Для успішної таргетованої реклами, її потрібно якісно налаштувати. Впоратися з цим можна самостійно, якщо бути уважним і знати, що робити. Читайте нашу статтю, в якій ми розповіли, як запустити таргетовану рекламу в Facebook.
Налаштування реклами — це процес, який вимагає знання інструментів просування, цільової аудиторії та можливостей сайту. Поєднавши всі ці фактори разом, ви отримаєте якісну рекламу. У цій статті ми розповімо, як зробити таргетовану рекламу в Facebook ефективною.
Підготовка до запуску таргетованої реклами
Перед налаштуванням таргетованої реклами потрібно переконатися, чи ваш сайт готовий до просування. Якщо сайт не готовий, то всі старання виявляться марними і ви даремно злиєте бюджет. Ми склали перелік речей, які слід перевірити.
-
Навігація по сайту. Перейшовши за оголошенням, користувач має швидко освоїтися на сайті та знайти потрібний товар. Йому допоможе продумана структура каталогу, категорії, фільтри, хлібні крихти та інші елементи навігації.
-
Мобільна версія сайту. Близько 98% користувачів Facebook заходять у нього через смартфони — це означає, що реклама залучить до інтернет-магазину багато мобільного трафіку. Мобільна версія сайту має бути зручною та швидкою, щоб утримати клієнтів.
-
Форма замовлення. Не дайте користувачам спіткнутися перед фінішною стрічкою — зробіть форму замовлення простою та зрозумілою. Не вимагайте зайвої інформації, реєстрації та додайте різні варіанти оплати та доставлення.
-
Google Analytics. Сервіс від Google дозволить зібрати інформацію про роботу рекламної кампанії та оцінити її ефективність. Як підключити Google Analytics для свого сайту на Хорошопі читайте в інструкції.
-
Facebook Pixel. Він допоможе отримати дані про клієнтів інтернет-магазину та їхні дії на сайті, які будуть використані для налаштування таргетингу. Хорошоп спростив інтеграцію з Facebook Pixel для своїх клієнтів.
-
Товарний фід. Фід знадобиться для запуску динамічного ремаркетингу у межах таргетованої реклами. На Хорошопі товарний фід для Facebook формується парою кліків.
Вибір мети просування
Основне завдання просування інтернет-магазину — це залучення трафіку на сайт та підвищення продажів. Для досягнення такого результату Facebook має дві мети рекламної кампанії — трафік та конверсії. Вибравши ціль «Трафік», соцмережа залучатиме користувачів на задану вами сторінку. Це може бути лендінг, головна інтернет-магазину, сторінка категорії товарів або будь-яка інша сторінка.
Для того, щоб користувачі виконували певні дії на вашому сайті, наприклад, додавали товар у кошик, потрібно вибрати мету «Конверсії». Найкраще вона працює із теплою аудиторією, тому логічно залучити трафік на сайт і потім підштовхувати до дій зацікавлених користувачів. Наприклад, спочатку запустити рекламну кампанію з метою «Трафік» та зібрати інформацію про нових відвідувачів. Після цього запустити іншу рекламу з метою «Конверсії». Одночасно вибирати дві цілі просування не можна.
Визначення цільової аудиторії
Для запуску ефективної таргетингової реклами потрібно знати свою цільову аудиторію. У вас має бути інформація про вік, стать, інтереси покупців та мову, якою вони спілкуються. Це мінімальний набір відомостей, який дозволить сегментувати клієнтів на групи та сформувати для них пропозицію. Facebook дозволяє детально налаштовувати аудиторії, тому чим більше інформації про клієнтів ви знатимете, тим точніше виявиться реклама. Про те, як визначити цільову аудиторію читайте в нашій статті.
Намагайтеся конкретизувати інформацію про цільову аудиторію. Наприклад, вказуйте віковий інтервал для сегменту не більше п'яти років. Ви звузите коло користувачів, які побачать рекламу, відсієте незацікавлених та заощадите частину коштів на показі оголошення. Пам'ятайте, що для таргетованої реклами важливе не охоплення, а точність. Оголошення мають побачити люди, які зацікавляться вашою пропозицією. Для звичайного показу реклами, якомога більшій кількості користувачів, є інші цілі в Facebook.
