місяці в подарунок
В цій статті ми покроково розкажемо як почати свій бізнес в інтернеті та дамо посилання на корисні матеріали, які допоможуть вам все правильно організувати.
Правильна структура URL зменшує кількість технічних помилок, покращує видимість веб-сторінок в пошуковій видачі та позитивно впливає на користувацький досвід. У матеріалі розповідаємо, яким має бути URL, щоб залучати більше трафіку до інтернет-магазину.
Shopify та Хорошоп об’єднує схожий принцип створення інтернет-магазину. Втім процес налаштування та управління ним на цих платформах відрізняється. В статті ми порівняли Shopify та Хорошоп з точки зору простоти запуску сайту, локалізації, впровадження інтеграцій, ціноутворення та інших важливих критеріїв для ефективної роботи e-commerce-бізнесу.
Конкуренція в e-commerce зростає і часто саме зручність сайту вирішує, де користувач здійснить замовлення. Покупці цінують простоту: коли нічого не заважає вибору, все зрозуміло, а придбати товар можна в кілька кліків. У цьому матеріалі ми зібрали поради, як покращити UX сайту та підвищити ефективність онлайн-продажів.
Сезонні зміни попиту — одна з частих причин зростання чи падіння кількості замовлень в інтернет-магазині. У статті розбираємо, як помічати ці коливання та підготуватися до них, щоб ефективно продавати як в прибуткові періоди, так і в спокійні місяці.
Допродажі — один з найпростіших та водночас найдієвіших способів збільшити прибуток інтернет-магазину. Читайте нашу статтю та дізнайтеся, як працюють техніки upsell та cross-sell, чим відрізняються між собою, яким чином застосовуються в інтернет-магазинах і що варто врахувати при їх використанні в своєму бізнесі.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
Ми надіслали лист з подальшими кроками на вашу пошту
Заявка на партнерство
Дякуємо. Незабаром зв'яжемось з вами
Дякую за реєстрацію! Ми надішлемо вам посилання на трансляцію в день вебінару.
Дякую за заявку. Ми зв'яжемося з вами найближчим часом.