Як часто ви дивитеся на свій магазин очима потенційного покупця? Уявіть, що людина зайшла на сайт вперше. Чи зможе вона швидко освоїти навігацію, знайти потрібний товар, розібратися з умовами доставки та оплати? Зручність магазину та лаконічність дизайну спонукають користувачів здійснювати покупки і повертатися знову.
Ми зібрали основні рекомендації, які допоможуть вам підвищити конверсію у продажі. Запровадивши їх у своєму інтернет-магазині, ви зможете отримати більше замовлень при тому ж рівні трафіку.
Проста форма оформлення замовлення
Мінімальна кількість полів під час чекауту збільшує шанси на успішний продаж. Користувачі не люблять ділитися зайвою інформацією, тому просіть лише те, що потрібно для оформлення замовлення. Залиште найважливіше: ім'я, контактний телефон, пошту, місто доставки та спосіб оплати. Водночас такі поля як електронна пошта можна зробити необов'язковими для заповнення.
Також додайте на сторінку товару кнопку швидкого замовлення в один клік. Натиснувши на неї, клієнтам буде потрібно заповнити лише номер телефону та ім’я. Після чого менеджери зателефонують людині та розпитають всю необхідну інформацію.
Зручний пошук
Кнопка пошуку має бути помітною і розташовуватися в шапці сайту. Це допоможе покупцям, які не одразу потрапили на сторінку з потрібним товаром. У Хорошопі функція пошуку включає попередній показ результатів: користувач вводить кілька символів і відразу бачить перші результати видачі.
У результатах пошуку відображається найважливіша інформація: повна назва та фото товару, а також його вартість. Після переходу на сторінку результатів, покупець може уточнити умови пошуку, використовуючи фільтри.
Онлайн-консультування
Покажіть відвідувачу сайту, що навіть, якщо він чогось не розуміє або у нього є питання – ви допоможете йому. Наприклад, допомогти вибрати товар або розповісти про гарантійні умови. Для забезпечення цієї впевненості, додайте на сайт чат для онлайн-консультації.
Сучасні сервіси для онлайн-консультування дозволяють налаштувати ефективні тригерні повідомлення, які будуть з'являтися при певних діях. Наприклад, коли користувач більше однієї хвилини знаходиться на сторінці з описом варіантів доставки, можна налаштувати повідомлення: «Привіт! Давайте я допоможу вам вибрати найоптимальніший варіант доставки».
Знижки та подарунки
Знижки та подарунки — відмінний спосіб мотивувати відвідувачів робити покупки, навіть якщо вони зайшли на сайт без конкретної мети щось купити. Крім того, вони є чудовою причиною вибрати саме ваш магазин серед конкурентів. Хорошоп реалізував на клієнтських сайтах низку можливостей для заохочення клієнтів:
-
система накопичувальних знижок, яка дозволяє збільшити лояльність покупців і повертатися на ваш сайт за новими покупками;
-
купони на знижки — купони можна обмежити певним брендом або категорією;
-
подарункові сертифікати;
-
знижки на певні товари;
-
подарункові товари;
-
знижки та акції.
Грамотне оформлення карток товарів
Нерідко причиною відмови від покупки стає недостатня кількість інформації про товар. Це може бути навіть відсутність однієї з характеристик товару або показ товару на фото лише з одного боку. Важливо сформувати повне уявлення про пропозицію – для цього ви маєте додати на сторінку товару максимум корисної інформації. Якою має бути картка товару ми розповіли в іншій статті.
Кнопка «Обране» та «Порівняти»
Гортаючи каталог, потенційний покупець може побачити позиції, які не готовий купити прямо зараз, але думає про покупку в майбутньому. Щоб він про це не забув, додайте кнопку «Обране».
«Порівняти» — інструмент, що допомагає здійснити правильний вибір з двох або більше схожих товарів. Якщо це товари з великою кількістю характеристик, які складно тримати в голові, запропонуйте їх порівняти. Це допоможе покупцеві вибрати. Наприклад, ви продаєте кілька ноутбуків одного бренду зі схожими технічними характеристиками запропонуйте відвідувачеві порівняти ці товари, щоб вибрати найкращий.
Окрема мобільна версія
Найчастіше люди користуються інтернетом за допомогою мобільних пристроїв, тому для успішності інтернет-магазину потрібно обов’язково мати гарну мобільну версію сайту. Від цього залежить правильне відображення елементів, робота функцій та загалом юзабіліті інтернет-магазину, коли користуєшся ним зі смартфону. Якщо не подбати про це, то може статися ситуація, коли, при всьому бажанні, неможливо оформити замовлення, бо, наприклад, заважає банер.
Сайти Хорошоп оснащені сучасною та швидкою мобільною версією, яку клієнти можуть налаштовувати окремо від десктопної версії. Завдяки цьому ви можете забезпечити найкращий користувацький досвід для своєї аудиторії.
Зручні способи доставки та оплати
Вибір способу та місця доставки має бути максимально простим. Якщо людина повинна сама згадувати або шукати адресу свого поштового відділення — це знижує конверсію. Найкраще, коли користувач обирає відділення для свого населеного пункту з випадаючого списку.
Інший, не менш важливий, фактор для конверсії в продажі – варіативність способів оплати. Ви маєте пропонувати клієнтам відомі для них платіжні системи, які будуть викликати у них довіру. Також це не має бути лиш звичайна онлайн-оплата. Додайте накладений платіж, банківський платіж, оплату частинами. Таким чином кожен клієнт знайде найбільш зручний для себе спосіб оплати.
Також варто розписати умови повернення товару. Хоча законодавство України забезпечує таку можливість для більшості категорій товарів, не всі покупці про це знають. Поширте цю інформацію на сайті, щоб дати покупцям впевненість в тому, що навіть якщо товар їм не підійде, вони зможуть його повернути.
Відгуки
Часто відгуки стають вирішальним аргументом на користь покупки. Користувачам важливо бачити, що інші люди вже купували товар і мали позитивний досвід. Це заспокоює їх та дає впевненість у своєму виборі. Тому блок з відгуками обов’язковий на сторінці товару та магазин має спонукати клієнтів залишати їх, а як це зробити ми розповідали в окремій
Висновок
Завдяки впровадженню низки корисних функцій, можна значно підвищити конверсію трафіка у продажі. Якісні фото, зрозумілий опис, онлайн-консультування, зручні способи оплати/доставки та інші функції допомагають закрити всі потреби покупця. Приділяйте значну увагу зручності вашого інтернет-магазину та підвищуйте продажі.
Дякую за статтю. Але поки ви не переробите скрипт кошика, прибравши обовязковим поле "Місто" яке в центрі і його чомусь люди не бачать, картина буде - 50 замовлень на 100 кошиків. А поки місто не впишешь, відсутня можливість піти далі, не випливає методи оплати і доставки, та кнопки "оформити замовлення". День через день телефонують і пишуть в чат з питанням " як тут оформити замовлення? здаеться це неможливо" . Я вже мовчу шо те місто іноді реально не важливо. Наприклад з цифровими товарами. Адже можливість роботи з цифровими товарами тільки для тих, у кого товари статичні, а не унікальні. Замкнуте коло, дійсно важко...
Артем Новак , добрий день! В нас є можливість увімкнути швидке замовлення, у такому разі не потрібно буде вводити місто, клієнт вказує лише свої контакти. Такі замовлення потім дообробляють менеджери магазину, уточнюють дані про доставку та оплату і самі вносять. Але загалом для вибору варіанту доставки місто має ключове значення, саме по місту обираються доступні варіанти доставок та оплат.