Модифікація товарів — це різновиди товарів, які загалом мають однакові характеристики, але відрізняються одним чи декількома параметрами. Наприклад, футболка має різні розміри та кольори, а фасон, матеріал і принт — однакові. В цій статті ми розкажемо навіщо потрібні модифікації товарів та як вони впливають на юзабіліті сайту.
Модифікація товарів — це різновиди товарів, які загалом мають однакові характеристики, але відрізняються одним чи декількома параметрами. Наприклад, футболка має різні розміри та кольори, а фасон, матеріал і принт — однакові. В цій статті ми розкажемо навіщо потрібні модифікації товарів та як вони впливають на юзабіліті сайту.
Для чого потрібні модифікації товарів
Часто в інтернет-магазинах товари мають одразу декілька варіантів. Наприклад, в магазинах одягу, електроніки, косметики, меблів та багатьох інших нішах. В цій ситуації, навігація сайтом для покупців може дещо ускладнюватися. В каталозі буде безліч товарів, які візуально майже нічим між собою не відрізняються, що зробить пошук потрібного варіанту затягнутим та складним.
Модифікація товарів поліпшує юзабіліті сайту, об’єднуючи схожі товари в групи. Відкривши картку товару, користувач ознайомиться одразу з усіма варіантами продукту та не буде витрачати час на пошук умовних капців потрібного розміру. Це стає особливо корисним, якщо клієнт потрапив на сторінку товару з пошукової видачі. Людину може зацікавити товар, але вона, наприклад, не побачить необхідного варіанту та піде в інший інтернет-магазин. Наявність модифікацій допоможе уникнути цієї проблеми.
Вплив модифікацій товарів на SEO
Модифікації товарів можуть бути реалізовані двома різними шляхами.
-
В каталозі відображається товар, який разом з його модифікаціями об’єднані під одним батьківським артикулом. У такому випадку індексуватися буде лише основний товар, тому що всі інші варіанти будуть вказувати на його сторінку за допомогою тегу rel=“canonical”.
-
Товар має модифікації, але вони не згруповані. Варіанти товару відображаються в каталозі у вигляді окремих сторінок, кожна з яких канонічна, що дозволяє їх індексувати.
Вибір шляху реалізації залежить від асортименту інтернет-магазину. Якщо магазин продає товари, модифікації яких відіграють значну роль під час органічного пошуку, то товари краще не групувати. Наприклад, ви продаєте iPhone, обсяг пам’яті якого є суттєвим фактором вибору, та покупці можуть робити пошуковий запит, на кшталт «iPhone 13 pro 128 GB silver». Для вашого SEO буде краще, якщо сторінка з телефоном цієї модифікації буде індексуватися окремо.
Якщо ж модифікації виконують лише допоміжну роль, то краще об'єднувати всі варіанти під одним батьківським артикулом. Наприклад, покупці рідко роблять пошукові запити по типу «домашня футболка червона розмір М». Люди зазвичай просто шукають футболку, а розмір чи колір обирають вже на сайті за допомогою модифікацій. Такий шлях реалізації модифікацій також сприяє SEO, адже він покращує юзабіліті сайту, прибираючи зайві товари з каталогу.
Модифікація товарів на клієнтських сайтах Хорошопу
Хорошоп реалізував модифікації товарів на клієнтських сайтах таким чином, щоб вони могли забезпечити кращий користувальницький досвід. Відвідувачі сайтів можуть перемикати модифікації ще під час перегляду каталогу. Для цього їм варто просто навести на мінікартку товару та подивитися чи має він модифікації. Варіанти товару мають міні-іконки, тому користувачі можуть заздалегідь подивитися чи є потрібна їм модифікація.
Власники сайтів можуть задавати для кожної модифікації свою ціну, зображення, знижки. Опис та SEO-налаштування будуть загальними. Під час перемикання модифікаці, змінні параметри, наприклад фото, будуть змінюватися. При цьому сторінка не перезавантажується повністю, а динамічно змінює зміст.
Детальніше про налаштування модифікацій товарів на клієнтських сайтах Хорошопу читайте в нашій інструкцій.
Підіб'ємо підсумки
-
модифікація товарів робить користування сайтом більш зручним;
-
без об'єднання модифікації у групи каталог товарів може виглядати заспамленим;
-
групуйте модифікації під одним батьківським артикулом, якщо параметр, який змінюється, не використовується під час органічного пошуку;
-
залишайте окремі сторінки для варіантів товару, якщо модифікація є вагомою та її можуть використовувати в пошукових запитах;
-
налаштовуйте для модифікацій унікальні зображення, назви, опис тощо.