З попереднього масштабного оновлення пройшло три місяці. За цей час ми допрацювали SEO-можливості, впровадили розширений дизайн, допрацювали та прискорили роботу API та виправили безліч помилок.
З попереднього масштабного оновлення пройшло три місяці. За цей час ми допрацювали SEO-можливості, впровадили розширений дизайн, допрацювали та прискорили роботу API та виправили безліч помилок.
Оновлення SEO-можливостей
За останній рік ми отримали багато рекомендацій від SEO-агенцій, які займаються просуванням сайтів наших клієнтів. Щоб кожного разу не впроваджувати одні й ті ж самі доопрацювання, ми випустили велике SEO-оновлення. У ньому значно удосконалили існуючі можливості та додали нові.
Що ми зробили?
- Додали нові можливості по управлінню індексацією сайту. Запровадили тег meta-robots, додали можливість закривати сторінки каталогу та мовні версії від індексації.
- Реалізували стандартну можливість відкривати для індексації необхідні фільтри та формувати для них SEO-теги по шаблонах.
- Оновили алгоритм генерації sitemap.xml, додали туди посилання на зображення, мовні версії сторінок, а також автоматичну розбивку на кілька файлів, якщо кількість сторінок перевищує 50 тисяч.
- Розширили можливості SEO-шаблонів. Додали висновок будь-яких характеристик товару, нумерацію для зображень, розділили шаблони для тегів alt і title. А також поліпшили можливості шаблонів для фільтрації та пагінацію.
- Впровадили безліч інших дрібних поліпшень і виправили всі відомі нам помилки по SEO-налаштуваннях.
- Деталі можна дізнатися з нашої статті про нові SEO-можливості.
Оновлення API
Ми провели серйозні доопрацювання цього механізму та прискорили його роботу. Також було додано нові функції та додаткові налаштування для старих функцій.
Більш детально читайте в детальному описі релізу 3.16.
Розширений дизайн
Ми випустили велике оновлення з налаштування дизайну. Детальніше про розширений дизайн ми розповімо пізніше в окремому пості.
Та інші доробки
Ми поліпшили швидкість і логіку роботи пошуку.
Банери тепер можна додавати в будь-якому розділі сайту.
Додано можливість згортати фільтри.
Додано новий варіант експорту — фід для Google Adwords.
А також виправили всі помилки. Детальніше вони розписані в детальному огляді релізу 3.16.
Добрый день полезные и нужные изменения
по фид для Google Adwords. - правильно полнимаю чтобы он коректно формировался
намиенование товара не должно сожержить кирилицы, иначе будет формироватся не коректно
100-240-22,"Шалунишка арт.100-240","399 UAH"
Sergey Petrenko, Наименование товара может содержать кириллицу. Тут проблема в другом, и мы уже выпустили патч для ее исправления. Обратитесь, пожалуйста, в саппорт за повторным обновлением.
Igor Stolnitsky, спасибо большое