Формування пропозицій та акцій
Після того, як ви отримаєте портрет цільової аудиторії, можна розпочинати формування пропозицій. Правильним буде створити план на кілька тижнів, чи навіть місяців, наперед. У плані будуть розписані: період акції, рекламний бюджет, аудиторія, сама пропозиція тощо. Наприклад, уявімо, що ми запускаємо таргетовану рекламу для інтернет-магазину чоловічих костюмів. У магазину три групи клієнтів:
-
бізнесмени;
-
жінки, які шукають подарунок чоловіку;
-
матері випускників.
Для кожної групи сформуємо окрему пропозицію. Налаштування аудиторії зробимо відповідно до характеристик групи клієнтів. Це стане відправною точкою для плану пропозицій.
На першому етапі запускається реклама з метою залучити користувачів на сайт і зібрати ще більше даних через Facebook Pixel. На другому етапі запускаються оголошення з метою «Конверсії» для аудиторії, яка потрапила на сайт на першому етапі. Цю аудиторію вже можна назвати теплою, оскільки раніше вона зацікавилася вашою пропозицією. Тут ми хочемо отримати не просто перехід на сайт, а виконання дії — покупку товару.
Також, на другому етапі можна збільшити охоплення за рахунок створення look-a-like аудиторії. Це користувачі Facebook, які за своїми характеристиками схожі на тих, хто переходив на ваш сайт через оголошення. Facebook створює аудиторію за допомогою своїх алгоритмів підбору. Від вас тільки потрібно зібрати інформацію про щонайменше 1000 користувачів на першому етапі просування, за допомогою Facebook Pixel.
На третьому етапі ви наздоганяєте користувачів, які зацікавилися вашими товарами та були близькими до покупки, але з якоїсь причини її не зробили. Наприклад, залишили кинутий кошик. Реклама буде спрямована на конкретного користувача та покаже йому товари, які він додав до кошика. Для цього знадобиться товарний фід та динамічний ремаркетинг Facebook.
Оптимізація таргетингової реклами
Після запуску, рекламну кампанію не можна залишати як є. За просуванням слід стежити та вносити у нього корективи. Навіть якщо ви влучите у цільову аудиторію, то рано чи пізно вона вичерпає свій ресурс. Частина аудиторії стане вашими клієнтами та їх потрібно буде утримувати, а інша відмовиться від вашої пропозиції. Для залучення нових покупців вам доведеться перевіряти інші аудиторії, яким може сподобатися ваш товар.
Акційні пропозиції теж мають обмежений потенціал. Дуже складно ефективно використовувати одну й ту саму пропозицію протягом тривалого часу. Якщо реклама стала не такою продуктивною як раніше, то, можливо, проблема у застарілому оголошенні. Зазвичай оголошення працює місяць, а потім його потрібно міняти. Інакше реклама набридне та не привертатиме увагу людей. Разом із суттю пропозиції, повинен змінюватися візуальний контент, щоб уникати банерної сліпоти в користувачів.
Як підвищити ефективність таргетингової реклами
-
Використовуйте ретаргетинг. Це потужний інструмент, який дозволить переконати в покупці теплу аудиторію та перетворити покупців на постійних клієнтів.
-
Створюйте look-a-like аудиторії. Не потрібно самостійно шукати нових клієнтів — дозвольте Facebook зробити це за вас. Використання схожих аудиторій скоротить ризик невдач, коли реклама показується незацікавленим користувачам.
-
Звужайте аудиторію. Велике охоплення — ознака розмитого таргетингу, що знижує ефективність реклами. Вивчайте аудиторію якнайкраще, щоб задати точні налаштування та звузити її.
-
Додайте заклик до дії. Не ускладнюйте текст оголошення, щоб користувачі чітко розуміли, що вони отримають. Поясніть, що станеться після натискання кнопки, наприклад: «Натискайте “В Магазин” для отримання знижки в 20%».
-
Оптимізуйте бюджет. Якщо ви запускаєте відразу кілька рекламних кампаній, об'єднайте їх в одну та задайте загальний бюджет. Facebook сам вирішить яка з кампаній ефективніша і витрачатиме на неї більше грошей.
Висновок
Для запуску таргетованої реклами потрібен комплексний підхід, який поєднує вивчення аудиторії, підготовку сайту до просування і розуміння роботи Facebook. З таким фундаментом налаштування реклами в Facebook принесе вам трафік та продажі.