Інструменти Опубліковано: 07.09.2023

Як додати компанію на Google Maps

Як додати компанію на Google Maps

Підготували для вас детальний гайд, який допоможе вам додати бізнес-профіль своєї компанії на Google Maps. А також розповіли чому це важливо.

Зміст статті
  1. Крок 1 — реєстрація компанії
  2. Крок 2 — фізична адреса
  3. Крок 3 — зона діяльності
  4. Крок 4 — контактна інформація
  5. Крок 5 — графік роботи
  6. Крок 6 — комунікація з клієнтами
  7. Крок 7 — опис компанії та фото
  8. Крок 8 — проходження модерації
  9. Навіщо додавати компанію на Google Maps
  10. Як додати інтернет-магазин на Google Maps
  11. Висновок

7 вересня Мінцифри України оголосило, що Google повернув для українців можливість додавати свій бізнес на Google Maps. Профіль компанії на Google Maps — це чудовий спосіб для бізнеса стати більш помітним і розповісти про себе якомога більшій кількості людей. Підприємець може безкоштовно додати свою компанію на мапу від Google та вказати всю основну інформацію. В підсумку цей профіль буде виконувати функцію візитівки для тих, хто шукає інформацію про бізнес.

У цій статті ми розкажемо як додати компанію на Google Maps і чому це важливо.

Крок 1 — реєстрація компанії

Зайдіть в свій акаунт Google та відкрийте Google Maps в десктопному браузері. Клікніть правою кнопкою на будь-яке місце на карті та натисніть «Додати відомості про компанію», або оберіть цей же пункт в контекстному меню у лівому верхньому куті інтерфейсу.

Далі розпочнеться реєстрація компанії. Система попросить вас вказати назву вашої компанії та категорію бізнесу, наприклад, інтернет-магазин. У подальшому, за потреби, ви зможете змінити цю інформацію, додавши більше категорій, якщо компанія многопрофільна.

Крок 2 — фізична адреса

Умова потрапляння компанії на Google Maps — це наявність фізичної адреси, де ви надаєте свої послуги, продаєте товари або просто маєте офіс. Google попросить вас вказати координати офлайн-точки. Вам потрібно зазначити:

  • країну;
  • фактичну адресу розташування бізнесу, а якщо точка не одна, то декілька адрес;
  • місто та область;
  • поштовий індекс.

Якщо за вказаною адресою вже відмічені компанії, то система запропонує обрати одну з них, за умови, що це ваша. Тоді вам доведеться підтвердити права на неї. Якщо ж вашої компанії у переліку немає, то просто натискайте «Жодна з опцій».

Крок 3 — зона діяльності

Google пропонує вказати зону діяльності компанії, якщо вона працює на певній території. Наприклад, кафе доставляє їжу у визначеному районі міста або майстри компанії надають послуги з ремонту лише у межах міста і не працюють у пригороді. Якщо це ваш випадок, то на питання Google «Ваша компанія надає послуги з доставки або виїзні послуги?» дайте позитивну відповідь і вкажіть зону діяльності.

Використовуйте всі можливості онлайн бізнесу. Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп. Тестуйте безкоштовно 7 днів
Залишити заявку
image

Крок 4 — контактна інформація

Зазначте контактний номер телефону компанії та адресу сайту, якщо він є. Ця інформація буде відображатися у профілі компанії та всі користувачі будуть її бачити. За бажанням ви можете не вказувати цю інформацію.

Крок 5 — графік роботи

Вкажіть в які дні та години працює ваша компанія, щоб клієнти знали коли до вас можна звертатися.

Крок 6 — комунікація з клієнтами

Окрім відгуків, які люди залишають у профілі компанії, ви також можете отримувати повідомлення від користувачів. Користувачі будуть бачити відповідну кнопку в профілі компанії та звертатися до вас особисто. Інші люди не дізнаються про ці повідомлення.

Крок 7 — опис компанії та фото

Додайте опис, який розкаже людям більше про вашу компанію. Робіть опис не надто громіздким, щоб він не приховувався під спойлером і його відразу було видно повністю. Також завантажте фото, які асоціюються з вашою компанією. Наприклад, фото приміщення, зображення товарів або вивіска. Фотографії зроблять профіль більш яскравим.

Крок 8 — проходження модерації

Після реєстрації бізнес-профілю, заявка відправляється на модерацію. Google має перевірити коректність зазначеної інформації. У довідці Google вказано, що цей процес може тривати до тижня. Для підтвердження адреси сервіс може використовувати різні методи. Наприклад, відправити листа на вказану фізичну адресу, організувати відеодзвінок з представником компанії або обійтися звичайним підтвердженням через email. Слідкувати за статусом перевірки можна за посиланням. Коли профіль отримає статус «Підтверджено» — це означатиме, що модерація пройдена. Після успішного проходження модерації має також пройти певний час, щоб компанія з’явилася на Google Maps. Окремо ставити мітку на мапі не треба — це зробить сам Google, використавши вказану вами адресу.

Для подальшого управлінням бізнес-профілем достатньо зробити пошуковий запит «мій бізнес». Ви потрапите в інтерфейс, де зможете змінювати налаштування профілю, додавати чи прибирати інформацію, переглядати відгуки та статистику.

Навіщо додавати компанію на Google Maps

  1. Розміщення на Google Maps абсолютно безкоштовне та вимагає від власника бізнесу мінімум зусиль.
  2. Присутність компанії на Google Maps робить її більш помітною, адже вона виділяється серед своїх конкурентів, які не користуються сервісом.
  3. Користувачі часто використовують Google для пошуку магазинів чи інших закладів. Завдяки мапі вони можуть дізнатися про ще невідому їм компанії. Через це сервіс можна сприймати як інструмент просування.
  4. Наявність профілю компанії на Google Maps — це елемент локального SEO, що є частиною зовнішньої оптимізації сайту.
  5. Google Maps — це додаткове джерело для збору відгуків, що вкрай важливо для репутації компанії.
  6. Бізнес-профіль робить сторінку з результатами пошукової видачі більш привабливою, коли користувачі шукають компанією за назвою. У правій частині сторінки вони побачать інформативну картку компанії з основною інформацією про неї та відгуками.

Як додати інтернет-магазин на Google Maps

Для відображення компанії на мапі Google потрібно мати фізичну адресу. Це проблематично для інтернет-магазинів, які зазвичай не мають певної офлайн-точки обслуговування клієнтів. Водночас для потрапляння на Google Maps не обов’язково надавати офлайн-послуги в зазначеному місці — достатньо, щоб воно було пов’язано з вашою діяльністю. Таким чином додати інтернет-магазин на Google Maps можна декількома способами:

  • вказати адресу складу, де зберігається товар, в якості точки видачі;
  • вказати адресу офісу, з якого ви працюєте;
  • зазначити місце реєстрації ФОП або юридичної особи, як адресу компанії.

Висновок

Бізнес-профіль на Google Maps — це безкоштовний, але дієвий інструмент, який впливає на низку важливих моментів. Він робить компанію більш помітною, органічно просуває її, підвищує репутацію тощо. Через це на Google Maps варто потрапити всім підприємцям, чий бізнес відповідає критеріям сервісу.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 3

Мою компанію постійно блокують на Гугл картах

Мою компанію постійно блокують. Видаляють, Одразу після створення прилітає, що була помічена підозріла діяльність, пропонують оскаржити. Просять документи, надсилаємо, але все одно блокують і не додають компанію.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів