Партнери Хорошопу успішно співпрацюють з нашими клієнтами та допомагають їм досягти успіху. Компанія M. System розповіла про кейс просування інтернет-магазину на Хорошопі, в результаті якого трафік сайту збільшився у 48 разів. Докладніше читайте в нашій статті.
Компанія M. System протягом 7 місяців займалась SEO-оптимізацією та просуванням інтернет-магазину високотехнологічних хімічних товарів на платформі Хорошоп. Вони поділилися деталями своєї роботи та результатами, яких вдалося досягнути.
Вихідні дані
У січні 2020 року до спеціалістів M. System звернувся інтернет-магазин, який продає хімічні товари. Замовник хотів збільшити відвідуваність свого магазину. Первинний аудит показав, що після розробки інтернет-магазину власник, з якихось причин, закрив сайт від індексації та не займається його просуванням. В результаті сайт мав нульові показники в низці ключових критеріїв.
Оптимізація сайту
Структура сайту
Першим етапом оптимізації стала розробка нової структури сайту. Це важливо через дві причини.
-
Google радить створювати ієрархію груп та підгруп на сайті від загального до конкретного.
-
Створивши грамотну структуру на самому початку, не доведеться перероблювати весь сайт потім.
Клієнту на вибір запропонували два варіанти структури.
Клієнт обрав перший варіант з невеликими виправленнями.
Наповнення сайту
Наступний етап оптимізації — написання текстів для категорій і підкатегорій та їх розміщення на сайті. За заздалегідь підготовленому ТЗ, копірайтери за місяць написали тексти обсягом 42 тисячі символів без пробілів. Під час написання враховувалась схема перелінковки між сторінками сайту та вставлялись анкори, підібрані спеціалістами. Кожен текст замовник вичитував особисто та його правки значно підвищили експертність контенту.
До моменту розміщення текстів були готові шаблони генерації метаданих для груп та карток товару. Реалізувати їх допоміг зручний SEO-модуль Хорошопу.
Підключення до сервісів Google
Щоб розуміти наскільки вдало просувається інтернет-магазин, були підключені Google Analytics, Google Search Console та налаштований збір даних щодо покупок та транзакцій. Аналітика показала збільшення числа користувачів після місяця оптимізації.
Інтернет-магазин розмістили в Google My Business. Якщо бізнес має фізичну адресу — він повинен бути на Google Maps.
Нарощування маси посилань
Після внутрішньої оптимізації компанія стала нарощувати масу посилань з трастових ресурсів. Цей процес складався з трьох етапів.
-
Аналіз трафікогенеруючих запитів.
-
Підбір запитів для ТЗ на зовнішні статті.
-
Контроль розміщення статей на сайтах-донорах.
Всього отримано 58 посилань від 23 трастових донорів.
Контент для блогу
Паралельно з нарощуванням маси посилань, до блогу інтернет-магазину додавалися корисні статті. Кожен текст створювався за продуманим алгоритмом.
-
Текстовий аналіз запитів.
-
Підбір ключових фраз та супутніх слів.
-
Підготовка анкорів вихідних посилань.
-
Перевірка тексту на відповідність ТЗ.
-
Перевірка орфографії, унікальності та змісту.
-
Розміщення.
-
Примусова переіндексація.
По цьому алгоритму створені тексти обсягом 126 тисяч символів.
Результати просування
Зростання трафіку почалося разом з роботою по внутрішній оптимізації сайту та в подальшому тільки збільшувалося.
Видимість
Динаміка трафіку
Динаміка ключових слів
Динаміка позицій по ключовим запитам за останній місяць
Порівняння трафіку та доходу: лютий 2020 та листопад 2020
Висновки
Оптимізація та просування тривали 7 місяців. За цей час інтернет-магазин досягнув значних результатів.
-
Органічний трафік виріс з 38 до 1830 користувачів на тиждень.
-
На сайт приходять більше потенційних клієнтів.
-
Відвідувачі сайту активніше взаємодіють з контактними даними інтернет-магазину.
-
Посилений профіль посилань сайту — отримано 58 посилань від 23 трастових донорів.