Google провів дослідження Smart Shopper 2021, щоб оцінити поведінку покупців під час пандемії. Опитування проводилося в червні 2021 року та в ньому взяли участь 1576 людей. Ми вивчили результати дослідження та готові поділитися найцікавішими фактами з нього.
Google провів дослідження Smart Shopper 2021, щоб оцінити поведінку покупців під час пандемії. Опитування проводилося в червні 2021 року та в ньому взяли участь 1576 людей. Ми вивчили результати дослідження та готові поділитися найцікавішими фактами з нього.
Онлайн перемагає офлайн
Під час пандемії люди стали частіше користуватися інтернет-магазинами та не збираються відмовлятися від цієї звички після закінчення карантину. 73% опитаних заявили, що віддають перевагу покупкам в онлайні. Серед причин користувачі називають зручність інтернет-магазину та низькі ціни, за рахунок регулярних знижок та акцій. Також їх приваблює простий пошук потрібних товарів та доступність інформації.
Козирем офлайн-магазинів залишаться можливість потрогати/побачити предмет наживо перед покупкою, але його вплив поступово зменшується. Якщо у 2019 році 54% покупців казали про це, як про перевагу, то зараз — 50% опитаних. За 2 роки зросла значимість консультацій з боку персоналу магазину — 34% людей назвали її причиною покупок в офлайні. Інтернет-магазинам слід задуматися над покращенням якості обслуговування клієнтів, щоб переманити ще більше покупців з офлайну.
Мобільні пристрої — головний інструмент покупця
В статті для Liga.net ми писали про те, що мобільна версія сайту стала новим пріоритетом в e-commerce. Нашу думку підтверджує дослідження Google. 73% покупців використовують смартфони для пошуку товарів, а в деяких нішах, як електроника, показник сягає 81%. Для порівняння, в 2019 році мобільні пристрої використовувались лише в 59% випадків пошуку інформації про товар. Дані опитування доводять, що вкрай важливо мати швидку та зручну мобільну версію. З цієй причини Хорошоп нещодавно оновив мобільну версію клієнтських сайтів — подивитися презентацію її можливостей можна за посиланням.
Вік покупців в інтернеті
Головними покупцями в інтернеті стали дві вікові категорії — 18-24 і 45-54 років. Інші групи наразі відстають від них, але їхня активність зросла за два роки. Наприклад, кількість покупців у віці 55+ збільшилася на 5%. Більше третини опитаних відповіли, що останню покупку вони зробили саме в інтернеті. Інтернет-магазинам важливо розуміти, що покупки в онлайні стали загальноприйнятими та в своєму маркетингу враховувати інтереси різних груп покупців.
Користувачі жадають інформації
Перед тим, як щось придбати, користувачі хочуть отримати якомога більше інформації про товар. Так було завжди, але зараз цей запит посилився. 79% покупців шукають відомості щодо товару перед покупкою, а для окремих товарних категорій цей відсоток ще вище. Інтернет-магазину необхідно детально інформувати клієнтів та це стане одним з вирішальних факторів покупки. Можна вести блог інтернет-магазину, робити відеоогляд товару та використовувати інші інструменти, які донесуть інформацію до користувача.
Висновок
Інтернет-ринок України помітно виріс за час пандемії та дослідження Smart Shopper показує, що це зростання буде закріплюватися. Люди звикли покупати в онлайні та найголовніше — їм подобається це робити, з різних причин. Підприємцям, які вже продають в інтернеті, слід сконцентруватися на мобільній версії сайту, якості обслуговування клієнтів та правильній організації маркетингу. А тим, хто тільки хоче продавати в інтернеті, ми радимо не затягувати та починати вже зараз — Хорошоп вам допоможе. Залишайте заявку та створюйте свій інтернет-магазин на нашій платформі.