Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

Чи часто ви дивитеся на свій магазин очима потенційного покупця? Уявіть, що людина зайшла на сайт вперше. Чи зможе вона швидко освоїти навігацію, знайти потрібний товар, розібратися з умовами доставки та оплати?

Зручність магазину та лаконічність дизайну спонукають користувачів здійснювати покупки і повертатися знову.

Ми зібрали основні рекомендації, які допомагають нашим клієнтам підвищувати конверсію у своїх інтернет-магазинах. Запровадивши їх у своєму інтернет-магазині, ви зможете отримати набагато більше замовлень при тому ж рівні трафіку.

Проста форма оформлення замовлення

Мінімальна кількість полів для особистих даних збільшує шанси на оформлення замовлення. Залиште найважливіше: ім'я, контактний телефон, пошту, місто доставки та спосіб оплати.

оформление заказа

Звичайно, для отримання справді цікавої пропозиції в майбутньому, потрібно знати більше, ніж ім'я та контакти. Але під час оформлення замовлення користувачі не завжди налаштовані давати більше особистої інформації. Тому зібрати її можна пізніше, з історії замовлень.

Наприклад, користувач замовляє коляску для немовляти, дитячі рушники та соску. Можна зробити висновок, що він очікує поповнення в родині, і запропонувати йому низку супутніх товарів: підгузники, манеж та інше.

Зручний пошук

Рядок пошуку має бути помітним і розташовуватися в шапці сайту. Це утримає покупців, які не одразу потрапили на сторінку з потрібним товаром. У Хорошопі функція пошуку включає попередній показ результатів: користувач вводить кілька символів і відразу бачить перші результати видачі.

результаты поиска

У результатах пошуку відображається найважливіша інформація: повна назва та фото товару, а також його вартість. Після переходу на сторінку результатів, покупець може уточнити умови пошуку, використовуючи фільтри.

Онлайн-консультування

Якщо користувач одразу бачить, що зможе отримати допомогу з вибором і оформленням замовлення та уточнити деталі, він спокійно продовжить досліджувати магазин. Щоб дати цю впевненість, налаштуйте вітальне повідомлення для першого відвідування сайту.

Сучасні сервіси для онлайн-консультування дають можливість налаштувати більш ефективні тригерні повідомлення, які будуть з'являтися при певних діях. Наприклад, для ситуації, коли користувач більше однієї хвилини знаходиться на сторінці з описом варіантів доставки, можна налаштувати повідомлення: "Привіт! Давайте я допоможу вам вибрати найоптимальніший варіант доставки".

Знижки та подарунки

Знижки та подарунки — відмінний спосіб мотивувати відвідувачів робити покупки, навіть якщо вони зайшли на сайт випадково. Крім того, вони є чудовою причиною вибрати саме ваш магазин серед низки конкурентів.

Можливості у Хорошопі:

  • система накопичувальних знижок, яка дозволяє збільшити лояльність покупців і повертатися на ваш сайт за новими покупками;
  • купони на знижки — з недавнього часу купони можна обмежити певним брендом або категорією;
  • подарункові сертифікати;
  • знижки на певні товари;
  • подарункові товари;
  • знижки та акції.

скидки и акции

Грамотне оформлення карток товарів

Щоб користувач здійснив покупку, він повинен бути впевненим, що продукт йому підходить. До уваги береться колір, матеріал, розмір та інші характеристики. Тому важливо сформувати повне уявлення про позицію. Зробити це дозволяє правильно оформлена картка товару, яка повинна включати:

  • докладний опис і технічні характеристики;
  • якісні візуальні матеріали.

Крім фотографій, у Хорошопі також є можливість додати на сторінку товару відео та огляд 360°.

Кнопка «Вибране»

Гортаючи каталог, потенційний покупець може побачити позиції, які не готовий купити прямо зараз, але думає про покупку в майбутньому. Щоб він про це не забув, додайте кнопку «Вибране».

Кнопка «Порівняти»

«Порівняти» — інструмент, що допомагає здійснити правильний вибір з двох або більше схожих товарів. Якщо це товари з великою кількістю характеристик, які складно тримати в голові, запропонуйте їх порівняти. Це допоможе покупцеві вибрати.

Наприклад, ви пропонуєте кілька повербанків одного бренду зі схожими технічними характеристиками в широкому ціновому діапазоні. Запропонуйте відвідувачеві порівняти ці товари, щоб вибрати найкращий.

Окрема мобільна версія

Люди все частіше роблять покупки в інтернеті зі смартфонів і планшетів. Кількість закритих угод, укладених з мобільних пристроїв, зросла на 67% за один рік (дослідження Promodo з 01.10.16 до 30.09.17).

Деякі магазини обмежуються однією версією сайту, яка адаптується під різні розміри екранів. Однак всі великі інтернет-магазини (наприклад, Amazon та Rozetka) давно використовують окрему мобільну версію через:

  • меншу вагу, а значить більш швидке завантаження;
  • свій інтерфейс, адаптований спеціально для мобільного користувача.

 У Хорошопі реалізовано саме такий варіант. Докладніше про його переваги ми писали в статті про окрему мобільну версію.

Зручні способи доставки та оплати

Вибір способу та місця доставки має бути максимально простим. Якщо людина повинна сама згадувати або шукати адресу свого поштового відділення — це знижує конверсію. Щоб підвищити її, магазин може запропонувати вибір складів з випадаючого вікна адрес відділень у місті одержувача.

доставка и оплата

Надайте можливість оплачувати як готівковим, так і безготівковим розрахунком, щоб покупець зміг сам вибрати найбільш зручний. У Хорошопі є інтеграція з двома популярними українськими сервісами оплати: LiqPay та Приват24, а також з сервісом PayPal.

Також варто розписати умови повернення товару. Хоча законодавство України забезпечує таку можливість за більшістю категорій товарів, не всі покупці про це знають. Поширте цю інформацію на сайті, щоб дати покупцям впевненість в тому, що навіть якщо товар їм не підійде, вони зможуть його повернути.

Відгуки

Споживчий контент підвищує довіру і допомагає потенційному покупцеві зробити вибір серед товарів одного сегменту. Тому такий блок для онлайн-магазину просто необхідний.

Рекомендації інших людей впливають на вибір самого магазину і конкретного товару. Тому доречно розміщувати відгуки про досвід замовлення в магазині як на головній сторінці, так і щодо кожної позиції в каталозі.

Кнопка “Купити за 1 клік”

Ця проста функція допоможе утримати тих користувачів, у яких немає часу або бажання заповнювати всі необхідні для замовлення поля. У Хорошопі є можливість регулювати кількість полів у формі замовлення (від одного до трьох). Єдине обов'язкове поле — номер телефону. Всі подробиці щодо оплати та доставки менеджер уточнить вже після дзвінка клієнта.

Завдяки впровадженню низки корисних функцій, можна значно підвищити конверсію. Якісні фото, зрозумілий опис, онлайн-консультування, зручні способи оплати/доставки та інші функції допомагають вирішити всі завдання покупця. Коли людина може отримати вичерпну інформацію про товар на одному ресурсі, він не піде на інші, тому замовлення відправиться у вашу скарбничку.

Діє і зворотна логіка: якщо на ресурсі відсутній будь-який із описаних моментів, сумарна конверсія може знизитися через низку недопрацьованих дрібниць.

Залишилися питання чи хочете поділитися власним досвідом? Пишіть у коментарі!

Комментарии