Весь минулий рік наш відділ розробки займався вдосконаленням Хорошопу. Ми випустили безліч корисних функцій, які зробили Хорошоп ще зручнішою і функціональнішою платформою. Ми розповімо про нововведення трохи докладніше, щоб ви змогли завдяки їм допомогою покращити свій бізнес.

Мобільна версія

Це, мабуть, наймасштабніше оновлення з усіх. Кількість переходів з мобільних пристроїв в Україні досягло 40% і продовжує зростати. Інтернет-магазини повинні підлаштовуватися під цей тренд, щоб стати зручнішими для відвідувачів.

Ми реалізували мобільну версію не за допомогою адаптивної верстки, як це роблять більшість сайтів з метою мінімізувати витрати на розробку. Ми розробили для своїх клієнтів окрему мобільну версію, яка максимально зручна для перегляду та управління з мобільних пристроїв.

Окрема мобільна версія, на відміну від адаптованої, менше важить, швидше завантажується і працює, і при цьому не розглядається пошуком як дублююча версія сайту. Детальніше про окрему мобільну версію та її реалізацію в Хорошопі читайте в статті «Яким має бути сайт інтернет-магазину в мобільну епоху».

Підключення мобільної версії за умовчанням доступне користувачам тарифу «Супер». В інших тарифах її можна включити за додаткову плату.

Порівняння товарів

Тепер, щоб порівняти товари, не потрібно відкривати одночасно дві вкладки або шукати огляди на сторонніх ресурсах. Ця функція стане доступна всім користувачам тарифу «Смарт» і вище.

Після включення цієї функції під кожним товаром з'явиться кнопка «До порівняння». Після додавання всіх потрібних товарів, відвідувач магазину натискає кнопку «Порівняти» і бачить зручну таблицю з перерахуванням основних характеристик. Всі товари, обрані для порівняння, діляться на різні категорії.

Гнучке налаштування адрес сторінок

Функція потрібна для того, щоб можна було зберегти старі адреси сайтів під час їх перенесення з інших платформ. Це дозволяє мінімізувати втрату позицій у пошуковій видачі.

Інтеграція з Делівері, Інтайм та Автолюкс

При оформленні замовлення клієнт може вибрати не лише спосіб доставки, а й найближчий до нього склад. Це економить час менеджерів і клієнтів під час підтвердження замовлень.

Нові відгуки до товарів

Щоб додати відгук, тепер не обов'язково проходити процедуру реєстрації. Ми впровадили можливість швидкої авторизації за допомогою облікового запису в соцмережах. Крім того, з'явилися зручні гілки обговорень.

Інтеграція розширеної аналітики від Google Analytics

Крім основних показників, які були доступні раніше, з'явилася можливість переглядати детальні дані про зміст і суму замовлень. Це допомагає в подальшому проводити глибокий аналіз продажів і оцінювати ефективність каналів залучення клієнтів.

Можливість додавати індивідуальні знижки та націнки

Уже після створення замовлення менеджер зможе індивідуально додавати знижку або націнку. Для цього потрібно зайти в створене замовлення і вказати розмір знижки. Ціна перерахується автоматично.

Покращення дизайну

Щоб у наших клієнтів була можливість зробити свої сайти ще більш індивідуальними, ми попрацювали над поліпшенням дизайну.

Відображення товарів списком

Новий формат для горизонтального фільтра

Вертикальне меню з випадаючими підкатегоріями

Новий формат випадаючого горизонтального меню

Стандартний шаблон банера «Продукт»

Відображення збільшувального скла на сторінці товару

Новий формат галереї з білим фоном

Крім цього, ми впровадили ряд менш масштабних, але важливих поліпшень. А також ввели кілька нових SEO-функцій, щоб інтернет-магазини на нашій платформі було простіше просувати. Детальніше про це та інші поліпшення читайте на порталі підтримки.

Ми сподіваємося, що ці поліпшення зроблять ваші магазини успішнішими та прибутковішими. А ми продовжимо впроваджувати нові функції та розширювати можливості. Якщо у вас є якісь побажання щодо дизайну або функціоналу, напишіть їх у коментарях. Допоможіть нам зробити Хорошоп ще кращим для вас.

Комментарии