виходить 34 250 грн чистого доходу на місяць.

Нагадаємо, що це приблизні розрахунки і реальна прибутковість інтернет-магазину відрізнятиметься. Отримана сума може застосовуватися для починаючого бізнесу в інтернеті. Розвинені магазини із досвідом роботи заробляють набагато більше.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Тестуйте безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Від чого залежить прибуток інтернет-магазину

Запуск та обслуговування сайту

В залежності від способу створення сайту, на його запуск та обслуговування можуть витрачатися тисячі доларів. Найбільші витрати будуть, якщо сайт самописний та його потрібно створювати з нуля. Менші витрати чекають на тих, хто вирішить створювати сайт на CMS з модульним принципом. Власнику такого сайту доведеться наймати програмістів, які стежитимуть за працездатністю магазину. Найменші витрати на створення сайту будуть у тих, хто обрав хмарну платформу. Наприклад, клієнти Хорошопу отримують готовий до роботи сайт абсолютно безкоштовно та платять лише абонплату за обслуговування.

Маржинальність товарів

Маржинальність — це різниця між собівартістю та ціною товару, за яку він продається. Маржа дозволяє дізнатися скільки заробить магазин з продажу одного товару, з урахуванням витрат за його закупівлю, доставку, зберігання тощо. Бізнесу корисно продавати високомаржинальні товари, щоб збільшити свій прибуток. Для збільшення маржі інтернет-магазини підвищують ціну чи знижують собівартість.

Середній чек

Середній чек — це співвідношення загальної суми покупок клієнтів до кількості замовлень за певний час. Тобто середній чек показує скільки в середньому витрачає людина у вашому інтернет-магазині. Багато в чому показник залежить від ніші, де працює бізнес. Наприклад, у ювелірних магазинів високий середній чек через велику вартість товарів, при відносно невеликій кількості замовлень. Низький середній чек може вказувати на слабку ефективність продажів, непродуманість асортименту та відсутність лояльності клієнтів. Читайте у нашій статті як збільшити середній чек.

Зарплата персоналу

Зарплата персоналу може становити більшу частину витрат інтернет-магазину, тому багато підприємців намагаються керувати бізнесом самостійно. Окрім штатних співробітників, магазин також може платити фахівцям на аутсорсі. Наприклад, бухгалтеру, маркетологу, спеціалісту з реклами тощо. Ці витрати також впливають на прибутковість інтернет-магазину.

Інші операційні витрати

Операційні витрати — це щоденні витрати бізнесу, які необхідні для підтримки його працездатності. Ми виділили окремо обслуговування сайту та зарплату персоналу, але окрім цих витрат є інші. Наприклад, оренда офісу та складу, упаковка та доставка товарів, підписка на CRM та інше ПЗ, реклама тощо. Мінімізація операційних витрат підвищує прибуток бізнесу, зокрема, за рахунок зниження собівартості товарів.

Висновок

Якщо ви хочете отримати прибутковий бізнес, ви можете створити інтернет-магазин. Продажі в інтернеті дозволяють розпочати свою справу, яка приноситиме стабільний дохід. Сподіваємось наша стаття допоможе вам у реалізації ваших планів.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 2

Вибачте, але дану статтю вважаю більше шкідливою, ніж корисною. Людина, яка поняття немає в інтернет-торгівлі сама не налаштує рекламу, тобто це ще додаткові витрати на маркетолога. Маржа 40% в бізнесі, якщо ви не імпортер, то реально зустрічається не так часто, а тим більше для початківця.

А далі ваша математика не вкладається у голові, в середньому продавці отримують до 3 замовлень в день, ви ж берете для свого уявного продавця 5 замовлень, а кінцево рахуєте 12 замовлень... Яким чудом візьметься така кількість залишається загадкою. Точно не з органіки, і точно не з імейл розсилок, бо для них треба назбирати певну базу.

В кінцевому результаті треба поділити цифру обороту, яку тут намалювали мінімум на 2, маржу опустити до більш-менш реальних значень 25-30%, додати витрати на маркетолога бодай 5 тис в місяць, податки по ФОПу 2700 грн, витрати на доставку при поверненнях/рекламаціях.

Висновок: не треба давати людям марну надію, інтернет торгівля - це складний, багатогранний процес, без досвіду і адекватного бюджету сюди не варто лізти. Якщо в людини є макітра на плечах, то вона заробить кошти будь хоч зварювальником, сантехніком чи швачкою. А хто чекає легких грошей, які впадуть з неба і не треба буде нічого робити, так і копирсатимуться в багні.

Погоджуюсь. Реальна маржинальність на косметиці 20-25% (це якщо ви самі не імпортуєте товар). Інакше ви не зможете конкурувати по ціні з такими "монстрами" як мейкап, нотіно і т.ін.

Реальна кількість замовлень для невеликого інтернет-магазину в день буде до 5 (це всі канали). Середній чек можна рахувати 350-400 грн. Отже, беремо 400 грн множимо на 5 і вираховуємо 25% (самий оптимістичний з реальних прогнозів). Виходить 500 грн/день, або ж 15000 грн/міс. Вираховуємо податки і операційні витрати - залишається близько 10000 грн на місяць чистого прибутку. І це я рекламу ще не рахував. Якщо ж прямо сильно постаратися, то вийде 15-16 тисяч на місяць. Оце більш-менш реальна цифра.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів